Incontinenza urinaria in gravidanza: cumu identificà è trattà
Cuntenutu
L'incontinenza urinaria durante a gravidanza hè una situazione cumuna chì accade per via di a crescita di u criaturu durante a gravidanza, chì face chì l'utru appoghja nantu à a vescica, causendu ch'ellu abbia menu spaziu per riempie è aumentà di dimensioni, generendu u desideriu di urinare più spessu .
Malgradu esse un prublema chì di solitu sparisce dopu à a consegna, in casi di consegna indotta o in situazioni induve u zitellu pesa più di 4 kg, a donna pò mantene l'incontinenza urinaria ancu dopu a gravidanza, chì i musculi di u perineu si stendenu assai durante u partu è diventanu più flaccidu, causendu fughe involuntarie di urina.
Cumu identificà l'incontinenza urinaria
L'incontinenza urinaria hè una cundizione chì si manifesta cun:
- Perdita di urina prima di ghjunghje in bagnu;
- Perdita di picculi spruzzi d'urina quandu si ride, corre, tossisce o starnutisce;
- Ùn pudendu tene u pipì per più di 1 minutu.
Di solitu a difficultà di tene u pipi passa dopu a nascita di u criaturu, ma fà esercizii pelvici, cuntrae i musculi di a vagina hè u megliu modu per luttà contr'à stu sintomu, avendu un cuntrollu tutale di l'urina.
Fighjate u video seguente cun esercizii d'incontinenza urinaria:
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per l'incontinenza urinaria in gravidanza hà da scopu di rinfurzà i musculi di u pavimentu pelvicu attraversu a so cuntrazione per riduce l'episodii di incontinenza urinaria.
Questa pò esse fatta per mezu di a fisioterapia cù esercizii di cuntrazione di u musculu di u pavimentu pelvicu, chì sò chjamati esercizii Kegel, ma in i casi più severi, pò ancu esse necessariu aduprà un dispositivu di stimolazione elettrica, in u quale i musculi pelvici si contraenu involuntariamente. currente elettricu leggeru è suppurtevule.
Per fà l'esercitazioni duvete:
- Sviutà a vejiga;
- Cuntratta i musculi di u pavimentu pelvicu per 10 secondi. Per identificà ciò chì sò questi musculi, basta à fermà u flussu di urina quandu urinate. Stu muvimentu hè quellu chì duvete aduprà in cuntrazione;
- Relaxate i vostri musculi per 5 secondi.
L'esercizi di Kegel devenu esse ripetuti 10 volte di fila, 3 volte à ghjornu.
U più impurtante hè chì a donna sia cuscente di u musculu chì deve cuntrattu è cuntrattu parechje volte à u ghjornu. Più eserciti fate, più prestu sarete guaritu. Questu eserciziu pò esse fattu sedendu, stesu, cù e gambe aperte o chjose.