5 Trattamenti Naturali per e Mani Gonfie Durante a Gravidanza
Cuntenutu
- 1. Dormi à manca
- 2. Idrata
- 3. Vestiti Smart
- 4. Manghjà bè
- 5. Andate New Age
- Quandu Vede u vostru Duttore
- U Takeaway
Portate u vostru anellu di nozze nantu à una catena intornu à u to collu perchè e to dite sò troppu gonfie? Avete acquistatu una scarpa slip-on di dimensioni più grande perchè i vostri pedi sò muffin-topping sopra i lati à meziornu?
Benvenuti à u terzu trimesteru di gravidanza.
Parechje donne sperimentanu gonfiore, cunnisciutu ancu edema, durante a fine di a gravidanza. Per furtuna, tutta sta ritenzione di fluidi hè per una bona causa. U vostru volumu di sangue è i liquidi corporei aumentanu di 50 per centu durante a gravidanza per ammorbidisce u corpu è furnisce i bisogni di u vostru futuru zitellu. U fluidu in più aiuta ancu à stende per accoglie a crescita di u to zitellu è apre e vostre articule pelviche per a consegna.
U gonfiore ùn hè di solitu dulurosu, ma pò esse fastidiosu. Allora chì pudete fà per quessa? Eccu cinque modi naturali per truvà qualchì sollievu.
1. Dormi à manca
Probabilmente vi anu dettu di dorme à fiancu à sinistra durante a gravidanza, nò? Questu aiuta à mantene a pressione da a vena cava inferiore, a grande vena chì porta u sangue deossigenatu da a metà inferiore di u vostru corpu à l'atru di dirittu di u core.
Stendu à dossu mette pressione nantu à a vena cava. Dorme à manca manca tene u pesu di u criaturu fora di u fegatu è di a vena cava.
Ùn hè micca periculosu sè di tantu in tantu finisci per dorme nantu à u vostru latu dirittu, ma pruvate à dorme à a manca quandu hè pussibule.
2. Idrata
Pò parè contraintuitivu, ma beie assai acqua pò aiutà à riduce a ritenzione di fluidi lavendu u vostru sistema.
Alcune donne trovanu ancu utile di natà o di stà in acqua. A pressione di l'acqua fora di u vostru corpu pò aiutà à cumpressà u tessutu in u vostru corpu. Questu pò aiutà à spulà i fluidi intrappulati. U nuatu hè un eserciziu favulosu ancu durante a gravidanza.
3. Vestiti Smart
U supportu di collant o calze di compressione pò aiutà à mantene i vostri pedi è e cavichje da mongolfiera. Assicuratevi di mette in a mattina prima chì i vostri pedi si gonfianu.
Ùn portate micca qualcosa chì si restringa à a caviglia o à u polsu. Alcune calze chì ùn si sentenu micca strette a mattina creanu un filu prufondu à a fine di a ghjurnata.
I scarpi cunfortevuli aiutanu ancu.
4. Manghjà bè
A carenza di potassiu pò causà gonfiore, allora aghjunghjite banane à a vostra lista di alimentariu. Un ingestione eccessiva di sale pò ancu purtà à gonfiori, allora andate faciule nantu à u sodiu.
Manghjate una dieta equilibrata ricca di proteine magre è frutti è ligumi ricchi in vitamine, è bassa in cibi trasfurmati. Per i diuretici delicati, pruvate questi alimenti:
- sedi
- carciofi
- prezzemolo
- ginger
A caffeina pò causà a ritenzione di fluidi, ancu se pare sempre fà pipì subitu dopu à avè bevutu u caffè. Ma site probabilmente dighjà limitatu a vostra assunzione di caffeina per altri motivi.
5. Andate New Age
E foglie di cavulu raffreddatu ponu aiutà à tirà l'eccessu di fluidu è à riduce u gonfiore. U tè di tarassaco pò aiutà u corpu à metabolizà i fluidi. Pudete ancu fà un tè da coriandru o finocchiu. Cunsultate cù u vostru duttore prima di beie tisana per assicurassi chì sia sicura in gravidanza.
Massà i pedi cù oliu di senape o oliu di lino pò alleviare efficacemente u gonfiore.
Quandu Vede u vostru Duttore
L'edema hè di solitu innocu, ma se u gonfiore si manifesta assai di colpu è forte, pò esse un segnu di preeclampsia. Questa hè una cundizione seria. Sì avete a preeclampsia, u gonfiore in e mani, in i pedi, o in a faccia puderebbe esse accumpagnatu da un piccu di pressione sanguigna.
Altri sintomi di preeclampsia includenu:
- mal di testa
- nausea
- vomitu
- dulore addominale è o spalle
- lumbalgia
- subitu di pisu
- cambiamenti di visione
- iperreflexia
- mancanza di fiatu, angosce
Se u gonfiore hè solu in una perna, è u vitellu hè rossu, tennere è cumulatu, pudete avè un coagulu di sangue. In i dui casi, chjamate u vostru duttore subitu.
U sindromu di u tunnel carpale pò ancu esse un prublema quandu u fluidu eccessivu comprime u nervu medianu in u vostru bracciu. Stu nervu porta sensazione à u vostru mezu, indici è pollice. Fate verificà questu se avete dolore, intorpidimentu, o zingara in più di u gonfiore in e vostre mani. Fate sapè à u vostru duttore se e vostre mani sò di colpu debuli o goffi.
U Takeaway
Ùn vi maravigliate se u gonfiore si aggrava temporaneamente dopu à avè parturitu. U vostru corpu corre per sbarrazzassi di tuttu quellu fluidu in più. Puderiate scumudà avà, ma in pochi ghjorni da a consegna, l'edema cunnessu à a gravidanza serà un ricordu luntanu.