3 Modi per Supportà a Vostra Salute Mentale cun Self-Touch
![I open an exceptional lot of more than 6000 Magic The Gathering cards paid 58 euros on Ebay](https://i.ytimg.com/vi/F_L4K6SfcLk/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- 1. Usendu u toccu per rimarcà simpliciamente
- Prontu à pruvà la?
- 2. Automasaggiu per riduce a tensione
- Prontu à pruvà la?
- 3. Toccate per scopre induve hè necessariu un supportu
- Prontu à pruvà la?
- Pruvemu inseme!
Durante questu periodu di autoisolamentu, credu chì u toccu da sè sia più impurtante chè mai.
Cum'è terapeuta somaticu, u toccu di supportu (cun l'accunsentu di u cliente) pò esse unu di i più putenti strumenti chì utilizu.
Cunnoscu di prima manu u putere curativu di u toccu è a cunnessione profonda à sè stessu è à l'altri chì pò furnisce - spessu assai più di qualsiasi parolle pò.
In questu modu, cum'è terapeuta, offru cuntattu cù parti di i mo clienti chì ponu sentire dolore, tensione o trauma chì si presentanu in ogni mumentu. A cunnessione mente-corpu hè una parte impurtante di a guarigione!
Per esempiu, se avessi un clientu chì mi parlava di a so ferita di zitillina, è aghju nutatu ch'elli piglianu u collu, alzanu e spalle, è facianu smorfie in faccia, li puderaghju dumandà di esplorà direttamente quelle sensazioni.
Invece di cuntinuà à parlà è ignurà ste manifestazioni fisiche, li inviteraghju à purtà di più curiosità à ciò ch'elli stanu sperimentendu fisicamente. Puderaghju ancu offre una manu di sustegnu à a so spalla o a parte superiore di a schiena (cun accunsentu, benintesa).
Benintesa, ci sò parechje dumande intornu à cume i terapeuti cum'è me ponu aduprà u toccu quandu parechji di noi stanu avà praticendu in modu digitale. Hè quì chì u toccu da sè stessu pò esse utile.
Ma cumu, esattamente, funziunerebbe? Useraghju questu esempiu per illustrà trè modi diversi chì u toccu da sè pò esse terapeuticu:
1. Usendu u toccu per rimarcà simpliciamente
Cù u cliente sopra, li puderaghju dumandà di mette una manu vicinu à a fonte di a so tensione fisica.
Questu puderebbe sembrà chiede à u mo cliente di mette a manu nantu à u latu di u collu è di respirà in quellu spaziu, o di scopre se un abbracciu da sè si sentia di sustegnu.
Da quì, avariamu praticatu qualchì attenzione! Traccia è scansione di qualsiasi sensazioni, emozioni, penseri, ricordi, immagini, o sentimenti chì nascenu in quellu momentu in u so corpu - nutendu, micca ghjudicà.
Spessu un sensu di liberazione è ancu di rilassamentu si pone quandu avemu intenzionalmente tendutu à u nostru disagiu, ancu cù i gesti più semplici.
Prontu à pruvà la?
Vulete pruvà d'utilizà u toccu per avvistà rapidamente in questu mumentu? Pone una manu nantu à u vostru core è una manu nantu à u vostru ventre, respirendu prufonda. Chì rimarche chì vene per voi?
Voila! Ancu sì avete difficultà à nutà qualcosa, hè impurtante di sapè dinò! Avete guadagnatu qualchì nova infurmazione nantu à a vostra cunnessione mente-corpu per esplorà più tardi.
![](https://a.svetzdravlja.org/health/6-simple-effective-stretches-to-do-after-your-workout.webp)
2. Automasaggiu per riduce a tensione
L'automassaggio pò esse un modu putente per liberà a tensione. Dopu avè notatu tensioni in u corpu, spessu direttu i mo clienti à aduprà l'automassaggio.
In u nostru esempiu sopra, puderaghju dumandà à u mo cliente di portà e so mani à u collu, applicendu delicatamente pressione, è esplorendu cumu si sente. Li inviteraghju ancu à scopre induve altrò nantu à u so toccu di u corpu si puderebbenu sente di sustegnu.
Mi piace à dumandà à i clienti di esse attenti à a quantità di pressione chì stanu applicendu, è di rimarcà sì altre sensazioni si presentanu in altri lochi di u corpu. Li incuraghju ancu à fà aggiustamenti, è osservanu cumu si sente ancu.
Prontu à pruvà la?
Pigliate un mumentu per rimarcà quantu puderete chjappà a mascella avà. Site stupitu di ciò chì avete scupertu?
Sia o ùn ne sappiate bè, parechji di noi tenenu u stress in e so mascelle, chì ne facenu un locu meravigliosu per esplorà l'automassaggio!
S'ellu hè accessibile per voi, vi invitu à piglià una o entrambe e mani, truvà a vostra linea di mandibula, è cumincià à massaggiare delicatamente in ella, aumentendu a pressione se vi pare adatta per voi. Ci hè difficiule di permette a liberazione? Una parte si sente diversa da l'altra?
Pudete ancu pruvà à apre largamente è dopu à chjude a bocca parechje volte, è ancu pruvà à sbadiglia un coppiu di volte - poi rimarcate avà cumu vi sentite.
![](https://a.svetzdravlja.org/health/6-simple-effective-stretches-to-do-after-your-workout.webp)
3. Toccate per scopre induve hè necessariu un supportu
Dà à i clienti u spaziu per esplorà induve nantu à u so toccu di u corpu si puderebbenu sente di sustegnu hè una parte impurtante di u travagliu chì facciu cum'è terapeuta somaticu.
Questu significa chì ùn invitu micca solu i clienti à toccà induve chjamu, ma à veramente esplorà è scopre induve u toccu si sente u più ristoratore per elli!
In u nostru esempiu di sopra, u mo cliente puderia cumincià cù u collu, ma poi nutà chì l'applicazione di pressione à i so bicipiti si sente ancu calmante.
Questu pò ancu arricà e zone induve u toccu pò esse troppu scatenante.Hè impurtante di ricurdà chì questu hè bè! Questa hè una occasione di esse dolce è compassionevule cun voi stessi, onurendu chì questu ùn hè micca ciò chì u vostru corpu hà bisognu avà.
Prontu à pruvà la?
Pigliate un mumentu è scannate u vostru corpu, facendusi sta dumanda: Chì zona di u mo corpu si sente abbastanza neutrale?
Questu invita l'esplorazione da un locu cunfortu invece di da un locu di dolore fisicu, chì pò esse cumplessu è cunfusu.
Forse hè u to lòbulu di l'arechja o u to babbu o punta o stinza - pò esse in ogni locu. Usendu quellu locu in u vostru corpu, pigliate u vostru tempu per esplorà l'applicazione di varie forme è pressioni di toccu. Permettiti di rimarcà ciò chì nasce per voi. Permettitevi di avè una conversazione cù u vostru corpu, appughjatu à ciò chì si sente di sustegnu.
![](https://a.svetzdravlja.org/health/6-simple-effective-stretches-to-do-after-your-workout.webp)
Pruvemu inseme!
In u video sottu, sparte un coppiu d'esempii di toccu simplici è di sustegnu chì pudete fà in ogni mumentu, in ogni locu.
A putenza curativa di u toccu hè quella chì hè stata scoraggiata in parechje culture, sia cù l'altri sia cun noi stessi.
Durante stu periodu di autoisolamentu, credu chì u toccu da sè pò esse più impurtante chè mai. Questa disconnessione mente-corpu hà implicazioni assai dolorose, ancu à longu andà.
A cosa empowering hè chì u toccu da sè hè una risorsa à a quale parechji di noi avemu accessu - ancu se avemu solu a capacità di chjude l'ochji mentre notemu e nostre sensazioni interne, cum'è e nostre palpebre chì si riuniscenu o l'aria chì si move in i nostri pulmoni.
Arricurdatevi di piglià un mumentu per respirà è calmassi, ancu solu per uni pochi di minuti. Riturnà ci in u nostru corpu, in particulare durante un tempu di stress è disconnessione, pò esse un modu putente per curassi di noi stessi.
Rachel Otis hè una terapeuta somatica, feminista intersezionale strana, attivista di u corpu, sopravvivente di a malattia di Crohn è scrittora chì si hè diplomata à l'Istitutu di Studii Integrali di California in San Francisco cù u so master in psicologia di u cunsigliu. Rachel crede à furnisce unu l'uppurtunità di cuntinuà à cambià i paradigmi suciali, mentre celebrendu u corpu in tutta a so gloria. E sessioni sò dispunibuli nantu à una scala culisante è via tele-terapia. Cuntattatela cun Instagram.