Capite cumu si face u trattamentu di e varicesi
Cuntenutu
- 1. Trattamentu laser
- 2. Trattamentu di schiuma
- 3. Trattamentu naturale
- 4. Chirurgia
- Cumu guarantisce i risultati di u trattamentu
- Cume prevene e varicesi
U trattamentu di e varicesi pò esse fattu cù varie tecniche cù laser, schiuma, glucosiu o in i casi più severi, chirurgia, chì sò raccomandati secondu e caratteristiche di u varix. Inoltre, u trattamentu include alcune precauzioni, cume evità di stà o stà per un bellu pezzu perchè migliora a circolazione sanguigna in u corpu, riducendu e vene varicose è i so sintomi.
In casu di vene capillari rossu, u trattamentu implica a scleroterapia, una tecnica fatta in un ufficiu induve u duttore usa aghi è chimichi per fermà u flussu di sangue in i vasi.
I modi principali per trattà e varicesi sò:
1. Trattamentu laser
U trattamentu laser per l'eliminazione di e varicesi, chjamata ancu scleroterapia laser, hè assai efficace in u trattamentu di picculi vasi mediani chì apparisce in u nasu, e guance, u troncu è e gambe. U trattamentu laser ùn causa micca assai dulore paragunatu à altri trattamenti, ùn hè micca una prucedura invasiva è garantisce boni risultati, tuttavia, pudete avè bisognu di fà un trattamentu cumplementariu per aumentà l'efficacità di u trattamentu. Dopu à u laser, hè impurtante evità l'esposizione à u sole è aduprà a crema solare per impedisce chì a regione trattata sia macchiata. Capite cumu si face a scleroterapia laser.
2. Trattamentu di schiuma
U trattamentu di e varicesi spumanti, cunnisciutu cum'è scleroterapia spumante, hè efficace in varicesi di calibru chjucu, essendu più adattu per e vene spider è i microvarici. A sciuma hè un mischju di diossidu di carbonu è un liquidu, chì inseme sò applicati direttamente à e varici, chjudendu a vena. U trattamentu di schiuma hè praticamente definitivu è dopu à a procedura si raccomanda di aduprà calze di compressione elastica per migliurà a circolazione è diminuisce e possibilità di vene varicose à reapparisce. Vede cumu hè fatta a scleroterapia spuma.
3. Trattamentu naturale
Un bonu trattamentu naturale per e varicesi hè di piglià una pillula di castagnu equinu, perchè sta pianta medicinale migliora a circulazione sanguigna, essendu una bona opzione per cumplementà u trattamentu indicatu da u duttore. Pudete cumprà castagnu equinu in farmarii, farmacie cumposte è butteghe di alimenti salutari, ma deve esse pigliatu solu quandu hè urdinatu da u duttore.
Un'altra opzione naturale per trattà e varicesi hè l'usu di medicinali à base di erbe, cum'è Novarrutina è Antistax, chì anu sostanze capaci di alleviare u dolore è u gonfiore di e gambe cù vene varicose. Inoltre, ci sò opzioni per i rimedii casani per trattà e varicesi, cum'è u suchju di uva è a compressa di cavulu, per esempiu. Vede 8 rimedii casani per varicesi.
4. Chirurgia
A chirurgia di e vene varicose hè indicata per i casi i più gravi, induve e vene varicose sò assai spesse, cù più di un dito di calibru 1, generendu sintomi cum'è gonfiore in e gambe, dolore è prurito, chì ponu purtà complicazioni. A recuperazione da a chirurgia di varice dipende da u numeru è da a dimensione di e vene chì sò rimosse. Vede cumu hè fatta a cirurgia per e varicesi.
Cumu guarantisce i risultati di u trattamentu
Tuttavia, hè impurtante seguità alcune raccomandazioni impurtanti per chì u trattamentu sia efficace, cume:
- Adupràcalze di compressione ogni ghjornu, cum'elli cumpressanu i vini sanguini, è devenu esse piazzati nantu à e gambe à u svegliu è rimossi per bagnassi è dorme. E calze elastiche di cumpressione ponu esse trovate in farmacie o in magazini di forniture ospedaliere, tuttavia, devenu esse aduprate sottu guida medica. Sapete à chì serve è quandu aduprà calze di compressione;
- Mette una zeppa à i pedi di u lettu, per migliurà a circulazione di sangue in a perna;
- Rimedii per varicesi, cume diminuiscenu a ritenzione di fluidi è miglioranu u ritornu venosu, diminuendu e possibilità di sviluppà nuove vene varicose. Questi rimedii devenu esse prescritti è guidati da u duttore.
Inoltre, si raccomanda di praticà un tippu d'attività fisica, chì cusì u sangue hè pompatu più forte è a capacità cardiaca migliora ancu, diminuendu l'incidenza di vene varicose.
Cume prevene e varicesi
Per prevene e varicesi hè cunsigliatu di fà esercizii fisichi regulari è accumpagnati da un prufessiunale, evità di esse in sovrappeso, sedesi è chjinati cù e gambe alzate è valutate a pussibilità di ùn piglià micca a pillula contracettiva, per esempiu.
Inoltre, hè cunsigliatu per evità di stà o stà, stà troppu longu, è evità di portà tacchi alti ogni ghjornu. Cusì, hè pussibile evità l'apparizione di varicesi o u ritornu di vechji varicesi.