4 trattamenti di fisioterapia per a fibromialgia
Cuntenutu
A fisioterapia hè assai impurtante in u trattamentu di a fibromialgia perchè aiuta à cuntrullà i sintomi cum'è u dolore, a stanchezza è i disordini di u sonnu, prumove a rilassazione è una maggiore flessibilità musculare. A fisioterapia per a fibromialgia pò esse effettuata 2 à 4 volte à a settimana è u trattamentu deve esse direttu per alleviare i sintomi chì a persona hà.
A fibromialgia hè una malattia cronica, è u trattamentu hè generalmente fattu cù medicinali prescritti da u reumatologu o neurologu, in più di e sessioni di fisioterapia. Tuttavia, ci sò altri trattamenti chì ponu ancu esse fatti, cum'è agopuntura, riflessologia, terapia di u sonnu, aromaterapia è medicina erboristica chì aiutanu à migliurà a qualità di u paziente chì soffre di fibromialgia. Amparate più nantu à u trattamentu di fibromialgia.
U trattamentu di fisioterapia per a fibromialgia pò esse fattu cù:
1. Esercizi di stretching
E esercitazioni di stretching aiutanu à u trattamentu di a fibromialgia perchè prumove u rilassamentu, migliuranu a circulazione sanguigna, a mobilità è a flessibilità musculare.
Un grande eserciziu di allungamentu per a fibromialgia hè di stendesi nantu à e spalle è piegà e ghjinochje à u pettu, tenendu a pusizione per circa 30 secondi, è poi piegà e ghjinochje à u latu dirittu mentre girate a testa versu u bracciu manca, chì duverebbe esse allungatu à un angulu di 90 gradi à u corpu, tenendu a pusizione per circa 30 minuti. L'eserciziu deve esse ripetutu ancu per l'altra parte.
2. Idroterapia
L'idroterapia, chjamata dinò fisioterapia acquatica o aqua terapia, hè un'attività terapeutica chì cunsiste à fà esercizii in una piscina cù acqua à una temperatura di circa 34º, cù l'aiutu di un fisioterapeuta.
L'acqua permette una più grande gamma di esercitazioni, riducendu u dolore è a fatica è migliorendu a qualità di u sonnu. Cù sta tecnica, hè pussibule rinfurzà i musculi, aumentà l'amplitude di e articulazioni, migliurà u funziunamentu cardiorespiratoriu è a circulazione sanguigna è diminuisce u dolore è u stress. Amparate più nantu à l'idroterapia.
3. Massaggio
I massaggi ponu ancu aiutà in u trattamentu di a fibromialgia, perchè quandu sò bè eseguiti, prumove u rilassamentu musculare, miglioranu a qualità di u sonnu, luttanu contr'à a fatica è diminuiscenu u dolore. Vede altri benefici per a salute di u massaggio.
4. Dispositivi di elettroterapia
Dispositivi di elettroterapia, cume TENS o biofeedback, ponu esse aduprati per riduce u dolore in i punti dolorosi di fibromialgia è migliurà a circulazione lucale.
Fighjate u video seguente è vedi cumu fà esercizii per sentesi megliu:
Quandu in più di a fisioterapia u paziente pratica i cammini, pilates, natà o andà in bicicletta, i risultati sò ancu megliu perchè sti esercizii migliuranu u funziunamentu cardiorespiratoriu, diminuiscenu u dulore, migliuranu a qualità di u sonnu è rinfurzanu i musculi, luttendu contr'à a stanchezza è a stanchezza.