Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 23 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Marzu 2025
Anonim
Gravidanza 12 settimane. Ecografia morfologica (traslucenza nucale). Evoluzione della vita #07.
Video: Gravidanza 12 settimane. Ecografia morfologica (traslucenza nucale). Evoluzione della vita #07.

Cuntenutu

I sintomi di HIV in u zitellu sò più frequenti in i zitelli di e mamme cun u virus HIV, soprattuttu quandu ùn eseguenu micca u trattamentu currettamente durante a gravidanza.

I sintomi sò difficiuli à percepisce, ma a frebba persistente, l'occurrenza frequente di infezioni è u sviluppu è a crescita ritardati ponu esse indicativi di a presenza di u virus HIV in u zitellu.

Principali sintomi

I sintomi di HIV in u zitellu sò difficiuli da identificà, però pò esse indicativu di a presenza di u virus HIV in u zitellu:

  • Problemi di respirazione recurrenti, cum'è sinusite;
  • Lingue gonfie in diverse parti di u corpu;
  • Infezioni di a bocca, cum'è candidiasi orale o tordu;
  • Ritardu in u sviluppu è a crescita;
  • Diarrea frequente;
  • A frebba persistente;
  • Infezioni gravi, cum'è pneumonia o meningite.

I sintomi di a presenza di HIV in u sangue di u criaturu cumpariscenu u più spessu intornu à 4 mesi di età, ma pò piglià finu à 6 anni per apparì, è u trattamentu deve esse fattu secondu a guida di u pediatra.


Trattamentu per HIV in u zitellu

U trattamentu per HIV in u zitellu hè fattu secondu a guida di un infectologu o da u pediatre, è l'usu di droghe antivirali in forma di sciroppu hè generalmente indicatu, postu chì à questa età u zitellu ùn hè micca capace di inghjuttà pillule.

U trattamentu hè di solitu principiatu appena i sintomi si presentanu, pocu dopu a diagnosi hè cunfirmata, o quandu u zitellu hà più di 1 annu è hà un sistema immunitariu indebolitu. Sicondu a risposta di u zitellu à u trattamentu, u duttore pò fà alcuni cambiamenti in a strategia terapeutica secondu l'evoluzione di u zitellu.

Inoltre, durante u trattamentu, hè cunsigliatu chì e formule di latte in polvere sò aduprate per aiutà à rinfurzà u sistema immunitariu, seguità u pianu di vaccinazione è impedisce chì u zitellu entre in cuntattu cù i zitelli cun varicella o pneumonia, per esempiu, perchè ci hè una possibilità di sviluppà a malatia. A mamma pò nutrisce u zitellu cù u latte maternu finchè ùn hè micca purtatrice di u virus HIV.


Cunsigliatu Per Voi

Cume hè a vita dopu l'amputazione

Cume hè a vita dopu l'amputazione

Dopu l'amputazione di un membru, u paziente pa a per una fa e di recuperu chì include trattamenti à u ceppu, e ioni di fi ioterapia è monitoraggio p icologicu, per adattà u meg...
Trombosi pulmonaria: chì hè, sintomi principali è trattamentu

Trombosi pulmonaria: chì hè, sintomi principali è trattamentu

A trombo i pulmonaria, cunni ciuta ancu cum'è embolia pulmonaria, i verifica quandu un coagulu, o trombu, inta ca un va u in u pulmone, impedendu u pa aghju di u angue è pruvucendu a mor...