Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Tatuu Inflamatu: perchè accade è cosa fà - Salute
Tatuu Inflamatu: perchè accade è cosa fà - Salute

Cuntenutu

U tatuu infiammatu di solitu porta à l'apparizione di segni cum'è rossu, gonfiore è dolore in a zona di a pelle induve hè statu fattu, causendu disconfort è preoccupazione chì pò esse un segnu di qualcosa di grave.

Tuttavia, hè normale chì u tatuu si infiammi in i primi 3 à 4 ghjorni, chì hè una reazione naturale di a pelle à u tippu di ferita causata da l'agulla, senza esse un'indicazione di qualcosa di più grave cum'è allergie o infezzione. Dunque, hè assai impurtante di cumincià cù a cura adatta subitu dopu chì u tatuu hè finitu, per riduce l'irritazione di a pelle è assicurà chì ùn compie più complicazioni.

Tuttavia, si prevede chì sta infiammazione diminuisca cù u tempu, avendu quasi sparitu dopu una settimana di cura. Cusì, se l'infiammazione ùn migliora o s'aggrava durante i primi 7 ghjorni, hè assai impurtante chì u tatuu sia valutatu da un dermatologu o da un medicu generale, postu chì pò indicà a presenza di una infezione o ancu una allergia à l'inchiostru.


Cumu sapè se hè infezzione

Una di e cumplicazioni più gravi chì ponu accade dopu avè tatuatu hè l'apparizione di un'infezzione, chì accade quandu qualchì microorganismu, cum'è una batteria, un fungu o un virus, riesce à entre in u corpu.

Quandu accade, in più di l'infiammazione di a pelle, altri sintomi ponu apparì, cume:

  • Febbra bassa o alta;
  • Chills o ondate di calore;
  • Dolore è malessere musculari diffusi;
  • Salita di pus da e ferite di u tatuu;
  • Pelli assai dure.

Indipendentemente da se questi sintomi apparenu o micca, ogni volta chì a pelle infiammata ùn migliora dopu à 3 o 4 ghjorni è quandu i sintomi aggravanu cù u tempu, hè assai impurtante andà in ospedale o cunsultà un duttore chì pò valutà a situazione è capisce se hè necessariu fà un tipu di trattamentu specificu. Vede chì infezioni cutanee sò più cumuni.


Unu di i testi chì ponu esse urdinati da u duttore per capisce se veramente hè una infezione hè a macchia di u situ. In questu esame, u duttore frotta un tampone di cuttuni in u situ di u tatuu è u manda à u laboratoriu, induve serà analizatu per identificà s'ellu ci hè un eccessu di qualsiasi microorganismu chì pò esse causatu una infezzione. S'ellu accade, u duttore pò avvisà l'usu di un antibioticu, antifungicu o ghjustu raccomandà una nova routine di cura, secondu u microorganismu identificatu.

Cumu sapè se hè allergicu

L'allergia pò ancu causà segni simili à quelli di l'infezzione, in particulare in a zona di a pelle induve hè stata fatta. Tuttavia, hè menu frequente chì porta à l'apparizione di frebba, brividi o malessere generale, essendu più cumuni l'apparizione di rossu, gonfiore, dolore, prurito è ancu sbucciatura di a pelle.

Cusì, u megliu modu per sapè s'ella hè veramente un'allergia hè di fà un appuntamentu cù u dermatologu, chì pò urdinà un test di frottu di a pelle per rilevà una pussibule infezzione è poi inizià u trattamentu allergicu.


Capite megliu cume identificà un'allergia cutanea.

Cosa da fà per trattà u tatuu infiaratu

Siccomu ùn ci hè una sola causa, u passu u più impurtante in u trattamentu di un tatuu infiammatu hè di cunsultà un dermatologu, o andà à l'uspidale, per identificà a causa curretta è inizià u trattamentu più adattu:

1. Trattamentu per infezzjoni

U trattamentu per un tatuu infettatu varierà secondu u tippu di microorganismu presente. In casu di una batteria, un unguentu antibioticu cù bacitracina o acidu fusidicu, per esempiu, hè generalmente indicatu. S'ellu hè una infezzione di lievito, u duttore pò raccomandà l'usu di un unguentu antifungicu cù ketoconazole, fluconazole o itraconazole. Quandu hè un virus, di solitu hè necessariu solu per mantene l'igiene di u locu è ripusassi, postu chì u corpu hè capace di luttà contr'à u virus senza medicazione.

In a maiò parte di i casi, i prufumi sò capaci di trattà l'infezzione, ma se a situazione hè più grave è i sintomi ùn migliuranu, hè cunsigliatu di vultà ind'è u duttore perchè pò esse necessariu di cumincià à aduprà rimedii orali, in a forma di pillule.

U trattamentu più tardu per una infezzione hè iniziatu, più grande hè u risicu di sparghjera in altri tessuti è ancu altri organi, mettendu a vita in periculu. Cusì, ogni volta chì si suspetta una infezzione hè assai impurtante cunsultà un duttore per inizià u trattamentu adattatu.

2. Trattamentu allergicu

U trattamentu per una reazione allergica in u tatuu hè di solitu simplice è pò esse fattu cù l'assunzione di rimedii antiistaminichi, cume cetirizina, idrossizina o bilastina. Tuttavia, se i sintomi sò assai intensi, u duttore pò ancu prescrive un unguentu corticosteroide da applicà à a pelle, cume l'idrocortisone o u betametasone, chì aiutanu à alleviare rapidamente l'irritazione è u disagiu.

In a maiò parte di e situazioni, l'allergia ùn hà micca bisognu di trattà eliminendu u tatuu, chì u corpu si abituarà lentamente à a presenza di l'inchiostru. Ma sì i sintomi ùn si migliuranu, hè impurtante di vultà ind'è u duttore, di adattà i medicamenti aduprati o di valutà altri tippi di trattamentu chì ponu aiutà.

Cumu impedisce u tatuu di accende

L'infiammazione di a pelle hè un prucessu naturale chì accadrà in a maggior parte di i tatuaggi, chì hè u modu chì a pelle deve reagisce à e ferite causate da l'agulla è guarì. Tuttavia, e cumplicazioni chì causanu sta infiammazione à durà più o à ricorrere, cume l'infezione è l'allergia, ponu esse evitate.

Per questu, a cura più impurtante deve esse pensata prima ancu di inizià u tatuu, è cunsiste à sceglie un locu certificatu è cun boni cundizioni d'igiene, postu chì, se u materiale hè bruttu o contaminatu, hè quasi sicuru chì alcuni apparisceranu. cumplicazione, in più di un risicu assai altu di piglià altre malatie gravi cum'è l'epatite o ancu HIV, per esempiu.

Dopu questu, a cura post-tatuu deve esse iniziata subitu dopu à finisce u prucessu, chì di solitu hè fatta da u tatuatore, chì copre u tatuu cù un pezzu di carta di film, per prutege e ferite da u cuntattu cù i microorganismi. Ma altre precauzioni, cum'è lavà a zona, applicà a crema curativa è evità di espone u tatuu à u sole, sò ancu assai impurtanti. Scuprite a cura passu à passu da piglià dopu avè tatuatu.

Fighjate dinò u video seguente è sapete chì manghjà per fà chì u vostru tatuu guarisca currettamente:

Posti Freschi

Cumu risolve 6 prublemi cumuni di allattamentu

Cumu risolve 6 prublemi cumuni di allattamentu

I prublemi di allattamentu materni i più cumuni includenu un nipple cracked, un latte petrico u è un enu gonfiu è duru, chì di olitu appari ce in i primi ghjorni dopu à av...
Repellanti di zanzara fatti in casa per Dengue, Zika è Chikungunya

Repellanti di zanzara fatti in casa per Dengue, Zika è Chikungunya

I repellenti devenu e e appiicati à u corpu, oprattuttu quandu ci ò epidemie di dengue, zika è chikungunya, perchè prevenu i mor i di zanzara Aede Aegypti, chì tra mette te ma...