* Questu * Hè Cumu Cure Jet Lag Prima di Cumincià
Cuntenutu
Avà chì ghjè di ghjennaghju, nunda ùn sona più eccitante (è caldu!) Chì ghjittassi à meza strada intornu à u mondu versu qualchì locu esoticu. Magnificu paisaghju! Cucina lucale! Massaghji in piaghja! Jet lag! Aspetta, chì? Sfurtunatamente, quellu sensu groggy dopu à u volu face una parte di tutte e vacanze à longu andà quant'è l'imaghjini scemi cù statue.
Prima, u prublema: u Jet lag hè causatu da una mancanza di corrispondenza tra u nostru ambiente è i nostri ritmi circadiani naturali, per chì i nostri cervelli ùn sianu più sincronizzati cù un ciclu regulare di veglia è sonnu. In fondu, u vostru corpu pensa chì hè in un fusu orariu mentre u vostru cervellu pensa chì hè in un altru. Questu porta à tuttu da a fatigue estrema à i mal di testa è ancu, sicondu certi persone, sintomi simili à a gripe. (Pò ancu purtà à guadagnà pesu.)
Ma un fabbricante di aeroplani hè venutu cun una soluzione creativa per fà u vostru prossimu viaghju più selfies è menu sonnii: Airbus hà creatu un novu jumbo jet specificamente progettatu per luttà contr'à u jet lag. L'acellu d'alta tecnulugia hè custruitu cù luci LED spiciali interni chì imitanu a prugressione naturale di u ghjornu di u sole cambiendu à tempu in culore è in intensità. Pò esse pianificati per aiutà u vostru corpu à adattassi à l'ora di a vostra destinazione. Inoltre, l'aria di a cabina hè rinfrescata cumplettamente ogni pochi minuti è a pressione hè ottimizzata per sente chì site solu 6 000 piedi sopra u livellu di u mari. (In uppusizione à u standard 8,000 o più pedi chì a maiò parte di l'aerei usanu avà, chì ponu fà chì certi passageri si sentenu nausea è ligeru).
Tutti questi tweaks, Airbus dice, portanu à un volu assai più còmode in generale è aiutanu à mitigà i prublemi di jet lag in modu chì pudete sentite rinfrescatu è prontu à gode di ogni minutu di u vostru viaghju appena sbarcate. E compagnie aeree di Qatar anu digià alcuni di questi posti in l'aria, è parechje altre cumpagnie sò previste per sparghje prestu.
Avà, se pudessinu fà qualcosa per u tippu vicinu à noi chì ùn smetterà micca di russà è di aduprà a nostra spalla cum'è cuscinu, seriamu tutti pronti.