Vulete Calcià u Vostru Abitudine Slouching? Pruvate Queste 8 Strategie
Cuntenutu
- Chì sò i vantaghji di una postura megliu?
- 1. Stand altu
- 2. Pusate bè
- 3. Sposta intornu
- 4. Diapositiva murale
- 5. Posa di u zitellu
- 6. Strinta di a scapula
- 7. Plancia
- 8. Ponte
- U fondu
- Chì hè a Migliore Postura Seduta per una Bona Postura?
In u mondu mudernu oghjincu, hè più faciule ch'è mai di ritruvassi chjappu nantu à un telefunu o lampatu sopra un laptop per ore à volta. Esse chjosu nantu à un schermu per longi periudi di tempu, soprattuttu quandu ùn site micca pusizionatu currettamente, pò piglià u so pesu à i vostri musculi, articulazioni è ligamenti.
Quandu u vostru corpu hè abituatu à esse incurvatu per ore, pò esse faciule di cuntinuà a stessa postura, ancu quandu ùn site micca davanti à un schermu.
Se vulete calcià a vostra abitudine slouching, ci sò esercizii simplici è strategie chì ponu aiutà. In questu articulu, videremu 8 passi chì pudete fà per riduce u slouching è migliurà a vostra postura generale.
Chì sò i vantaghji di una postura megliu?
A postura hè a manera chì u vostru corpu hè pusizionatu quandu site in piedi, sedutu o stesu. A postura curretta mette a minima quantità di tensione nantu à i musculi è e articulazioni.
Slouching, slumping, è altri tippi di postura povera pò causà tensione musculare, oltre à dolore di schiena, dolori articulari è riduzione di circulazione. Una postura povera pò ancu purtà à prublemi di respirazione è fatica.
I vantaghji di una bona postura includenu:
- Bilanciu migliuratu. Avè un equilibriu megliu ùn solu abbassa u risicu di cascate, pò ancu migliurà a vostra capacità atletica.
- Meno dolore di schiena. Una bona postura mette menu stress è tensione annantu à i dischi è e vertebre in a spina.
- Minore risicu di ferita. U muvimentu, a pusizione, è a seduta currettamente riduce a tensione di i vostri musculi, articulazioni è ligamenti.
- Meno fatica. Quandu i vostri musculi sò usati più efficacemente, pò aiutà à cunservà a vostra energia.
- Meno mal di testa. Una postura povera pò mette in furia in più u vostru collu, chì pò purtà à tensioni di capu.
- A respirazione migliurata. Una bona postura permette à i vostri pulmoni di espansione più cumpletamente, permettendu di respirà più faciule.
- Migliu circulazione. Quandu i vostri organi vitali ùn sò micca cumpressi da u slouching, pò aiutà u vostru sangue à scorri più faciule attraversu i vostri vini sanguini è l'organi.
U primu passu per ùn slouching hè di esse cusciente di a vostra postura. Avemu spessu tantu pigliatu da ciò chì facemu chì ci scurdemu di verificà a nostra postura.
Fate un abitudine di verificà a vostra postura tutta a ghjurnata. Fighjate cumu site in piedi, à pusà, o à marchjà. Fate e currezzione ogni volta chì si ritrova slouching o curvatu a spalle o spalle, o spingendu a testa o u collu in avanti per guardà un schermu.
E seguenti strategie è esercizii ponu aiutà à riduce u slouching è aduprà una bona postura invece.
1. Stand altu
Puderete micca prestà molta attenzione à a manera di stà, ma pò fà una grande differenza per a vostra postura. Per stà cun una bona postura, tenite à mente questi suggerimenti:
- Stà drittu è altu cù e spalle rilassate è tirate torna appena. Pensate à un pezzu invisibile di corda chì tira delicatamente a testa versu u soffiu.
- Stà cù i vostri pedi à pocu pressu larghezza di spalle, cù u vostru pesu soprattuttu nantu à e palle di i vostri pedi.
- Mantene i vostri ghjinochji piegati leggermente.
- Mettite in u stomacu.
- Mantene a testa à u nivellu, micca piegatu in avanti, cù l'arechje nantu à e spalle.
- Sposta u vostru pesu da i vostri piedi à i tacchi, o da un pede à l'altru se duvete stà in un locu per un bellu pezzu.
2. Pusate bè
Quandu site à pusà, tenite à mente sti suggerimenti per assicurà chì aduprate una bona postura:
- Sedete drittu cù e spalle rilassate, ma micca incurvate o arrotondate.
- Sceglite una altezza di sedia chì vi permette di mantene i vostri pedi fermamente piantati in terra. Evite attraversà e gammi.
- Mantene i vostri ghjinochji à livellu o ligeramente più alti di i vostri fianchi.
- Posa à pusà in a vostra sedia per chì a schiena sustene a vostra spina.
- Attenti à a vostra pusizione di capu. Ùn lasciate micca chì a testa è u chin mentinu davanti à e vostre spalle.
- Mantene e vostre arechje allineati sopra e spalle.
- Mantene a schermata di u vostru urdinatore à u nivellu di l'ochji per impedisce chì u to collu si piega in avanti o indietro.
3. Sposta intornu
Mantene una pusizione, sia seduta sia in piedi, per un bellu pezzu pò causà tensione musculare, disagiu è fatica. L'effetti ponu esse ancu più severi sì site in una situazione slouched.
Per prevene u dolore è a fatigue musculare, fate un puntu per alzàvi, allungavvi, è camminate per almenu uni pochi di minuti ogni ora. Piazzate una alarma in u vostru telefunu per ricurdavvi di alzàvi è muviti.
Pò ancu aiutà se pudete fà un compitu diversu chì richiede di aduprà diversi musculi à quelli chì stai aduprendu mentre site o stà in pusizione.
4. Diapositiva murale
Sè site statu pusatu in una pusizione dapoi un pezzu, a diapositiva di u muru hè un bonu modu per rinvià u vostru corpu è per rammintà ciò chì si sente una bona postura verticale. Pò ancu esse utile per alleviare a strettezza in u collu è e spalle.
Per fà una diapositiva murale:
- Stand cù a vostra schiena, culo, spalle, è a testa pressata fermamente contr'à un muru.I vostri pedi ponu esse un pede o dui luntanu da u muru per aiutavvi à pusà u vostru corpu currettamente.
- Mantene una inclinazione in u vostru pelvis, perchè ùn ci hè micca arch in u vostru spinu. Mantene i vostri ghjinochji ligeramente piegati.
- Stendi i vostri bracci dritti sopra à voi cù u spinu di e to mani contr'à u muru. Questa hè a vostra pusizione di partenza. Puderete truvà difficiule à alzà i bracci finu à u primu, è hè bè. Sollevali finu à u pussibule mantenendu u vostru corpu pressatu contr'à u muru.
- Cù a schiena alta è u pettu apertu, sprime i musculi di a mid-back mentre scorri i bracci versu e spalle. Mantene e spalle di e vostre mani, gomiti, spalle, spina dorsale, culo, è a testa appughjate contr'à u muru per tuttu u muvimentu.
- Fate falà i vostri bracci finu à ch'elli sianu leggermente più bassi di l'altura di e spalle.
- Mantene sta pusizione per un mumentu, poi spinghje i vostri bracci ind'è a pusizione iniziale senza nunda di sollevamentu da u muru.
- Repetite 10-12 volte.
5. Posa di u zitellu
Questu eserciziu simplice aiuta à allungà a spina, è ancu i glutei è i musculi. Pò dinò aiutà à alleviare a tensione in u vostru spinu è in u collu.
Per fà sta posa:
- Principià à quattru pedi cù e mani è i ghjinochji nantu à u pianu.
- Affundate i vostri fianchi indietro versu i vostri pedi, mentre camminate e mani davanti à voi. Sì e vostre cosce ùn anderanu micca finu, pudete mette un cuscinu sottu à elli per sustegnu.
- Pone pianu pianu u vostru fronte à u pianu mantenendu e bracce stese davanti à voi.
- Relaxate è respira in prufundità.
- Mantene sta posa per 5 minuti, ricurdendusi di respirà prufonda tuttu u tempu.
6. Strinta di a scapula
Questu esercitazione pò aiutà à migliurà a vostra postura stabilizendu a spalla è i musculi superiori di a schiena. Pò dinò aiutà à rende i musculi di u pettu più flessibili.
Per fà questu eserciziu:
- Stà altu cù i bracci à fiancu.
- Tirate e spalle indietru è in ghjò leggermente, cum'è chì pruvate à fà toccà e scapole. Ùn eccessivamente allargate, ma tirate finu à sente un ligeru allungamentu in i musculi.
- Mantene uni pochi secondi è torna à a pusizione di partenza.
- Repetite 10 volte.
7. Plancia
I musculi forti di u core ghjucanu un rolu impurtante in l'aiutu per mantene una bona postura. Hè per quessa chì custruisce a forza in u vostru core hè a chjave se vulete evità di sfilassi in abitudini di postura pessime.
I vostri musculi core includenu i vostri musculi addominali è i musculi intornu à a pelvis è a bassa.
Unu di i migliori esercizii per custruisce un core forte hè a tavula. Questu esercitazione pò ancu aiutà à alleviare u dolore è a rigidità da a seduta o a pusizione incorrecta.
Per fà sta mossa:
- Principià à quattru pedi, cù e mani direttamente sottu à e spalle è e ghjinochje sottu à l'anche.
- Abbassatevi nantu à i gomiti è raddrizzate e gambe daretu à voi, mantenendu i pedi à a larghezza di l'anca.
- Mantene u vostru core strettu è a vostra schiena dritta.
- Mantene per 20-30 seconde. Una volta abituatu à sta posa, pudete tene per più tempu.
8. Ponte
U ponte hè un altru grande eserciziu di rinfurzamentu di core.
Per fà questu eserciziu:
- Stenditi nantu à u vostru spinu cù i vostri ghjinochji piegati, i pedi piatti in terra, è e bracce leggermente fora da u latu, e palme in terra.
- Stringhjendu i musculi core è i glutei, alzate i fianchi da u pavimentu per chì i vostri ghjinochji sianu in linea cù e spalle.
- Mantene 30 secondi, dopu abbassate i fianchi.
- Repetite 5 à 8 volte più.
U fondu
Una di e chjave per ùn slouching o hunching hè di esse sempre attenti à a vostra postura.
Pone avvisi nantu à u vostru telefunu per ricurdavvi di stà à pusà drittu è di fà pause regulare per chì i vostri musculi ùn sianu rigidi o tesi da esse in una pusizione per troppu longu.
Insemi cù i cuntrolli di postura è u muvimentu, aiuta ancu à fà stesi regulari è esercizii per mantene i musculi forti, flessibili, è più capaci di aiutà à mantene una bona postura.