Imposta Rosa: U Custu Reale di i Prezzi Basati in Genere
Cuntenutu
- U "fiscale rosa"
- L'imposta di u tampone
- Rende i tamponi è i pads più accessibili
- Paesi chì dirigenu a strada
- U takeaway
Se cumprate in qualsiasi rivenditore in linea o magazzinu di mattoni è muratura, uttenerete un cursu di crash in publicità basata nantu à u sessu.
I prudutti "Maschili" sò ghjunti in imballu neru o turchinu cù nomi di marca boutique cum'è Bull Dog, Vikings Blade, è Rugged and Dapper. Sì i prudutti anu una fragranza, hè un muscu muscu.
Intantu, i prudutti "femini" sò difficiuli di mancà: una splusione di rosa è viola chjaru, cù una dosa aghjunta di purpurina. Sì prufumati, i prufumi sò fruttati è fiurali, cum'è u pisellu dolce è a viola, u fiore di mela è a pioggia di lamponi - tuttu ciò chì hè.
Mentre u prufume è u culore sò forse a differenza più evidente trà i prudutti tradiziunalmente destinati à omi è donne, ci hè un'altra differenza più suttile: u prezzu. È costa à quelli chì cumpranu prudutti destinati à e donne significativamente di più.
U "fiscale rosa"
I prezzi basati nantu à u sessu, cunnisciutu ancu cum'è "imposta rosa", hè un addebitu per i prudutti tradizionalmente destinati à e donne chì anu solu differenze cusmetiche da i prudutti paragunabili tradiziunalmente destinati à l'omi.
In altre parolle, ùn hè micca veramente un impositu.
Hè un "scenariu generatore di redditu per e cumpagnie private chì anu trovu un modu per fà chì u so pruduttu sembri più direttu o più adattu per a pupulazione è chì l'anu vistu cum'è monetariu", spiega Jennifer Weiss-Wolf, avucata, vicepresidenta per a Brennan School of Justice in NYU School of Law, è cofundatore di Period Equity.
"Pensu chì e motivazioni intornu à l'impositu rosa venenu più esplicitamente da una postura capitalista classica: Se pudete guadagnà soldi da ellu, duverebbe", continua.
Eppuru l'impositu rosa ùn hè micca un fenomenu novu. Durante l'ultimi 20 anni, California, Connecticut, Florida è South Dakota anu publicatu raporti nantu à i prezzi di u sessu in i so stati. In u 2010, Consumer Reports hà messu in risaltu a materia à livellu naziunale cù un studiu chì hà trovu, à l'epica, e donne pagavanu quant'è 50 per centu di più cà l'omi facianu per prudutti simili.
A questione hè stata delineata più finamente in 2015 quandu u Dipartimentu di l'Affari di u Cunsumatore di New York hà publicatu un raportu nantu à e disparità di prezzu per 794 prudutti paragunabili di 91 marche vendute in tutta a cità.
U raportu hà esaminatu cinque diverse industrie, cume i prudutti di cura personale o i prudutti sanitari per anziani / in casa. Queste abbracciavanu 35 categurie di prudutti, cum'è lavatu di corpu o shampoo. In ogni singulu di quelle cinque industrie, i beni di cunsumazione cummercializati à e donne è e zitelle costanu di più. Listessu era u casu in tutte e cinque categurie di prudutti, eccettu cinque.
I ricercatori anu guardatu 106 prudutti in a categuria di ghjoculi è accessori è anu trovu chì, in media, quelli destinati à e donne avianu un prezzu 7 per centu più altu.
E più impurtanti ricariche, quantunque, eranu trà i prudutti di cura persunale.
Per esempiu, un pacchettu di cinque cartucce Schick Hydro in imballu viola costa 18,49 $, mentre u listessu numeru di ricambi Schick Hydro in imballu blu costa 14,99 $.
Di novu, fora di u so culore di imballu, i prudutti sembranu esattamente listessi.
U rapportu di NYC hà trovu chì e donne anu avutu una differenza di prezzu media di 13 per centu per i prudutti di cura persunale trà i 122 prudutti paragunati in u studiu. È l'autori anu nutatu bè chì questi articuli, cume u gel di rasatura è u deodorante, sò quelli acquistati u più spessu paragunatu cù altre categurie - vale à dì chì i costi si sumanu cù u tempu. Mentre questu hè ingiustu per tutti quelli chì facenu shopping per questi prudutti, quellu aumentu di u 13% di i prezzi tocca e donne è e donne chì venenu da famiglie à redditu inferiore ancu di più.
E prove legislative, tuttavia, puderianu curregge l'impositu rosa. In 1995, allora l'Assemblee Jackie Speier passava cù successu un prughjettu di lege chì pruibisce i prezzi di genere di i servizii, cum'è i tagli di capelli.
Avà cum'è Cunsidentista, a Rep. Speier (D-CA) diventa naziunale: Hà reintroduttu a Legge Pink Abrogazione di l'Annu per indirizzà specificamente i prudutti sottumessi à l'impositu rosa. (Una versione precedente di u prugettu introduttu in u 2016 ùn hà micca riesciutu à fà lu fora di u cumitatu). Se u novu prughjettu passa, permetterebbe à l'avucati generali di u Statu "di piglià azzioni civili nantu à i cunsumatori abusati da pratiche discriminatorie". In altre parolle, ponu andà direttamente dopu à l'imprese chì incaricanu omi è donne di prezzi diversi.
L'imposta di u tampone
L'impositu rosa ùn hè micca u solu upcharge chì tocca à e donne. Ci hè ancu l '"imposta di tamponi", chì si riferisce à l'impositu di vendita applicatu à l'articuli d'igiene femminile cum'è cuscinetti, liners, tamponi è tazze.
Attualmente, 36 stati applicanu sempre a tassa di vendita à questi articuli menstruali necessarii, secondu i dati di l'organizazione di Weiss-Wolf Period Equity. L'impositu di vendita per questi prudutti varieghja è si basa nantu à u codice fiscale di u statu.
Allora? Vi puderete dumandà. Ognunu paga l'impositu di vendita. Sembra giustu chì i tamponi è i pads anu ancu una tassa di vendita.
Micca propiu, hà dettu Weiss-Wolf. I Stati stabiliscenu e so esenzioni fiscali, è in u so libru Periudi Gone Public: Prendendu un postu per l'equità menstruale, elabora nantu à alcune esenzioni assai micca necessarie chì alcuni stati anu.
"Aghju passatu ogni codice fiscale in ogni statu chì ùn esentava micca i prudutti menstruali per vede ciò chì esentavanu, è a lista hè ridicula", dice Weiss-Wolf à Healthline. L'articuli esentati d'imposti, elencati sia in u libru di Weiss-Wolf sia in quelli di Healthline tracciati, spazianu da i marshmallows in Florida à u vinu di cucina in California. U Maine hè motoneve, è hè barbecue di semi di girasole in Indiana è membri di u club di pistole in Wisconsin.
Se i semi di girasole in barbecue sò esentati d'imposti, sustene Weiss-Wolf, allora i prudutti d'igiene femminile devenu esse dinò.
Weiss-Wolf spiega chì a tassa di u tampone hè spessu chjamata in modu incorrettu cum'è una tassa di lussu. Piuttostu, hè una tassa di vendita ordinaria applicata à tutti i beni - ma postu chì solu e persone chì menstruanu adupranu prudutti d'igiene femminile, l'impositu ci tocca sproporziunamente.
Cum'è l'upcharge per l'articuli di cura persunale destinati à e donne, e piccule quantità di tassa di vendita chì pagamu ogni mese per gestisce Zia Flo si aghjunghjenu per tutta a vita, è questu tocca negativamente e donne di famiglie à bassi redditi.
"Stu prublema hà una vera risonanza per e persone", dice Weiss-Wolf à Healthline. "Pensu in parte perchè l'esperienza di a menstruazione hè cusì universale per tutti quelli chì l'anu sperimentata, cum'è a capienza chì esse capace di gestisce hè cusì essenziale per a propria capacità di participà pienamente à a vita d'ogni ghjornu è avè una esistenza digna."
Sia l'omi sia e donne di tutte e strisce pulitiche capiscenu chì l '"economia di a menstruazione", cum'è Weiss-Wolf a chjama, hè involuntaria. U so gruppu Period Equity hà pigliatu questu numeru in tuttu u paese in 2015 in partenariu cù a rivista Cosmopolitan nantu à una petizione Change.org per "axà l'impositu di u tampone". Ma l'impositu di vendita deve esse trattatu da l'avucati statu per statu.
È ci hè una longa strada da fà.
Cinque stati - Alaska, Delaware, New Hampshire, Montana è Oregon - ùn anu micca una tassa di vendita per cumincià, cusì i pads è i tamponi ùn sò micca impositi quì. Intantu, Maryland, Massachusetts, Minnesota, New Jersey è Pennsylvania avianu prima legislatu da soli per rimuovere l'impositu nantu à e vendite da questi articuli, secondu Periods Gone Public.
Dapoi u 2015, grazia à l'incrementu di difesa intornu à l'equità di u periodu, 24 stati anu introduttu fatture per esentà pads è tamponi da l'impositu di vendita. Tuttavia, solu Connecticut, Florida, Illinois, è New York anu riesciutu à fà sti bisogni sanitari esentati d'imposti finu à avà. Dittu chistu, Arizona, Nebraska è Virginia anu introduttu fatture fiscali di tamponi in e so legislature in 2018.
Allora, perchè hà pigliatu tantu tempu ancu per avè sta conversazione?
"U scenariu più realistu hè chì a maiò parte di i nostri legislatori ùn anu micca a menstruazione, perciò ùn ci pensavanu micca veramente in alcuna forma costruttiva", dice Weiss-Wolf.
Rende i tamponi è i pads più accessibili
In più di l'impositu di u tampone, a difesa di l'equità menstruale guadagna veramente vapore intornu à l'accessibilità di i prudutti d'igiene femminile per e donne senza casa è e donne in prigiò è e scole publiche.
"Sò necessarii quant'è a carta igienica", hà dettu una Cunsigliera di a Cità in u 2016 quandu NYC hà vutatu per fà i prudutti di l'igiene femminile di rigalu in e scole, rifugi è carceri. Sarebbe 300.000 scolari di 11 à 18 anni è 23.000 donne è zitelle chì campanu in rifugi in New York sò stati influenzati da stu prughjettu innovatore.
Avè accessu à sti articuli sanitarii cuncede dignità è permette à e donne è e zitelle di participà pienamente à a sucietà.
"Ancu in questu ambiente puliticu attuale, chì hè cusì tossicu è cusì polarizatu ... questu hè un spaziu [di accessibilità chì hà] pruvatu chì trascende u partisanship è anu veramente un forte sustegnu da i dui lati di a navata", dice Weiss-Wolf.
Quist'annu, u Statu di New York hà vutatu per furnisce prudutti d'igiene femminili gratuiti in i bagni di e femine per i gradi 6 à 12.
"Stu numeru hà una vera risonanza per e persone. Pensu in parte perchè u
sperienza di a menstruazione hè cusì universale per quellu chì l'ha sperimentata, cum'è
hè a capiscitura chì pudè gestisce hè cusì essenziale per unu
capacità di participà à pienu à a vita d'ogni ghjornu è d'avè una esistenza digna ". -
Jennifer Weiss-Wolf
In 2015 è 2017, un legislatore di u Wisconsin hà presentatu un prughjettu di legge per rende pads è tamponi dispunibuli gratuitamente in e scole publiche, scole chì utilizanu u prugramma di voucher di u statu, è in i palazzi di u guvernu. In Canada, un cunsiglieru municipale di Toronto hà prupostu un prugettu di lege simile per i rifugi per i senzatetti.
Paesi chì dirigenu a strada
L'equità menstruale hà modi per andà in a maggior parte di i stati di l'America, è pudemu guardà in altri paesi per ispirazione di ciò chì puderia esse.
- Kenya hà abbandunatu
a so tassa di vendita nantu à i prudutti di igiene femminile in u 2004 è hà assignatu milioni
versu a distribuzione di pads in e scole in un sforzu per aumentà a presenza di e ragazze. - U Canada hà abbandunatu
a so tassa di beni è servizi (simile à a tassa di vendita) nantu à i tamponi in u 2015. Australia
vutatu
per fà u listessu ghjustu u mese scorsu, ancu s'ellu hà bisognu di più appruvazione da
territorii individuali. - Un prugramma pilotu in Aberdeen,
A Scozia distribuisce
prudutti di igiene femminile à e donne in famiglie à pocu redditu cum'è prova per a
pussibule prugramma più grande. - U Regnu Unitu hà ancu eliminatu u tampone
fiscale, ancu s'ellu ci sò raghjone ligate à u Brexit ùn entrerà ancu in vigore. À
cumpensà, parechje catene maiò in u Regnu Unitu, tali
cum'è Tesco, anu tagliatu i prezzi nantu à i prudutti d'igiene femminile stessi.
U takeaway
I Stati Uniti anu finalmente avutu una longa discussione in ritardu nantu à i costi associati à a nostra biologia. Cum'è parechji di noi sò diventati amatori di un deodorante floreale, ùn ci hè tantu incentivu per e cumpagnie di smette di fà li diversi - ma almenu ponu smette di arricà ci per ellu.
È puru avendu un periodu (è i crampi chì vanu cun ellu) ùn pò mai esse una sperienza piacevule, a discussione intornu à l'ecunumia di a menstruazione sembra esse induce più praticità è cumpassione per quelli chì necessitanu prudutti per gestisce.
Jessica Wakeman hè un scrittore è editore chì si cuncentra nantu à e prublemi pulitichi, suciali è culturali di e donne. Uriginaria di u Connecticut, hà studiatu ghjurnalismu è studii di sessu è sessualità in NYU. In precedenza, hè stata redattrice in The Frisky, Daily Dot, HelloGiggles, YouBeauty, è Someecards, è hà ancu travagliatu per Huffington Post, Radar Magazine è NYmag.com. A so scrittura hè apparsa in parechji tituli stampati è in ligna, cumpresi Glamour, Rolling Stone, Cagna, u New York Daily News, u New York Times Review of Books, The Cut, Bustle, è Romper. Hè nantu à u cunsigliu di direttori di Bitch Media, una media feminista senza prufittu. Reside in Brooklyn cù u so maritu. Vede più di u so travagliu nantu u so situ web è seguitalla Twitter.