Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 11 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Nuvembre 2024
Anonim
Anice stellatu: Benefici, Usi è Rischi Potenziali - Nourrisson
Anice stellatu: Benefici, Usi è Rischi Potenziali - Nourrisson

Cuntenutu

L'anice stellatu hè una spezia fatta da u fruttu di l'arburu sempreverde chinese Illicium verum.

Hè appuntu chjamatu per i baccelli in forma di stella da chì sò raccolti i semi di spezie è hà un sapore chì ricorda a liquirizia.

A causa di e similitudini in u so sapore è i so nomi, l'anice stellatu hè spessu cunfusu cù l'anice, ancu se e duie spezie ùn sò micca in leia.

L'anice stellatu hè famosu micca solu per u so sapore distintu è l'applicazioni culinarie ma ancu per i so benefici medicinali.

Questu articulu rivede i benefici, l'usi è i rischi potenziali di l'anice stellatu.

Riccu in Potenti Composti Bioattivi

E erbe è e spezie sò spessu eroi micca cantati di u mondu di a salute è di a nutrizione è l'anice stellatu pò esse una eccezione.

L'infurmazioni nantu à u so cuntenutu di vitamine è minerali mancanu, ma cunsiderendu a poca quantità di spezie chì pudete aduprà in ogni mumentu, u so valore nutrizionale pò esse menu significativu ().


Tuttavia, hè una fonte impressionante di parechji putenti cumposti bioattivi - chì sò tutti cuntributori vitali per una bona salute.

U cumpunente u più preziosu di l'anice stellatu pò stà in a so densità di flavonoidi è polifenoli. Queste ponu esse principalmente responsabile di e larghe applicazioni è di i benefici medicinali di a spezia (2).

Alcuni di i principali cumposti di prumuzione di a salute trovati in l'anice stellatu includenu (2,, 4):

  • Linalool
  • Quercetina
  • Anetole
  • Acidu Shikimic
  • Acidu gallicu
  • Limonene

Inseme, questi cumposti ponu cuntribuisce à e proprietà antioxidanti, antiinflamatorie è antimicrobiche di l'anice stellatu.

Alcune ricerche in animali è in provette indicanu chì a capacità antioxidante di sta spezia pò ancu pussede pruprietà anticancerose, cume riduce a dimensione di u tumore (, 6).

In ultimamente, più ricerca hè necessaria per capisce megliu cumu i cumposti bioattivi in ​​l'anice stellatu ponu sustene a salute umana.

Riassuntu

L'anice stellatu hè riccu in una varietà di flavonoidi è cumposti polifenolici chì ponu cuntribuisce à a so capacità medicinale.


Offre Benefici Medicinali

L'anice stellatu hè statu adupratu in a medicina tradiziunale cinese da migliaia d'anni è hè statu ancu accettatu in alcune pratiche di medicina occidentale più recentemente.

A so crescita di pupularità hè largamente guidata da e so proprietà antimicrobiche è u so putenziale farmaculogicu.

Capacità Antivirali

Unu di l'attributi farmacologichi più pertinenti di l'anice stellatu hè u so cuntenutu in acidu shikimic.

L'acidu Shikimic hè un cumpostu cun forti capacità antivirali. In fattu, hè unu di i principali ingredienti attivi in ​​Tamiflu, un medicamentu pupulare per u trattamentu di l'influenza (7).

Attualmente, l'anice stellatu hè a fonte primaria di l'acidu shikimic adupratu per u sviluppu di prudutti farmaceutici. Cum'è a pandemia di influenza continua à cresce cum'è una minaccia per a salute globale, a dumanda di anice stellatu cresce (7).

Alcune ricerche nantu à e provette anu ancu dimustratu chì l'oliu essenziale di l'anice stellatu pò trattà altri tippi di infezioni virali, cumpresu l'herpes simplex tip 1 ().


Ancu se l'anice stellatu hè spessu usatu per trattà l'influenza, più ricerche sò necessarie per capisce ulteriormente u so potenziale per trattà altre infezioni virali in l'omu.

Pruprietà Antifungali

L'anice stellatu hè una ricca fonte di l'anetole flavonoide. Stu cumpostu hè rispunsevule di u sapore distintu di a spezia è offre putenti benefici antifungali.

Alcune ricerche agricole anu trovu chì trans-anetole derivatu da l'anice stellatu pò inibisce a crescita di funghi patogeni in certi culturi comestibili ().

A ricerca in provette indica chì altri cumposti bioattivi chì si trovanu in oliu essenziale di anice stellatu, cum'è u terpene linalool, ponu suppressione a biofilm è a furmazione di i muri cellulari di funghi infittivi in ​​l'omu ().

Più ricerca hè necessaria per capisce megliu l'applicazioni per l'anice stellatu per trattà infezioni fungiche in l'omu.

Benefici Antibatterici

Un altru impurtante benefiziu medicinali di l'anice stellatu hè a so capacità à inibisce a crescita batterica implicata in una varietà di malatie cumuni.

Alcune ricerche anu rivelatu chì l'estratto di anice stellatu hè efficace quant'è l'antibiotici contr'à multipli batteri patogeni resistenti à a droga. Questu pò esse particularmente utile per u futuru sviluppu di novi medicamenti antibiotici ().

Studi di provette anu ancu dimustratu chì i cumposti bioattivi in ​​l'anice stellatu ponu esse efficaci in u trattamentu di l'infezioni di e vie urinarie causate da diverse batterie ().

Un studiu separatu hà rivelatu l'estratto di anice stellatu per esse un pocu efficace in a riduzione di a crescita di E. coli nantu à una placca Petri, ancu s’ella ùn era micca efficace quant’è i trattamenti antibiotici attuali, più cumuni ().

In questu mumentu, a maiò parte di e ricerche nantu à e pruprietà antibatteriche di l'anice stellatu hè limitata à studii animali è in provette. Più studii sò necessarii per capisce megliu cumu questa spezia pò esse aduprata per sustene a salute umana.

Riassuntu

L'anice stellatu hè statu utile in u regnu medicu per trattà una varietà di infezioni fungiche, batteriche è virali.

Facile da Incorporà In a Vostra Cucina

L'anice stellatu hà un sapore distintu di liquirizia simile à quellu di l'anice o di u finocchiu, ancu s'ellu ùn hè micca ligatu à una di queste spezie. S'accoppia bè cù coriandru, cannella, cardamomu è garbu.

In cucina, l'anice stellatu pò esse adupratu sanu o in polvere.

Hè spessu adupratu in e cucine classiche cinesi, vietnamite, indiane è di u Mediu Oriente, soprattuttu cum'è esaltatore di sapori in brodi, zuppe è curry.

Hè ben cunnisciuta per a so presenza in i mischji "5 spice" cinesi è indiani "Garam Masala".

In e pratiche tradiziunali di medicina chinesa è populare, l'anice stellatu hè impregnatu d'acqua per fà un tè adupratu per trattà infezioni respiratorie, nausea, stipsi è altri prublemi digestivi.

L'anice stellatu face ancu un bellu aghjuntu à i piatti dolci è i dessert, cum'è frutti cotti, torte, pane rapidu è muffin.

Se ùn avete mai usatu sta spezia in e vostre ricerche culinarie prima, tenite à mente chì un pocu percorre un longu caminu. Cuminciate cù una piccula quantità è aghjunghje più à u gustu per evità di usà troppu.

Pruvate di spruzzà l'anice stellatu in polvere in u vostru prossimu batch di muffins o lanciate un paiu di baccelli sani in u vostru prossimu piattu di zuppa per un rinfrescante spinta di gustu.

Riassuntu

L'anice stellatu hà un sapore distintu di liquirizia. Hè un ingrediente pupulare in a cucina asiatica è pò esse adupratu in zuppe, stufati, brodi, panetteria, dessert o macerati cum'è tè.

Rischi Possibili

L'anice stellatu puru chinese hè generalmente ricunnisciutu cum'è sicuru per a maiò parte di a ghjente. Tuttavia, ci sò stati pochi rapporti di reazioni allergiche (14).

Per a populazione generale, una preoccupazione più seria hè un parente strettu di a spezia cinese - l'anice stellatu giapponese altamente tossicu.

L'anice stellatu giappunesu hè cunnisciutu per cuntene neurotossine potenti chì ponu purtà à sintomi fisichi gravi, cumprese crisi, allucinazioni è nausea ().

L'anice stellatu giapponese sembra quasi identicu à u so omologu cinese è alcune fonti dispunibili in u cummerciu di anice stellatu cinese sò stati trovati mischiati cù a spezia giapponese.

Inoltre, ci sò stati casi di reazioni gravi, potenzialmente fatali à l'anice stellatu in i zitelli ().

Si presume chì questi casi sò stati dovuti à una contaminazione scunnisciuta cù a spezia giapponese. Cusì, hè cunsigliatu chì l'anice stellatu ùn sia micca datu à zitelli è zitelli ().

Per prucede cun prudenza, hè una bona idea di verificà a fonte di l'anice stellatu chì cumprate per assicurà chì hè puramente a varietà chinesa.

Se ùn site micca sicuru à 100% di a fonte o di a purezza, pò ancu esse una bona pratica di ùn aduprà micca troppu in una sola volta per evità l'intossicazione accidentale.

Riassuntu

L'anice stellatu hè generalmente cunsideratu sicuru ma pò esse contaminatu da l'anice stellatu giapponese assai tossicu. Per assicurà a purezza di e spezie chì cumprate, cuntrollate sempre a so surghjente per evità l'ebbricazione accidentale.

U Bottom Line

L'anice stellatu hà un sapore distintu di liquirizia chì pò arricchisce una varietà di piatti.

I so putenti cumposti bioattivi ponu aiutà à trattà parechje infezioni fungiche, batteriche è virali.

Mentre u cunsumu di anice stellatu puru cinese hè tipicamente sicuru, pò esse contaminatu da anice stellatu giapponese chì hè altamente tossicu.

Verificate sempre a doppia fonte di a spezia chì cumprate per assicurà a purezza è cuminciate cù una piccula quantità per evità reazzioni avverse.

Articuli Interessanti

9 trattamenti naturali per una cattiva circulazione

9 trattamenti naturali per una cattiva circulazione

I trattamenti naturali per una cattiva circulazione ò l'u u di tè diureticu, cum'è tè verde o tè di prezzemolo, beie più liquidi durante a ghjurnata o riducendu u...
Per chì ghjè u pacemaker cardiacu pruvisoriu adupratu

Per chì ghjè u pacemaker cardiacu pruvisoriu adupratu

U pacemaker pruvi oriu, cunni ciutu ancu cum'è tempurale o e ternu, hè un di po itivu chì hè adupratu per cuntrullà u ritmu cardiacu, quandu u core ùn funziona micca ...