Succu di tamarinde per a stinzia
Cuntenutu
U suchju di tamarinde hè un rimediu casanu eccellente per a stinimentu perchè stu fruttu hè riccu in fibre dietetiche chì facilitanu u transitu intestinale.
U tamarin hè un fruttu riccu in vitamine A è B, in più, hà pruprietà lassative chì ammorbidiscenu e feci è riducenu i sintomi di stinzia.
Stu suchju hà un sapore d'agrumi è poche calorie, ma quandu hè zuccheratu cù u zuccheru pò diventà assai caluricu. Se vulete una versione ligera, pudete aduprà edulcorante naturale, cum'è stevia, per esempiu.
Ingredienti
- 100 g di polpa di tamarindo
- 2 limoni
- 2 bichjeri d'acqua
Modu di preparazione
Per preparà u suchju basta à caccià tuttu u suchju da i limoni cù l'aiutu di un spremiagrumi, aghjunghje lu in u frullatore cun tutti l'ingredienti è batte bè. Inzuccarà à gustu.
Per alleviare l'intestinu intrappulatu duvete beie 2 bichjeri di stu suchju ogni ghjornu, è s'ellu hè un bichjeru prima di pranzu è di cena diminuirà dinò l'appetitu aiutendu à perde pesu.
E persone chì ùn anu mai pigliatu u suchju di tamarinde ponu avè coliche intestinali è feci assai allentate o ancu diarrea. S'ellu accade, duvete smette di piglià u suchju di tamarindo, è cunsumà u seru casanu per rimpiazzà i fluidi persi da a diarrea.
U suchju di tamarinde aiuta à perde u pesu
U suchju di tamarinde pò esse adupratu per perde u pesu fintantu ch'ellu ùn hè micca zuccheratu cù zuccheru o mele, è chì aiuta à pulisce l'intestinu pò esse un bonu aiutu per eliminà e tossine è migliurà a salute generale.
Pudete beie u suchju per a colazione o cum'è spuntinu, ùn hè micca cunsigliatu di piglià più di 100 ml cù i pasti per evità di disturbà a digestione. Ma in più di u suchju, se vulete perde u pesu, hè impurtante adattà a vostra dieta, cunsumà più ligumi, frutti è ligumi, in più di praticà un tipu d'attività fisica.
Cumu finisce a stinzia
Oltre à cunsumà regolarmente suchju di tamarindo, si consiglia di aumentà a vostra assunzione di fibre cù ogni pastu. Vede più cunsiglii per alleviare a stinzia in stu video: