Sintomi di Mancanza di Niacina
Cuntenutu
A niacina, cunnisciuta ancu cum'è vitamina B3, agisce nantu à u corpu svolgendu funzioni cume migliorà a circolazione sanguigna, alleviare i migrani è migliorà u cuntrollu di a diabete.
Questa vitamina pò esse truvata in alimenti cum'è carne, pesce, latte, ova è verdura verde, cum'è kale è spinach, è a so carenza pò causà i sintomi seguenti in u corpu:
- Indigestione;
- Aspettu di tordulu in bocca;
- Stanchezza frequente;
- Vumitu;
- Depressione;
- Pellagra, una malatia di a pelle chì provoca irritazione di a pelle, diarrea è demenza.
Tuttavia, cume u corpu hè capace di pruduce niacina, a so carenza hè rara, accadendu principalmente in e persone chì cunsumanu alcolu in eccessu, chì ùn manghjanu micca currettamente o chì anu un cancheru di u tippu carcinoma. Vede a lista di l'alimenti ricchi in questa vitamina.
Niacina in eccessu
L'eccessu di niacina si verifica soprattuttu per l'usu di supplementi cun questu nutriente, chì pò causà sintomi cume brusgiatura, formicoli, gasi intestinali, vertigini, cefalea è prurigine è rossu in faccia, bracci è pettu. Queste sintomi aggravanu quandu l'ingestione di alcolu si verifica mentre si prende u supplementu di vitamina.
Un suggerimentu per riduce l'effetti secundari di sta vitamina hè di cumincià a supplementazione cù dosi chjuche per facilità l'adattazione di u corpu.
U cunsumu eccessivu di niacina pò ancu peghju malatie cum'è u diabete, pressione bassa, gotta, allergie, ulceri, cistifellea, fegatu, core è prublemi renali. Inoltre, e persone chì saranu sottoposti à chirurgia duveranu smettere di integrà cù sta vitamina 2 settimane prima di a procedura chirurgica, per evità cambiamenti di glucosiu in sangue è facilità a guarigione.
Vede e funzioni di sta vitamina in u corpu in Pra chì serve a Niacina.