Mette u sale sottu à a lingua lotta à bassa pressione?
Cuntenutu
Mettite un pizzicu di sale sottu à a lingua quandu a persona hà sintomi di pressione sanguigna bassa, cume vertigini, mal di testa è sintimu svenente, ùn hè micca raccomandatu perchè questu sale pò piglià più di 4 ore per aumentà un pocu a pressione sanguigna, senza avè alcun effettu immediata sottu pressione.
Prima, u sale cunserverà i fluidi corporei è solu dopu stu listessu sale aumenterà u vulume di sangue, luttendu à bassa pressione, è tuttu stu prucessu pò piglià finu à 2 ghjorni per accade.
Ancu se l'assunzione di sale aiuta à cuntrullà a pressione sanguigna bassa, ùn hè micca necessariu per a persona cù pressione sanguigna bassa aumentà a quantità di sale in i so pasti perchè a quantità di sale ingerita in Brasile hè di circa 12 grammi per ghjornu, più di u doppiu quellu cunsigliatu da l'Organizazione Mondiale di a Salute, chì hè solu 5 g à ghjornu.
Cosa da fà in casu di crisa à bassa pressione
Ciò chì hè raccomandatu di fà quandu l'individuu hà una pressione sanguigna bassa è sente ch'ellu si svene hè di mette lu in terra lascendu e so gambe più alte chè u restu di u so corpu. Cusì, u sangue scorrerà più rapidamente versu u core è u cervellu è u malessere sparirà in un mumentu.
Piglia 1 vetru di suchju d'aranciu appena hè preparatu è manghjà un cracker o beie caffè o tè neru hè ancu una bona strategia per fà chì a persona si senti megliu perchè a caffeina è l'stimulazione di a digestione aumenteranu a circulazione sanguigna, aumentendu a frequenza cardiaca u core attacchi è pressione.
Strategie per regulà a pressione naturalmente
E ricerche mostranu chì ancu e persone chì anu bassa pressione sanguigna ponu soffre di pressione alta in u futuru, perchè tendenu à cunsumà più alimenti ricchi di sale è di sodiu in a so vita d'ogni ghjornu. Cusì, hè raccomandatu chì a persona chì hà una pressione sanguigna bassa cunsuma solu i 5 grammi di sale è sodiu indicati da l'OMS, questu significa chì:
- Ùn ci hè micca bisognu di aghjunghje u sale à i pasti pronti, cum'è in insalate è zuppe;
- Ùn duvete micca avè u saliscitellu nantu à a tavula per evità l'usu eccessivu di sale;
- Manghjate regularmente, ogni 3 o 4 ore, evitendu periodi prolungati di digiunu;
- Ancu se pudete cucinà cù u sale, duvete ancu investisce in erbe aromatiche per aghjunghje più sapore à i vostri cibi. Vede e migliori erbe è cumu aduprà per cundimentu.
Inoltre hè cunsigliatu ancu per evità di stà in i lochi assai caldi, è sott'à esposizione diretta di u sole in carrughju, in piaghja o in piscina perchè favurisce a disidratazione è dunque a calata di pressione.