3 Rimedi casani per caccià e cicatrici
Cuntenutu
- 1. Rimediu per a cicatrice cù l'aloe vera
- 2. Rimediu cicatriciale propolis
- 3. Rimediu per a cicatrice cù u mele
Trè rimedii casani eccellenti per eliminà o attenuà e cicatrici da e ferite recenti nantu à a pelle sò l'aloe vera è u propolis, postu chì anu pruprietà chì aiutanu à chjude a ferita è rende a pelle più uniforme. Per riduce a cicatrisione è a prurito di a cicatrice, u mele hè un ottimu rimediu naturale.
Prima di aduprà unu di questi rimedi cicatriciali, hè impurtante di lavà a zona cù salina per eliminà a terra è facilità l'azzione di u rimediu.
1. Rimediu per a cicatrice cù l'aloe vera
Un ottimu rimediu casanu per a cicatrisazione hè di applicà u cataplasma di aloe nantu à a regione, perchè cuntene una sustanza chjamata mucilagiu, chì in più di facilità a guarigione riduce ancu u gonfiore di u situ è distrugge i microorganismi presenti, riducendu u risicu d'infezzione è aiutendu a cicatrice per sparisce più prestu.
Ingredienti
- 1 foglia di aloe vera;
1 gasa o cumpressa pulita.
Modu di preparazione
Aprite a foglia di aloe vera è caccià u gelu trasparente da l'internu. Pone nantu à a ferita è copre cù gasa o cumpressa. U lindumane, lavate a ferita è ripetite u prucessu ogni ghjornu, finu à chì a ferita sia sana sana.
2. Rimediu cicatriciale propolis
L'altru grande rimediu casanu per a cicatrisione hè di applicà alcune gocce di propolis à a ferita o à brusgià perchè hà proprietà antibatteriche, curative è antiinflamatorie chì facilitanu u prucessu di guarigione di a ferita. Inoltre, u propolis hè ancu anesteticu, chì porta à u dulore in a ferita.
Ingredienti
- 1 buttiglia d'estrattu di propolis;
- 1 gasa pulita.
Modu di preparazione
Mette uni pochi di gocce di oliu nantu à una garza pulita è copre a ferita. Cambiate a gasa duie volte à ghjornu, per esempiu, a mane è a sera.
U propolis ùn deve micca esse adupratu in individui cun allergie à sta sostanza, o in zitelli di menu di 12 anni.
3. Rimediu per a cicatrice cù u mele
U rimediu casanu per a cicatrisione cù u mele hè un grande agente curativu è pò esse adupratu direttamente nantu à a cicatrice per riduce u gonfiore, prurite è prevene a furmazione di una crosta.
Ingredienti
- Caru;
- 1 gasa pulita.
Modu di preparazione
Mettite un pocu di meli direttamente nantu à a ferita chjusa è avvolge cù una gasa. Lasciate accende finu à 4 ore è poi lavate a zona. Ripetite u prucessu 3 volte più in fila.
In i casi di cicatrici assai grandi o prufondi, un fisioterapeuta specializatu in dermatosi funzionale deve esse cunsultatu per inizià u trattamentu adattatu.
Vede ancu chì sò i migliori trattamenti medichi per caccià e cicatrici da a pelle.