Allergia respiratoria: sintomi principali, cause è chì fà

Cuntenutu
- Principali sintomi
- Allergia respiratoria in gravidanza
- Cumu cunfirmà u diagnosticu
- Possibili cause di allergie
- Cosa da fà per alleviare i sintomi
L'allergia respiratoria currisponde à una risposta esagerata di u sistema immunitariu à sostanze cum'è polvere, polline, peli d'animali o funghi, per esempiu, causendu malatie cum'è rinite, asma o sinusite.
L'allergia respiratoria hè generalmente più cumuna in e persone cun predisposizione genetica o chì anu una sensibilità più grande di u sistema immunitariu à e sostanze rispunsevuli di l'allergia. I sintomi sò più frequenti in primavera o autunno, per via di una diminuzione di l'umidità è di una maggiore concentrazione di queste sostanze in aria.
Per trattà l'allergia respiratoria currettamente, l'allergologu deve studià a causa è indicà l'usu di rimedii specifici per u prublema, in più di altre precauzioni chì facilitanu a recuperazione, cume evità i posti frequenti chì sò assai inquinati è beie molta acqua ogni ghjornu. .

Principali sintomi
U sintomu u più cumunu di l'allergia respiratoria hè prurito di l'ochji è starnuti frequenti, ma altri sintomi sò ancu cumuni, cum'è:
- Tosse secca;
- Starnutimentu frequenti;
- Secre nasali;
- Pruritazione di l'ochji, di u nasu o di a gola;
- Mal di testa;
- Ochji strappanti.
I sintomi ponu cumparisce separatamente è di solitu ùn ci hè febbre. In i zitelli i sintomi sò i listessi, però hè impurtante chì u zitellu sia valutatu da un pediatra per inizià u trattamentu adattatu.
Allergia respiratoria in gravidanza
L'allergia respiratoria in gravidanza hè assai cumuna è si verifica soprattuttu per via di cambiamenti ormonali, di vulume aumentatu di sangue è di cambiamenti di corpu chì a donna incinta sperimenta durante a gravidanza.
Se a donna incinta soffre di un'allergia respiratoria, cum'è l'asma, hè impurtante chì, prima di a gravidanza, consulti un allergistu per inizià u trattamentu adattatu è prevene u peghju di i sintomi.
L'allergia respiratoria in gravidanza pò esse trattata cù l'usu di rimedii allergii chì sò sicuri è devenu sempre esse guidati da un duttore.
Cumu cunfirmà u diagnosticu
U diagnosticu di l'allergia respiratoria hè fattu da u medicu generale o allergistu basatu annantu à i segni è i sintomi presentati da a persona. Tuttavia, testi di allergie ponu ancu esse effettuati, chì sò fatti in l'uffiziu di u duttore, per cunfirmà l'allergia è sapè quale agente hè responsabile.
U test di l'allergia aiuta spessu à identificà a causa pussibile di l'allergia respiratoria, permettendu à a persona di prevene più efficacemente ulteriori attacchi. Capite cumu si face u test di l'allergia.
Possibili cause di allergie
L'allergia respiratoria hè causata da fattori chì ponu irrità a mucosa nasale è scatenà una risposta di u sistema immunitariu, purtendu à l'apparizione di i sintomi caratteristici di l'allergia respiratoria.
Cusì, a presenza di stu tippu di allergia pò esse dovuta à a presenza di acari di polvere chì si accumulanu in polvere, coperte, tappeti è tende, oltre à esse ancu scatenati da u polline di l'arburi è di e piante, l'inquinamentu, a fumaccia è i capelli da l'animali domestici , per esempiu. esempiu.
Inoltre, alcune situazioni ponu aumentà u risicu di sviluppà allergie respiratorie, cume avè una storia familiare di allergie, travaglià in un locu cun molta polvere o assai esposta à muffa o campà in una casa cù molta umidità o cù pocu ventilazione.
Cosa da fà per alleviare i sintomi
Ciò chì deve esse fattu in allergie respiratorie, per riduce i sintomi, include:
- Bei almenu 1 litru d'acqua à ghjornu;
- Evite fumà o andà in lochi cù fumu o inquinamentu;
- Rinnovate l'aria di a casa ogni ghjornu, aprendu e finestre;
- Mantene a casa pulita è aspirata, per evità l'accumulazione di polvere;
- Mantene l'animali domestici fora di a camara.
In più di sti cunsiglii, a ghjente pò prevene l'allergie respiratorie aduprendu tessuti è materiali anti acari per copre cuscini, materassi è divani, per esempiu. Scuprite alcune opzioni naturali per alleviare l'allergia respiratoria.