9 Tè per Calmà un Stomacu Sconvoltu

Cuntenutu
- 1. Tè verde
- 2. Tè di zenzeru
- Cumu Sbuchjate u Zenzeru
- 3. Tè menta piperita
- 4. Tè neru
- 5. Tè di finocchiu
- 6. Tè di licorice
- 7. Tè di camomilla
- 8. Santu tè di basilicu
- 9. Tè di Spearmint
- U fondu
Quandu u vostru stomacu hè arrabbiatu, bevendu una tazza calda di tè hè un modu simplice per alleviare i sintomi.
Eppuru, u tippu di tè pò fà una grande differenza.
In fattu, certe varietà sò state dimustrate per trattà questioni cum'è nausea, diarrea è vomitu.
Eccu 9 tè per calmà u stomacu scumbattutu.
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
1. Tè verde
U tè verde hè statu assai ricercatu per i so numerosi benefici potenziali per a salute ().
Hè statu storicamente adupratu cum'è rimediu naturale per a diarrea è l'infezzione da Helicobacter pylori, un ceppu di batteri chì pò causà dolore à u stomacu, nausea è gonfiori ().
Pò allevà ancu altri prublemi di stomacu.
Per esempiu, un studiu in 42 persone hà nutatu chì u tè verde hà riduttu significativamente a frequenza è a gravità di a diarrea causata da a radioterapia ().
In studii animali, u tè verde è i so cumpunenti sò stati dimustrati ancu per trattà l'ulcere di stomacu, chì ponu causà prublemi cum'è dolore, gasu è indigestione (,).
Tenite à mente chì hè megliu à attaccassi à 1-2 tazze (240-475 ml) à ghjornu, cume - ironicamente - l'ingestione eccessiva hè legata à effetti collaterali cum'è nausea è mal di stomacu per via di u so altu contenutu di caffeina (,).
Riassuntu U tè verde pò aiutà à guarisce l'ulcere di u stomacu è trattà questioni cum'è a diarrea quandu si cunsuma cù moderazione.2. Tè di zenzeru
U tè di zenzeru hè fattu bollendu a radice di zenzero in acqua.
Questa radica pò esse incredibilmente benefica per prublemi digestivi cum'è nausea è vomitu.
Sicondu una rivista, u zenzeru hà aiutatu à prevene a malatia di a mattina in e donne incinte, è ancu nausea è vomitu indotti da a chimioterapia ().
Un'altra rivista hà nutatu chì u zenzeru pò riduce u gasu, u gonfiore, i crampi è l'indigestione puru sustenendu a regolarità intestinale ().
Ancu se a maiò parte di sti studii anu cercatu supplementi di zenzero à alta dose, u tè di zenzero pò furnisce assai di i stessi benefici.
Per fà la, rattagliate una manopola di zenzeru sbuchjatu è mettite in acqua bollente per 10-20 minuti. Strain and enjoy alone or with a little of lemon, honey, or cayenne pepper.
Riassuntu U tè di zenzeru pò aiutà à prevene una varietà di prublemi digestivi, cumprese nausea, vomitu, gas, gonfiori, crampi è indigestione.Cumu Sbuchjate u Zenzeru
3. Tè menta piperita
U tè à a menta piperita hè una scelta cumuna quandu i prublemi di panza cumincianu à colpi.
Studii annantu à l'animali rivelanu chì a menta piperita pò rilassà i musculi intestinali è aiutà à alleviare u dolore ().
Inoltre, una rivista di 14 studii in 1.927 persone anu suggeritu chì l'oliu di menta piperita hà riduttu a durata, a frequenza è a gravità di u dolore di stomacu in i zitelli ().
St'oliu hè statu ancu dimustratu per prevene a nausea è u vomitu cunnessi à a chimioterapia ().
Alcuni studii indicanu chì l'odore simpliciamente di oliu di menta aiuta à prevene a nausea è u vomitu (,).
Ancu se sti studii si focalizanu nantu à l'oliu invece di u tè stessu, u tè di menta pò furnisce benefici simili.
Pudete cumprà stu tè in i buttreghi o fà u vostru propiu tramuntendu foglie di menta piperita schiacciate in acqua calda per 7-12 minuti.
Riassuntu U tè à a menta pò aiutà à trattà u dolore di stomacu, nausea è vomitu. L'oliu di menta piperita hè ancu assai calmante.4. Tè neru
U tè neru vanta un inseme di benefici per a salute simile à quellu di u tè verde, soprattuttu per calmà u stomacu scumudatu.
Pò esse specialmente efficace à trattà a diarrea ().
In fattu, in un studiu in 120 zitelli, piglià una tavuletta di tè neru hà aiutatu à migliurà u vulume, a frequenza è a cunsistenza di i muvimenti intestinali ().
Un studiu di 27 ghjorni hà rimarcatu chì dà estrattu di tè neru à purchetti infettati da E. coli hà riduttu a prevalenza di diarrea di 20% (,).
Mentre a maiò parte di e ricerche sò nantu à i supplementi, u tè stessu pò ancu aiutà à risolve i prublemi di stomacu. Eppuru, hè megliu à limità a vostra assunzione à 1-2 tazze (240-475 ml) à ghjornu, chì una quantità eccessiva di a so caffeina pò causà mal di stomacu ().
Riassuntu Assai cum'è u tè verde, u tè neru pò aiutà à riduce a diarrea quandu si cunsuma cù moderazione.5. Tè di finocchiu
U Finocchiu hè una pianta di a famiglia di e carotte cù un sbuchju di gustu di licorice.
U tè da sta pianta in fiore hè comunemente adupratu per trattà una varietà di malatie, cumprese stomacu, stinzia, gasu è diarrea ().
In un studiu in 80 donne, piglià un supplementu di finocchiu per parechji ghjorni prima è durante a menstruazione hà diminuitu i sintomi cum'è nausea ().
Un studiu in provette hà ancu trovu chì l'estratti di finocchiu bluccavanu a crescita di parechje razze di batteri, cume nocive E. coli ().
Un altru studiu in 159 persone hà rivelatu chì u tè di finocchiu hà prumuvutu a regulità digestiva, è ancu a recuperazione intestinale dopu a chirurgia ().
Pruvate à fà tè di finocchiu in casa versendu 1 tazza (240 ml) d'acqua calda nantu à 1 cucchiaina (2 grammi) di semi di finocchiu seccu. Pudete altrimente ripiglià e radiche o e foglie di a pianta di finocchiu in acqua calda per 5-10 minuti prima di stende.
Riassuntu U tè di finocchiu hà pruprietà antibatteriche è hè statu dimustratu chì diminuisce e cundizioni cum'è nausea. Pò ancu alleviare i sintomi di a menstruazione è prumove a regulità di l'intestinu.6. Tè di licorice
A Licorice hè famosa per u so gustu chjaramente dolce, un pocu amaru.
Parechje forme di medicina tradiziunale anu adupratu questu legume per risolve u mal di stomacu ().
Studi multipli indicanu chì a liquirizia aiuta à guarisce l'ulcere di u stomacu, chì ponu scatenà sintomi cum'è u dolore di stomacu, nausea è indigestione - una situazione chì provoca disagiu di stomacu è bruciori di stomacu (,).
Notevolmente, un studiu di un mese in 54 persone hà mostratu chì piglià 75 mg di estratto di liquirizia duie volte à ghjornu diminuisce significativamente l'indigestione ().
Eppuru, una ricerca addizionale hè necessaria nantu à u tè di liquirizia specificamente.
Stu tè si pò cumprà in parechji supermercati, è ancu in ligna. Hè spessu cumbinatu cù altri ingredienti in mischji di tisana.
Tenite à mente chì a radice di liquirizia hè ligata à parechji effetti collaterali è pò esse periculosa in quantità elevate. Dunque, attaccate à 1 tazza (240 ml) di tè di liquirizia per ghjornu è cunsultate u vostru duttore di sanità se avete qualchì situazione medica ().
Riassuntu U tè di licorice pò aiutà à guarisce l'ulcere di u stomacu è à diminuisce l'indigestione, ancu se più ricerche sò necessarie. Assicuratevi di cunsumà micca più di 1 tazza (240 ml) per ghjornu.7. Tè di camomilla
U tè di camomilla hè leggeru, gustosu, è spessu cunsideratu unu di i tippi di tè più calmanti.
Hè spessu usatu per rilassà i musculi digestivi è trattà prublemi cum'è gasu, indigestione, malatia di u muvimentu, nausea, vomitu è diarrea ().
In un studiu in 65 donne, piglià 500 mg di estrattu di camomilla duie volte à ghjornu hà riduttu a frequenza di vomitu causata da chimioterapia, paragunatu cù un gruppu di cuntrollu ().
Un studiu nantu à i topi hà ancu trovu chì l'estratti di camomilla impediscenu a diarrea ().
Mentre questi studii anu testatu quantità elevate di estratto di camomilla, u tè fattu da questi fiori simili à margherite pò ancu alleviare i prublemi di stomacu.
Per fà la, ripiglià un saccu di tè premade o 1 cucchiaia (2 grammi) di foglie di camomilla secche in 1 tazza (237 ml) d'acqua calda per 5 minuti.
Riassuntu U tè di camomilla pò aiutà à prevene u vomitu è a diarrea, è ancu parechji altri prublemi digestivi.8. Santu tè di basilicu
Cunnisciutu ancu cum'è tulsi, u basilicu santu hè una erba putente venerata longu per e so pruprietà medicinali.
Ancu s'ellu ùn hè micca cumunu cum'è l'altri tes, hè una grande opzione per calmà un stomacu scontru.
Studi multipli annantu à l'animali anu determinatu chì u basilicu santu prutege contra l'ulcere di u stomacu, chì ponu causà una vasta gamma di sintomi, cumprendu u dolore di u stomacu, l'ardori di stomacu è a nausea ().
In fattu, in un studiu animale, u basilicu santu hà riduttu l'incidenza di ulcere di stomacu è hà guaritu cumpletamente l'ulcere esistenti entro 20 ghjorni da u trattamentu ().
Eppuru, sò necessarii più studii.
Sacchetti di tè di basilicu santu si ponu truvà in parechji magazini di salute, è ancu in ligna. Pudete ancu aduprà polvere di basilicu seccu seccu per preparà una tazza fresca da solu.
Riassuntu Studii annantu à l'animali mostranu chì u basilicu santu pò aiutà à prutegge contra l'ulcere di u stomacu, riducendu i sintomi cum'è u dolore di stomacu, l'ardori di stomacu è a nausea.9. Tè di Spearmint
Cum'è a menta piperita, a menta verde pò aiutà à allevà l'angoscia digestiva.
Vanta un cumpostu chjamatu carvone, chì aiuta à riduce e cuntrazzioni musculare in u vostru trattu digestivu ().
In un studiu di 8 settimane, 32 persone cun sindrome di l'intestione irritabile (IBS) anu datu un pruduttu chì cuntene spearmint, coriandru è balsamo di limone accantu à diarrea o medicazione per a stinzia.
Quelli chì piglianu u pruduttu di spearmint anu segnalatu significativamente menu dolore di stomacu, disagiu è gonfiore di quelli di u gruppu di cuntrollu ().
Tuttavia, u supplementu cuntene più ingredienti, micca solu spearmint.
Inoltre, un studiu in provette hà rimarcatu chì sta menta hà bluccatu a crescita di parechje ceppi di batteri chì ponu cuntribuisce à malatie di trasmissione alimentare è prublemi di panza ().
Eppuru, hè necessaria più ricerca umana.
U tè di Spearmint hè faciule da fà in casa. Basta à purtà 1 tazza (240 ml) d'acqua à ebullizione, caccialu da u calore, è aghjunghje una manata di foglie di menta verde. Ripidu per 5 minuti, poi colate è serve.
Riassuntu U tè di Spearmint pò aiutà à riduce u dolore di stomacu è u gonfiore. Pò ancu tumbà certi ceppi di batteri chì sò responsabili di l'avvelenamentu alimentariu.U fondu
Ricerche mostranu chì u tè furnisce assai pruprietà chì prumove a salute.
In fattu, parechji tippi di tè ponu aiutà à stallà un stomacu scontru.
Ch'ella sia sperimentatu nausea, indigestione, gonfiore, o crampi, a preparazione di una di ste deliziose bevande hè un modu simplice per fassi ritruvà à sente u megliu.