Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 27 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Marzu 2025
Anonim
Sindrome di Reye - Silvia De Poli
Video: Sindrome di Reye - Silvia De Poli

Cuntenutu

U sindromu di Reye hè una malatia rara è grave, spessu fatale, chì provoca infiammazione di u cervellu è rapida accumulazione di grassu in u fegatu. Generalmente, a malatia si manifesta da nausea, vomitu, cunfusione o deliriu.

À cause di a Sindrome di Reye sò assuciati à certi virus, cum'è i virus di l'influenza o di a varicella, è l'usu di l'aspirina o di droghe derivate da salicilatu per trattà a frebba in i zitelli cun queste infezioni. L'utilizazione eccessiva di paracetamol pò ancu attivà l'iniziu di u sindrome di Reye.

U sindromu di Reye affetta principalmente i zitelli di età trà 4 è 12 anni è hè più cumunu in l'invernu, quandu u numeru di malatie virali aumenta. L'Adulti ponu ancu avè a Sindrome di Reye è u risicu aumenta se ci sò casi di sta malattia in famiglia.

U U sindromu di Reye hà una cura sì hè diagnosticatu prestu è u so trattamentu cunsiste à riduce i sintomi di a malattia è à cuntrullà l'infiammazione di u cervellu è di u fegatu.

Sintomi di a Sindrome di Reye

I sintomi di u sindrome di Reye ponu esse:


  • Mal di testa;
  • Vumitu;
  • Somnolenza;
  • Irritabilità;
  • Cambiamentu di personalità;
  • Disorientazione;
  • Deliriu;
  • Doppia visione;
  • Cunvulsioni;
  • Fallimentu di u fegatu.

O diagnosticu di a Sindrome di Reyes si face per mezu di l'analisi di i sintomi presentati da u zitellu, biopsia di fegatu o puntura lombare. U sindromu di Reyes pò esse cunfusu cù encefalite, meningite, avvelenamentu o fallimentu di u fegatu.

Trattamentu di a Sindrome di Reyes

U trattamentu di a Sindrome di Reyes cunsiste à cuntrullà e funzioni di u core, di i pulmoni, di u fegatu è di u cervellu di i zitelli, è ancu di a sospensione immediata di u cunsumu d'aspirina o di droghe in relazione à l'acidu acetilsalicilicu.

I fluidi cù elettroliti è glucosiu devenu esse amministrati per via intravenosa per mantene l'equilibriu in u funziunamentu di l'organisimu è a vitamina K per prevene l'emorragie. Alcuni medicamenti, cume mannitol, corticosteroidi o glicerina sò ancu indicati per riduce a pressione in u cervellu.


A recuperazione da u sindrome di Reye dipende da l'infiammazione di u cervellu, ma quandu sò diagnosticati prestu, i pazienti sò capaci di recuperà cumpletamente da a malattia. In i casi più severi, l'individui pò esse feritu per u restu di a so vita o ancu morre.

Posti Affascinanti

Cosa da fà per curà a labirintitis

Cosa da fà per curà a labirintitis

A labirintiti pò e e guarita, chì dipende da a o cau a è da u trattamentu currettu, cù l'u u di medicinali, cum'è Betai tin, è e ercizii di fi ioterapia, per e em...
Annatto: cosa hè, per chì serve è cumu aduprà

Annatto: cosa hè, per chì serve è cumu aduprà

L'annatto hè un fruttu di l'arburu annatto, cunni ciutu cientificamente cum'è Bixa orellana, chì hè riccu in carotenoidi, tocoferoli, flavonoidi, vitamina A, fo foru, m...