Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 24 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Maghju 2024
Anonim
Lana Del Rey - Summer Bummer (Official Audio) ft. A$AP Rocky, Playboi Carti
Video: Lana Del Rey - Summer Bummer (Official Audio) ft. A$AP Rocky, Playboi Carti

Cuntenutu

Dopu chì avete intemperu a pioggia è a neve, a stagione di l'influenza, è tanti mesi misi in casa, site più chè prontu per un divertimentu caldu in estate. Ma prima di mette per u vostru primu natu o lace up per quella prima caminata, ricordate chì i mesi caldi portanu ancu una quantità di risichi per a salute per e donne attive. Fortunatamente, i belli tempi assai anticipati ponu esse vostri, basta chì andiate in estate preparatu. Ognunu di sti nemichi di u clima caldu hè altamente prevenibile, di solitu cun un minimu sforzu. Eccu cumu batte e patate calde di l'estiu.

Disidratazione

"A disidratazione hè u prublema di salute più impurtante in l'estiu", dice Christine Wells, Ph.D., prufessore emeritu di scienze di l'eserciziu in Arizona State University. "E beie fluidi hè l'unica risposta". Cumincià à idratà a notte prima di pensà à fà qualsiasi eserciziu all'apertu: almenu 8 ounces a notte prima, è altre 2 tazzi (16 ounces) duie ore prima di travaglià.


"I tassi di sudore ponu radduppià in un ambiente caldu è umidu, dunque una donna pò avè bisognu di beie duie volte più quandu hè attiva in un ghjornu caldu", dice Susan M. Kleiner, Ph.D., autore di Alimentazione Power (Cinetica Umana, 1998). Questu significa alluntanà almenu 18 tazzi di fluidi per ghjornu, invece di u minimu di u clima frescu di 9 tazzi. Durante u vostru entrenamentu, rinfriscà cù 4-8 unces ogni 20 minuti. È quandu vultate in casa, bevete abbastanza per rimpiazzà ciò chì sudate - se perde una libbra di pesu d'acqua durante una corsa, rimpiazzate cù una pinta d'acqua.

I pasticchi di sale sò inutili, dice Wells. Ma per intensi allenamenti di più di un'ora, averete bisognu di elettroliti, i sali chì aiutanu u vostru corpu à mantene i liquidi. "Tutte e beie sportive anu elettroliti", dice ella. "Bevi quellu chì ti piace megliu".

Stanchezza di calore

A desidratazione estrema porta à l'esaurimentu di u calore, una malatia cumuna per l'atleti cumpetitivi è l'esercitatori regularmente. Sè vo fate l'eserciziu in un ghjornu caldu è cuminciate à sentu mal di testa, nauseated, è / o un pocu woozy, cum'è s'è vo avete alzatu troppu prestu, ferma subitu, riposu à l'ombra, è beie assai acqua. U wooziness hè causatu da una calata di pressione sanguigna, chì hè risultatu da u sangue chì và à a pelle - è micca abbastanza per andà in u restu di u vostru corpu - per pruvà à regulà a vostra temperatura. U rinfrescante è u riposu permette à u vostru sangue per andà da a vostra pelle torna in a circulazione generale, è rehydrating by drinking assai mantene u vostru voluminu di sangue (chì aumenta a pressione di u sangue, torna à u normale).


Se ignurate questi sintomi, risicate u colpu di calore, un spegnu periculosu per a vita di u sistema termoregulatore di u corpu. "U colpu di calore si faci quandu si smette di sudà, si face u fretu o si svene", dice Wells. "Allora hè u 911 tempu".

Arechja di natatore

Sta malatia cumuna di l'estate hè una infezzione in u canali di l'arechja esterna causata da l'acqua ricca di batteri. Hè facilitu di diagnosticà: U dulore si centra nantu à l'arechja esterna, è se tirate a cima di l'arechja, ferisce. A vostra orechja pò ancu esse inchata è rossa.

A prevenzione hè praticamente a migliore medicina, dice Michael Benninger, MD, capu di otorinolaringologia à l'ospedale Henry Ford di Detroit. Se avete mai avutu l'arechja di nuvatore prima, site propensu à ottene torna. "Allora fate una mistura di 50-50 di alcolu è l'acitu biancu, è mette uni pochi di gocce in ogni orechja dopu à natà", cunsiglia Benninger. L'alcolu chì strufina si secca, è l'acitu acidu crea un ambiente ostile à i batteri. Se una infezzione s'impatrunisce quantunque, u mischju alcolu / acetu pò abortà la se a pigliate prestu. Ma hè pussibule chì avete bisognu di uttene gocce d'antibiotici prescritti. "Se hè doloroso, drenante, è / o a vostra audizione hè diminuita, uttene assistenza medica", dice Benninger.


Ferite da overuse

"Appena vene a primavera, vedemu più tendinite, fratture da u stress, strappi musculari è altre ferite per eccessu", dice Lewis Maharam, M.D., presidente di u capitulu di New York di u College Americanu di Medicina Sportiva. "Se ùn avete micca seguitu a furmazione annantu à l'inguernu, assicuratevi di facilità in un sportu, ùn saltate micca". Più u tempu passate l'allungamentu è l'allenamentu di forza avà, menu prubabile sarete siderati cun una ferita vene di lugliu.

Blisters

A maiò parte di i vesciche risultanu da scarpi pocu adattati o da calzini sudore, quandu u tessulu umitu è ​​pesante si frotta à a vostra pelle. "Purtate calzetti fatti di [tessuti cum'è] CoolMax o SmartWool", dice Christine Wells. "Puderanu prevene vesciche perchè ùn assorbenu tantu sudore".

Se avete dighjà un blister, pruvate u truccu adupratu da i corridori di distanza: Goop Vaseline nantu à u puntu di prublema, mette i vostri calzini è scarpi, è ghjunghje nantu à a strada. U vostru calzettu pò esse peghju, ma a vaselina riduce l'attritu è ​​a vescica ùn vi irritarà. Se a bolla hè dolce, un Band-Aid o un pezzu di moleskin o di seconda pelle (senza vaselina) duveranu furnisce una prutezzione abbastanza per voi di cuntinuà à corre, à bicicletta o à pedate.

Una volta chì si forma un blister, resiste à l'urgenza di pop. "Hè solu un fluidu corporeu nurmale in l'internu, è se u pop, hè più propensu à infettassi", dice John Wolf, M.D., presidente di dermatulugia à u Baylor College of Medicine. S'ellu spunta da solu, mantenelu pulitu è ​​applicate crema antibiotica. In casu chì una infezzione si sviluppi, andate subitu ind'è un duttore: Perchè eliminanu una larga zona di pelle protettiva, e vesciche currenu un risicu più elevatu di sviluppà infezioni cattivi ch'è tagli minori è graffi; se un blister hè infettatu, vede immediatamente un duttore.

Punch vegetale: Poison Ivy, quercia è sumac

Nemichi per l'escursionisti è i ciclisti di muntagna, queste piante causanu brutti eruzioni chì ponu durà duie settimane. Prusperanu in estate, crescenu guasi in ogni locu di i Stati eccettu Hawaii, Nevada è Alaska (l'edera velenosa ùn cresce micca in California, è u sumac si trova solu in i Stati Orientali). Perchè varienu assai in taglia è culore sicondu induve in u paese crescenu, a quercia velenosa è l'edera ponu esse difficiule da identificà. Dunque hè megliu evità simpliciamente ogni arbustu o vigna cù trè foglie nantu à un troncu. (Arricurdatevi di a vechja sega, "Foglie di trè, lasciate esse.") U sumac velenu hà coppia, foglie appuntite, à le volte cù bacche bianche verdi. Una nova crema senza ricetta chjamata IvyBlock aiuta à impedisce à l'olii vegetali di esse assurbiti da a pelle, dunque vale a pena pruvà se sapete chì sarete vicinu à queste piante.

Se pensate chì avete toccu o quercia, ivy o sumac, ùn toccu micca a vostra faccia, altre parti di u corpu o ancu altre persone perchè pudete sparghje l'olii vegetali chì causanu a rash. Andate in casa è lavate tutte e zone esposte cù sapone è acqua calda; poi lavate i vostri panni. Se sviluppate una rash pruriginosa, trattate cù compresse fresche è umide è una crema di hydrocortisone over-the-counter per cumbatte l'inflamazione è u pruritu. "Se hè un casu significativu - induve l'eruzione si sparghje in gran parte di u vostru corpu, in particulare nantu à a faccia o vicinu à l'ochji, vedi un duttore", dice Wolf. "Puderete bisognu di un cortisone orale".

L'herpes labiale / vesciche di febbre

L'esposizione à a luce solare face sbuccà ste piccule piaghe labbra. Hè per quessa chì i raghji UV reagiscenu cù u virus di u malu di u friddu in dorme è causanu a riattivazione. Mantene sempre e vostre labbre rivestite cù un baume per labbra chì cuntene una crema solare. Sì avete un blister di ferita o di febbre, continuate à tenelu rivestitu di balsamu, è pruvate à evità u sole finu à chì si ne và.

Sunburn

D'accordu, sapemu tutti quantu hè impurtante, ma micca guasi abbastanza di noi adupremu in realtà un filtru solare: un terzu di e persone chì passanu u tempu à l'aria ùn. Intantu, l'Accademia Americana di Dermatulugia riporta chì u melanoma - chì hè spessu ligatu à l'esposizione à u sole - cresce in furia, rivindicendu circa 7.300 vittime americane in u 1999.

Ùn mai andà fora senza un revestimentu liberale di un largu spettru (blocca i raghji UVA è UVB) sunscreen di almenu SPF 15. "Applicate 30 minuti prima di lascià a casa per chì si ligherà à a vostra pelle", dice Wolf. "È sì sarete sudatu o nuatu, aduprate un filtru solare resistente à l'acqua, è riapplicalu ogni duie ore." Inoltre, limitate l'esposizione à u sole pianificendu l'eserciziu à l'aria aperta prima 10 ore o dopu à 4 ore, per evità i raggi più putenti.

Se ùn avete micca cura di l'applicazione di u filtru di u sole, pudete esse capace di prevene u dulore di u sole si agisce rapidamente per piglià ibuprofenu o aspirina subitu. "Perchè u sunburn pigghia sei à ottu ore per sviluppà cumplettamente, pudete piantà assai di u rossu è u dulore prima di principià per piglià questi. Tutti dui bluccanu a prostaglandina, una chimica chì sviluppa u sunburn ", dice Wolf. Hè ricumandemu ancu un bagnu tiepidu - micca caldu perchè infiammarà a pelle irritata - intrecciata cù farina d'avena, un bonu calmante per a pelle. È se sviluppate una scottatura chì si prurisce è cumincia à sbuchjulà, Wolf dice di piglià Benadryl, chì hà da calà u pruritu.

Un novu vaccinu per a malattia di Lyme

A primavera è l'estate, i boschi sò spessi cù una nova cultura di zecche giovani pruriginante per un corpu caldu. È s'ellu si tratta di zecche di cervu o di zecche à zampe nere di a Costa Pacifica, ponu esse purtate a malatia di Lyme. Ancu s'ellu ùn hè micca fatale, sta malattia pò debilità: I sintomi, chì varienu assai è ùn ponu apparisce chè settimane dopu à u morsu, includenu una eruzione cutanea "bull's-eye" (sia in u situ di morsu sia in altrò), febbre, dolori, brividi è, in persone senza trattamentu dopu à circa dui mesi, artrite cronica. (Ci hè un test di sangue per rilevà Lyme, ma ùn hè micca sempre affidabile.)

A bona nutizia per e persone chì campanu in e regioni di a malattia di Lyme (a Costa Est, Minnesota, Wisconsin è u litorale nordu di a California) hè l'introduzione di un vaccinu in u 1999. U vaccinu ùn hè micca efficace finu à chì avete avutu trè colpi - di solitu più di un annu, ancu se certi medichi l'anu datu nantu à un calendariu di sei mesi. Intantu, portate vestiti di culore chjaru è inspeccione per i picculi ticks, tondi, neri dopu ogni uscita. I Centri per u Controlu di Malattie ricumandenu di utilizà un repellente d'insetti chì cuntene DEET. (DEET hè l'unica sustanza chimica chì mantene in modu efficace e zecche, è u CDC a considera sicura à e dosi dettagliate nantu à l'imballu di u repellente).

Se truvate una tick incrustata, tirala fora cù cura cù pinzette è pulite a ferita cù antisetticu. Se si sviluppa un rash, un antibioticu deve impedisce di sviluppà sintomi più gravi. Se pigliate prima, avete bisognu di trè à quattru settimane di un antibioticu orale cum'è amoxicillin. Se pigliate uni pochi di settimane dopu, pudete bisognu di colpi di penicillina per quattru settimani. Perchè l'antibiotici sò menu efficaci una volta chì a malattia s'hè impatrunita, pudete dumandà un altru giru d'antibiotici orali o iniettati.

Risorse

Leghjite: U Manuale di Prudutti è Sicurezza di a Croce Rossa Americana (Little Brown, 1992); FastAct Pocket First Aid Guide (FastAct, 1999); A Guida Completa di l'Idiot per Basi di Primi Aiuti (Alpha Books, 1996); U Manuale di Primu Soccorsu di u Desertu Cunfinatu (Lyons Press, 1998); L'Associazione Medica Americana Pocket Guide to Emergency First Aid (Random House, 1993). Visita: u situ Web di a Croce Rossa Americana, www.redcross.org, è u situ Web di l'Associazione Medica Americana, www.ama-assn.org/.

Rivista per

Publicità

Publicazioni

Intolleranza à u lactosu

Intolleranza à u lactosu

U lacto u hè un tipu di zuccheru chì i trova in u latte è in altri prudutti ca gili. Un enzima chjamatu latta i hè nece ariu da u corpu per digeri ce u latto iu.L'intulleranza ...
Cultura di drenagiu di l'arechja

Cultura di drenagiu di l'arechja

Una cultura di drenaggiu di l'arechja hè un te t di laburatoriu. Que ta prova verifica i germi chì ponu cau à infezioni. U campione pre u per ta prova pò cuntene fluidu, pu , c...