Tuttu u vostru bisognu à sapè nantu à Sunburn Itch (Hell's Itch)
Cuntenutu
- Chì sò i sintomi di l'infernu?
- Chì causa sta prurigazione?
- Fattori di risicu da cunsiderà
- Diagnosticendu l'infernu pruritu
- Cumu trattà l'infernu pruritu
- Chì ci hè a prospettiva?
- Cumu prevene l'infernu pruritu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori.Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Chì ghjè l'infernu hè pruritu?
Hè accadutu à parechji di noi. Avete avutu una bella ghjurnata fora solu per finisce cù un souvenir menu di l'ideale - una sunburn. Per alcune persone, una situazione già scomoda pò trasformassi in qualcosa chì si sà cusì spiacevule chì hè stata chjamata "l'infernu pruritu".
Chjamatu appuntu per trasmette a so severità, a prurina di l'infernu si riferisce à una prurigazione dolorosa chì pò emergere pochi ghjorni dopu una sunburn.
Ancu se una ricerca limitata nantu à a cundizione rende difficile sapè esattamente quantu hè cumunu questu, alcune supposizioni suggerenu da 5 à 10 per centu di e persone chì anu trattatu questu. Sapemu chì e sunburni stessi sò estremamente cumuni.
Chì sò i sintomi di l'infernu?
I sintomi di l'infernu di u pruritu vanu al di là di quelli di una tipica sunburnia. Si mostra tipicamente da 24 à 72 ore dopu à u sole. Parechje persone dicenu chì a sperimentanu nantu à e so spalle è u so spinu, forse perchè sò zone chì piglianu assai esposizione à u sole. Queste zone ùn ponu micca sempre riceve abbastanza prutezzione SPF, chì pò purtà à scottature. Ùn hè micca una gattiva idea di dumandà à qualchissia per aiutà cun sti lochi difficiuli à ghjunghje!
Sperimentà prurito o sbucciatura di a pelle dopu à troppu esposizione à u sole ùn hè micca raru. Questa pruritura, però, hè segnalata per andà al di là di questu è hè cunnisciuta per esse estremamente dolorosa. Alcune persone descrivenu un pruritu chì hè prufondu, palpitante, è difficiule da trattà. Altre persone a descrivenu cum'è se e furmicule di focu striscianu è mughjinu a pelle affettata.
Chì causa sta prurigazione?
Ùn si sà perchè quessa accade o chì pò esse predisposti à sta cundizione. Ùn ci hè nunda chì indichi chì e persone chì anu avutu u pruritu di l'infernu continuanu à sperimentà a cundizione à fiancu à ogni sunburn. Dittu chistu, u precursore notu, è evidente, di sta prurigazione hè u tempu passatu à u sole.
Fattori di risicu da cunsiderà
Ancu s'ellu ùn hè micca chjaru chì fattori cuntribuiscenu à l'infernu pruritu, i circadori anu identificatu fattori di risicu per i danni di a pelle ligati à u sole.
E persone cù a pelle più chjara, è quelli chì ùn sò micca tipicamente esposti à u sole per lunghi periodi di tempu, sò generalmente più propensi à liquidà cù a pelle rossa dopu un ghjornu accantu à a piscina. Tuttu u mondu pò esse affettatu da l'esposizione à u sole, ancu se i danni sò più propensi à cumparisce nantu à a pelle più chjara. E persone cù a pelle più scura anu più melanina. Questu aiuta à bluccà alcuni di l'aspetti più dannosi di i raggi ultravioletti (UV) di u sole.
E persone chì passanu assai tempu in muntagna ponu ancu finisce cun più sunburni chì i raghji di u sole ponu esse più intensi à altitudine più alte.
Diagnosticendu l'infernu pruritu
A maiò parte di e persone cun questa situazione si autodiagnostica. Gran parte di ciò chì hè statu scrittu annantu à l'infernu pruvene vene da e persone in Internet chì trasmettenu e so proprie esperienze cù sta situazione dolorosa. Ancu se pò esse estremamente spiacevule, a prurina di l'infernu ùn hè micca periculosa per a vita è pò esse trattata in casa.
Sì i vostri sintomi altrimente peggianu o persistenu per un periudu di tempu, duvete cunsultà u vostru duttore.
Cumu trattà l'infernu pruritu
Ancu se pò sembrà un pocu cum'è luttà contr'à u focu cù u focu, alcune persone anu segnalatu sollievu da piglià dusce calde. Se pruvate stu metudu, hè impurtante esse attenti è micca surriscaldà o brusgià ancu a vostra pelle.
Si dice chì l'oliu di menta piperina aiuta. Fà un bagnu di farina d'avena pò ancu valere a pena di pruvà, chì sò spessu raccomandati per alleviare a pruritazione assuciata à a varicella. L'applicazione di pasta di bicarbunatu di sodiu à e zone affettate pò ancu offre un aiutu à certe persone, ma altri dicenu chì ùn li aiuta micca.
Cumprà oliu di menta piperita.
Avete mai campatu l'infernu?
U scratching pò aggravà u dolore, allora pruvate à cuntrullà quellu urge. Pudete pruvà à applicà un gel di aloe vera o unguentu in a zona per un sollievu rapidu, ma questu ùn pò micca funzionà per tutti.
Unguenti topichi sò dispunibuli nantu à u comptoir è ponu ancu furnisce un sollievu specificu per u locu. Assicuratevi di circà l'opzioni chì cuntenenu 1 per centu di crema di idrocortisone o un 10 per centu di crema di benzocaina. Evite aduprà qualsiasi lozione o crema chì cuntene acidu salicilicu.
Cumprà per gel d'aloe vera.
Cumprate a crema topica di idrocortisone.
Se sceglite di vede u vostru duttore, puderanu esse capace di raccomandà un medicamentu anti-prurito cun forza di prescrizione.
Chì ci hè a prospettiva?
L'inconfortu hè cumunu à cortu andà. Questa sensazione pruriginosa hè spessu descritta cum'è currente in a pelle è esse difficiule da calmà. Di solitu spunta circa 48 ore dopu l'esposizione à u sole è dura per u più longu.
Dittu chistu, i sunburni finisceranu à schjarisce è u pruritu duveria andà cun ellu. Una volta chì a vostra pelle hè torna in traccia, siate assai prudenti quandu si tratta di esposizione prolongata à u sole. Copre cù i vestiti, stà sottu ombrelli, è purtendu un filtru solare SPF elevatu - chì riapplicate ogni 80 minuti - pò aiutà à impedisce chì sta situazione si ripeta.
Hè impurtante di ricurdà di guardà un ochju nantu à qualsiasi cambiamenti in a vostra pelle è di cunsultà u vostru duttore se avete qualchì cambiamentu di pigmentu o di texture. I cuntrolli annuali di a pelle ponu ancu esse un aghjuntu impurtante à a vostra rutina sanitaria regulare. I sunburni severi è l'esposizione cuntinua à u sole aumentanu u risicu per u cancheru di a pelle.
Cumu prevene l'infernu pruritu
U megliu modu per impedisce chì sta situazione si ripeta hè di piglià prudenza quandu site à u sole, soprattuttu per lunghi periodi di tempu. Hè statu teorizatu chì e persone chì sperimentanu u pruritu di l'infernu ponu avè qualchì tippu di predisposizione genetica, ancu s'ellu ùn ci hè nisuna ricerca per sustene sta teoria particulare.
E persone cù a pelle più chjara, ancu, sò più suscettibili à i sunburni. Assicuratevi di cunnosce quantu esposizione à u sole si pò tollerà comodamente. In tutti i casi, portate una crema solare chì cuntene un SPF à spettru largu cuncepitu per prutegge contra i raggi UVA è UVB. Pudete amparà nantu à l'ottu migliori rimedi per prurito quì.