Segui Questi Cunsiglii per a Natazione Summertime Se Avete Psoriasi
Cuntenutu
- Circate i stagni d'acqua salata
- Ùn àbbia paura di entre in l'oceanu
- Applica un prutettore di a pelle prima di andà in l'acqua
- Doccia subitu dopu à u bagnu
- Aduprate shampoo è saponi chì eliminanu u cloru
- Applica a lozione subitu dopu a duscia
- Ùn passate micca troppu tempu à u sole
- Purtate una crema solare quandu si nata fora
- Ùn impregnassi per troppu longu
- Ùn lasciate micca chì i flare-ups vi tenenu fora di l'acqua
- Purtà si
Summertime pò offre vantaghji per a pelle di psoriasis. Ci hè più umidità in l'aria, chì hè bona per a pelle secca è sfocata. Inoltre, u tempu hè più caldu, è avete più probabilità di passà u tempu à u sole. L'esposizione à i raggi ultravioletti (UV) muderati hè bona per voi - basta chì porti un sunblock adattu.
Inoltre, cù u sole in altu in u celu, pudete esse sete di qualchì tempu in spiaggia o in piscina. Ci hè parechji vantaghji per a natazione se avete psoriasis. Per una, a temperatura di l'acqua pò esse calmante. L'acqua fresca pò alleviare prurito è squame, è l'acqua calda pò diminuisce l'infiammazione.
Sè vo circate di fà un tuffu l'estate, i seguenti 10 cunsiglii puderanu aiutà à mantene i vostri flare-ups di psoriasi da interferisce cù u restu di i vostri piani estivi.
Circate i stagni d'acqua salata
E piscine d'acqua salata crescenu in pupularità per i club di salute è i pruprietarii individuali. Questa hè particularmente una bona nutizia se avete psoriasis, postu chì u cloru adupratu in e piscine tradiziunali pò aumentà l'irritazione è a pelle secca. Sì avete accessu à una piscina d'acqua salata, sarete menu prubabile d'avè un flare-up dopu a natazione.
Ùn àbbia paura di entre in l'oceanu
Mentre e piscine d'acqua salata sò preferibili à quelle clorurate, l'acqua salata naturale hè ancu megliu. Micca tutti di noi campemu vicinu à l'oceanu, ma sì, pensate à piglià un tuffu u più spessu pussibule. Sì ùn site micca vicinu à a spiaggia, apprufittate di i puteri calmanti naturali di l'acqua fresca di l'oceanu nantu à e vostre prossime vacanze in spiaggia.
Applica un prutettore di a pelle prima di andà in l'acqua
Ùn importa micca u tippu d'acqua chì finite per natà, vi vulete aghjunghje un prutettore per a pelle nantu à e vostre placche è lesioni. Questu hè specialmente impurtante se finite per nuà in una piscina clorurata. L'oliu minerale di basa o a vaselina (pensate à a vaselina) farà u truccu.
Doccia subitu dopu à u bagnu
Hè impurtante di dusciate subitu dopu à a vostra sessione di nuotata per chì a vostra pelle si possa ripiglià senza mette in opera un flare-up. Se ùn avete micca u tempu di fà una doccia completa cù sapone, basta à risciacquà vi cù acqua pura. Duvete fà di questu una priorità se bagnate in acqua clorurata.
Aduprate shampoo è saponi chì eliminanu u cloru
Ci sò certi shampoo è saponi per u corpu chì pudete cumprà per aiutà à caccià u cloru è altri chimichi da a vostra pelle, dopu à a natazione. Queste ponu esse utili per tene à latu e vostre lesioni cutanee. Se ùn avete micca accessu à i saponi chimichi, vi vulete almenu evità di mette più chimichi nantu à a vostra pelle. Stà luntanu da i detergenti cù culore è / o fragranza.
Applica a lozione subitu dopu a duscia
E lozioni per u corpu intrappulanu l'umidità in a vostra pelle, chì pò esse persa durante ogni tippu di natazione (acqua fresca, salina è clorurata). Vulerete appicà lozione appena vi fate una doccia o risciacquate a vostra pelle. A pelle umida mantene a lozione è sigilla in umidità megliu cà a pelle chì hè digià secca.
Ùn passate micca troppu tempu à u sole
Sicondu a Fundazione Naziunale di Psoriasis, i raggi ultravioletti (UV) da u sole ponu avè effetti pusitivi nantu à a pelle di psoriasi se aduprati cù moderazione (finu à 10 o 15 minuti à a volta). Qualchese più esposizione à l'UV chì questu pò aggravà e vostre lesioni.
Purtate una crema solare quandu si nata fora
U vistimentu di filtru solare hè impurtante per aiutà à prevene l'invichjatura, i brusgioli è i tumori di a pelle. Quandu avete psoriasis, a crema solare pò ancu aiutà à prevene chì e lesioni aggravinu.
Assicuratevi di portà un filtru solare à spettru largu è resistente à l'acqua cù un SPF minimu di 30. Applica 15 minuti prima di andà fora. Mettite un pocu in più intornu à e vostre lesioni cutanee. Quandu si bagna, vularete riapplicà a vostra filetta solare ogni ora, o ogni volta chì asciucate a pelle cù un asciugamanu.
Ùn impregnassi per troppu longu
In certi casi, u bagnu pò esse abbastanza calmante per i sintomi di psoriasis, soprattuttu s'ellu hè in acqua salata. Ma vorrete esse attenti à quantu tempu passate in l'acqua. Stà in l'acqua troppu longu pò aggravà i vostri sintomi. Hè sopratuttu u casu in e vasche calde è l'acqua trattata chimicamente. Pruvate à mantene u vostru tempu in l'acqua à 15 minuti o menu.
Ùn lasciate micca chì i flare-ups vi tenenu fora di l'acqua
Amici è scunnisciuti ponu esse curiosi di tutte e lesioni di a pelle chì avete. Tocca cumpletamente à voi quantu o quantu vulete sparte nantu à a vostra situazione. A psoriasis ùn hè micca contagiosa, è hè tuttu ciò chì anu veramente bisognu di sapè. Pruvate à ùn lascià chì a vostra ansietà di a curiosità di l'altri vi tenga da l'attività chì amate, cum'è a natazione.
Purtà si
Se seguite i cunsiglii sopra, u bagnu puderia micca solu esse sicuru per a vostra pelle di psoriasi, ma pò ancu offre assai benefici. Tuttavia, se i vostri sintomi aggravanu o sperimentate un grave flare-up, parlate cù u vostru duttore. Ellu o ella vi pò offre più insight nantu à cumu si prutege a vostra pelle in modo chì ùn abbiate micca da mancà un divertimentu à u sole.