Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 7 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Maghju 2024
Anonim
Cumu Lascià l'antidepressivi hà cambiatu a vita di sta donna per sempre - Vita Di Vita
Cumu Lascià l'antidepressivi hà cambiatu a vita di sta donna per sempre - Vita Di Vita

Cuntenutu

A medicazione hè stata una parte di a mo vita per quantu mi possu ricurdà. A volte mi sentu cum'è chì sò solu natu tristu. Crescendu, capisce e mo emozioni era una lotta cuntinua. I mo capricci constanti è i cambiamenti d'umore erratici anu purtatu à teste per TDAH, depressione, ansietà - u nome. È infine, in seconda scola, mi sò statu diagnosticatu cun disordine bipolare è mi hè statu prescrittu Abilify, un antipsicoticu.

Da tandu, a vita hè una sorta di nebbia. Incuscientemente, aghju pruvatu à spinghje quelli ricordi da parte. Ma eru sempre in è fora di a terapia è era constantemente spirimintatu cù trattamenti. Ùn importa micca quantu era grande o chjucu u mo prublema, e pillule eranu a risposta.

A mo relazione cù Meds

Cum'è un zitellu, avete fiducia in l'adulti in carica per piglià cura di voi. Cusì aghju avutu l'abitudine di trasmette solu a mo vita à l'altri populi, sperendu chì in qualchì manera mi riparessinu è chì un ghjornu mi sentissi megliu. Ma ùn m'anu micca riparatu - ùn aghju mai sentitu megliu. (Scopri cumu decifrate trà u stress, u burnout è a depressione).


A vita hè stata più di listessa per mezu di u liceu è di u liceu. Sò passatu da troppu magru à sovrappesu, chì hè un effetti collaterale cumunu di i medicamenti ch'e aghju avutu. Durante anni, aghju continuatu à cambià trà quattru o cinque pillule diverse. Inseme cù Abilify, aghju statu ancu nantu à Lamictal (una medicazione antiseizure chì aiuta à trattà u disordine bipolari), Prozac (un antidepressant) è Trileptal (ancu una droga anti-epileptica chì aiuta cù u bipolarismu), frà altri. Ci era qualchì volta eru solu nantu à una pillula. Ma per a maiò parte, sò stati accumpagnati inseme, cum'è anu sperimentatu per truvà quale cumminazzioni è dosages anu travagliatu megliu.

I pills aiutavanu à volte, ma i risultati ùn duranu mai. Eventualmente, finisci torna in piazza unu-profondamente depressu, senza speranza, è à volte suicida. Era ancu difficiule per mè d'avè un diagnosticu bipolari chjaru: Alcuni esperti anu dettu chì eru bipolari senza episodi maniacali. Altre volte era u disordine distimicu (alias doppia depressione), chì hè basicamente depressione cronica accumpagnata da sintomi di depressione clinica cum'è bassa energia è bassa autostima. È qualchì volta era un disordine di personalità borderline. Cinque terapeuti è trè psichiatri - è nimu ùn pudia truvà qualcosa chì accunsenu. (Relativu: Questu hè u vostru Cervellu nantu à a Depressione)


Prima di principià l'università, aghju pigliatu un annu sabbaticu è hà travagliatu in una tenda di vendita in a mo cità nativa. Hè quandu e cose anu veramente cambiatu per u peghju. Aghju affundatu più in a mo depressione chì mai prima è finisci in un prugramma di inpatient induve aghju stesu per una settimana.

Era a prima volta chì trattava una terapia cusì intensa. È a verità sia detta, ùn aghju micca uttenutu assai da l'esperienza.

Una Vita Suciale Sana

Dui più prugrammi di trattamentu è dui brevi hospitalizazioni dopu, aghju cuminciatu à vene in u mo propiu è decisu chì vulia dà un colpu à l'università. Aghju cuminciatu à l'Università Quinnipiac in Connecticut ma aghju capitu subitu chì l'ambiente ùn era micca per mè. Allora mi trasfirìu à l'Università di New Hampshire induve mi sò stati messi in una casa piena di divertenti è accoglienti ragazze chì m'hà pigliatu sottu à a so ala. (PS Sapete chì a vostra felicità pò aiutà à alleviare a depressione di i vostri amichi?)

Per a prima volta, aghju sviluppatu una vita suciale sana. I mo novi amichi sapianu un pocu di u mo passatu, ma ùn m'hà micca definitu da questu, chì m'hà aiutatu à creà un novu sensu d'identità. In retrospettiva, questu era u primu passu per sentu megliu. Stava ancu bè in scola è aghju cuminciatu à sorte è hà cuminciatu à beie.


A mo rilazioni cù l'alcohol era quasi inesistente prima di allora. A dilla franca, ùn sapia micca se avessi una personalità dipendente o no, allora imbarazzarsi in quella o qualsiasi altro tipo di droga non sembrava saggio. Ma essendu circundatu da un solidu sistema di supportu, mi sentu cunfortu dendu una prova. Ma ogni volta chì aghju avutu solu un bichjeru di vinu, mi svegliu cù una terribile resaca, à volte vomitendu abbondantemente.

Quandu aghju dumandatu à u mo duttore se era nurmale, mi anu dettu chì l'alcolu ùn si mischiava micca bè cù unu di i medicamenti ch'e aghju pigliatu è chì, se vulia beie, avessi bisognu di scendere di sta pillula.

U Turning Point

Questa informazione era una benedizione in travestimentu. Mentre ùn beiu più, à l'epica, aghju avutu l'impressione chì era qualcosa chì mi aiutava cù a mo vita sociale, chì si rivelava impurtante per a mo salute mentale. Allora aghju ghjuntu à u mo psichiatru è mi dumandò s'ellu puderia sguassate quella pillola particulari. Mi sò avvistatu chì mi sentia disgraziatu senza ellu, ma aghju pesatu e probabilità è aghju decisu chì mi ne anderaghju quantunque. (Assuciatu: 9 Modi di Luttà contru a Depressione-Oltre à Prende Antidepressivi)

Questa era a prima volta in a mo vita chì avia pigliatu una decisione ligata à i medicamenti da mè è per Eiu stessu - è mi sentia rejiminante. U lindumane, aghju cuminciatu à svezzà a pillula, u modu currettu in u periodu di un paiu di mesi. È per sorpresa di tutti, aghju avutu u cuntrariu di ciò chì m'anu dettu di sentelu. Invece di rientre in una depressione, mi sentu megliu, più energizatu è più simile eiu stessu.

Dunque, dopu avè parlatu cù i mo duttori, aghju decisu d'andà cumpletamente senza pillule.Mentre questu ùn pò micca esse a risposta per tutti, mi sentia cum'è a scelta bona per mè cunzidendu chì eru statu constantemente medicatu per l'ultimi 15 anni. Vuliu solu sapè cumu si senterebbe se avessi tuttu fora di u mo sistema.

À a mo sorpresa (è à tutti l'altri). Mi sentu più vivu è in cuntrollu di e mo emozioni cù ogni ghjornu chì passa. Quandu eru in l'ultima settimana di svezzamentu, aghju avutu l'impressione chì un nuvulu scuru era statu cacciatu da mè è per a prima volta in a mo vita, pudia vede chjaramente. Micca solu quessa, ma in duie settimane, aghju persu 20 sterline senza cambià e mo abitudini alimentari o travaglià di più.

Ciò ùn vole micca dì di colpu tuttu era perfettu. Andava sempre à a terapia. Ma era per scelta, micca perchè era qualcosa chì mi era stata prescritta o furzata. In fatti, a terapia hè ciò chì m'hà aiutatu à riacclimatassi in a vita cum'è una persona felice. Perchè simu veri, ùn aghju avutu idea di cumu funziunà cusì.

L'annu dopu hè statu un viaghju propiu. Dopu tuttu stu tempu, mi sò finalmente sentutu felice - finu à u puntu induve pensu chì a vita era imparabile. A terapia hè ciò chì m'hà aiutatu à equilibrà e mo emozioni è mi ricurdeghja chì a vita averà sempre sfide è questu hè qualcosa chì deve esse preparatu.

A vita dopu à a medicazione

Dopu avè graduatu à u liceu, aghju decisu di sorte da a trista Nova Inghilterra è di passà à a soleggiata California per principià un novu capitulu. Dapoi, aghju intrutu assai in manghjà sana è aghju decisu di smette di beie. Facciu ancu un sforzu cusciente per passà u più tempu chì possu fora è sò innamuratu di yoga è meditazione. In generale, aghju persu circa 85 liri è mi sentu sanu in ogni aspettu di a mo vita. Ùn troppu tempu fà ancu avè principiatu un blog chjamatu See Sparkly Lifestyle, induve documentu parti di u mo viaghju per aiutà l'altri chì anu passatu cose simili. (A sapete, a scienza dice chì a cumbinazione di eserciziu è meditazione pò travaglià megliu cà l'antidepressivi?)

A vita hà sempre i so alti è bassi. U mo fratellu, chì significava u mondu per mè, hè mortu qualchì mese fà da a leucemia. Questu hà pigliatu un pesu emotivo. A mo famiglia hà pensatu chì questu puderia esse l'unica cosa chì puderia guidà à un fallimentu, ma ùn hè micca.

Aghju passatu l'ultimi anni à custruisce abitudini sane per trattà e mo emozioni è questu ùn era micca diversu. Era tristu? Iè. Terribilmente triste. Ma eru depressu? No. Perde u mo fratellu era una parte di a vita, è ancu se mi sentia ingiusta, era fora di u mo cuntrollu è mi avia amparatu cumu accettà quelle situazioni. Esse capace di spinghje u passatu chì mi hà fattu capì a portata di a mo nova forza mentale è mi hà rassicuratu chì ùn ci hè veramente un ritornu à u modu di e cose.

À questu ghjornu, ùn sò micca pusitivu chì abbandunà u mo medicamentu hè ciò chì mi hà purtatu à esse induve sò oghje. In fatti, pensu chì saria periculosu di dì chì hè a soluzione, perchè ci sò persone chì bisognu Queste droghe è nimu ùn deve esse disprezzu di questu. Quale hè chì sà? Puderaghju ancu luttà oghje s'ellu ùn era micca statu in quelli pilules per tutti quelli anni.

Per mè personalmente però, lascià andà u medicamentu era di guadagnà u cuntrollu di a mo vita per a prima volta. Aghju pigliatu un risicu, sicuru, è hè accadutu à travaglià in u mo favore. Ma eiu senti chì ci hè qualcosa da dì per ascultà u vostru corpu è amparà à esse in sintonia cun te sia fisicamente sia mentalmente. Sentirsi tristi o fora di sorte à volte hè parte di ciò chì significa esse umanu. A mo speranza hè chì quellu chì leghje a mo storia penserà almenu à circà altre forme di sollievu. U vostru cervellu è u vostru core vi puderianu ringrazià per questu.

Rivista per

Publicità

Vi Cunsigliemu Di Vede

E verrughe sò contagiose - Amparate à pruteggevi

E verrughe sò contagiose - Amparate à pruteggevi

E verrughe ò piccule le ioni nantu à a pelle cau ate da un viru è tra me e direttamente da per ona à per ona per cuntattu direttu o indirettu, dunque i pò uttene una verruca t...
Cosa da fà per aumentà a testosterone

Cosa da fà per aumentà a testosterone

Per aumentà i livelli di te to terone in circulazione in u angue hè impurtante avè una dieta ricca in zincu è vitamine A è D, praticà attività fi ica, preferibilment...