5 manere naturali di luttà contru a rinite allergica
Cuntenutu
- 1. Piglià i probiotici
- 2. Fate cambiamenti dietetichi
- 3. Aduprate piante medicinali
- Avè tè di nettula
- Pigliate un supplementu Petasites hybridus
- Inhalendu cù timu o eucaliptu
- 4. Piglia omega 3
- 5. Evite l'accumulazione di acari di polvere
U trattamentu naturale per a rinite allergica pò esse fattu cù l'usu di piante medicinali cum'è eucaliptu è timu per inalazioni, tè di ortica o supplementu di Petasites hybridus.
Tuttavia, cume stu tipu di rinite hè causata da una reazione allergica, hè ancu assai impurtante di rinfurzà u sistema immunitariu, ciò chì si pò fà cù l'assunzione di probiotici, per regulà l'intestinu, ma ancu cù cambiamenti in a dieta.
Ancu se stu tipu di trattamentu ùn garantisce micca una cura per a rinite, pò aiutà à alleviare assai i sintomi è ritardà l'iniziu di novi attacchi, essendu un ottimu modu per compie u trattamentu raccomandatu da u duttore.
1. Piglià i probiotici
A rinite allergica nasce per via di una risposta esagerata di u sistema immunitariu à diversi stimuli di l'ambiente, resultendu in l'infiammazione di i tessuti di u nasu. Un eccellente modu naturale per regulà sta risposta hè attraversu l'assunzione di probiotici per migliurà a flora intestinale.
Questu accade perchè, in l'intestinu, ci sò picculi nodi linfatichi capaci di regulà l'infiammazione di l'organismu. Dunque, quandu l'intestinu ùn hà micca abbastanza pruibiotichi, ci hè un'infiammazione eccessiva di l'organismu, chì finisce per facilità una risposta esagerata, dendu à una più grande facilità per sviluppà allergie, cume accade in i casi di rinite allergica.
Cusì, l'ideale hè chì e persone chì soffrenu di rinite allergica piglianu un supplementu probioticu ogni ghjornu per almenu 2 à 3 mesi, per regulà l'intestinu è migliurà a risposta di u sistema immunitariu, riducendu l'attacchi di rinite allergica. Tuttavia, se soffre di stinzia, hè primu raccomandatu di pulisce l'intestini prima di cumincià à aduprà probiotici. Amparate più nantu à i probiotici è cumu piglià.
2. Fate cambiamenti dietetichi
Cum'è i probiotici, l'alimentu aiuta ancu à prevene l'infiammazione di l'intestinu è, dunque, di tuttu l'organismu. Per garantisce una bona salute intestinale, hè assai impurtante di aumentà l'ingestione di prudutti naturali, cum'è verdura, verdura è casgi, per esempiu, evitendu cusì tutti i prudutti industrializati.
Inoltre, duvete ancu evità l'alimenti cù assai zuccheru, postu chì u zuccheru facilita u sviluppu di batteri patogeni, in più di cuntribuisce à l'infiammazione di u corpu. Una bona opzione di dieta per i casi di rinite allergica hè di seguità a dieta mediterranea, chì si concentra nantu à u cunsumu di alimenti antiinflamatori, cume oliu d'oliva è agliu, per esempiu. Verificate cumu fà a dieta mediterranea.
3. Aduprate piante medicinali
Parechje piante aiutanu à diminuisce a risposta esagerata di u sistema immunitariu è à diminuisce l'infiammazione di l'organisimu, essendu una grande opzione fatta in casa per alleviare i sintomi di rinite allergica. Queste piante ponu esse aduprate cun u trattamentu indicatu da u duttore, per accelerà a ripresa è evità tali crisi frequenti. Alcuni esempi sò:
Avè tè di nettula
L'ortica hè una pianta medicinale chì blocca l'effetti di l'istamina nantu à u corpu, a sustanza rispunsevule di a risposta infiammatoria in casi d'allergia. Dunque, piglià stu tè in tuttu u ghjornu aiuta à alleviare i sintomi di rinite allergica, in particulare u nasu seccu, u pruritu è a sensazione di nasu stufatu.
Ingredienti
- 2 cucchiaini di foglie di ortica tritata;
- 200 ml d'acqua.
Modu di preparazione
Fate bollire l'acqua è aghjunghjite e foglie d'ortiga, poi lasciate riposà per 10 minuti, filtrate è beie 3 à 4 tazze di tè à ghjornu.
Un'altra opzione hè di piglià e capsule di ortica in una dose da 300 à 350 mg, 2 à 3 volte à ghjornu.
Pigliate un supplementu Petasites hybridus
Sta pianta, cum'è l'ortiga, riduce ancu l'effetti di l'istamina, riducendu cusì l'infiammazione di e vie aeree. Inoltre, hè ancu capaci di diminuisce a produzzione di mucus è secrezioni, allughjendu assai i sintomi di u nasu seccu è di u nasu stufatu, cumuni in a rinite allergica.
Di solitu, sta pianta pò esse truvata cum'è supplementu in i negozi di alimenti sanitari è deve esse ingerita à una dose di 50 à 100 mg, duie volte à ghjornu. Idealmentu, a dosa da 50 à 100 mg di stu supplementu deve cuntene almenu 7,5 mg di petasine.
Inhalendu cù timu o eucaliptu
U timu è l'eucaliptu sò piante cù eccellenti pruprietà per e vie aeree, chì ponu riduce l'infiammazione è permettenu di scappà e secrezioni, allevendu u nasu chì cola è a sensazione di nasu stufatu da rinite allergica.
Ingredienti
- 2 manatelle di timu o di eucalipti;
- 1 litru d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Mettite l'acqua in un bacinu è mischjà u timu o e foglie di eucaliptu, lasciate riposà per 5 minuti è poi copre a testa cù un pannu è respira u vapore, lascendu corre u nasu.
4. Piglia omega 3
Omega 3 hè un grassu sanu cù una putente azzione antiinfiammatoria chì pò riduce a produzzione di varie sostanze infiammatorie in u corpu, riducendu cusì e probabilità chì u sistema immunitariu reagisca eccessivamente è produca un'allergia.
Per uttene i benefici di l'omega 3, pudete cunsumà sta sostanza in forma di supplementu o aumentà a vostra alimentazione cù questu grassu, cum'è salmone, avocado o sardine, per esempiu. Vede un elencu più cumpletu di cibi surghjenti omega 3.
5. Evite l'accumulazione di acari di polvere
Alcuni suggerimenti per prevene l'accumulazione di acari di polvere, chì sò una causa principale di rinite allergica, includenu:
- Stanze pulite spessu, dendu preferenza à l'usu di aspiratori cù filtri speciali, postu chì l'usu di una scopa è di un spolveru pò sparghje a polvere.
- Aduprate un pannu umitu pulizia di mobuli è oggetti chì accumulanu polvere.
- Eliminà l'animali imbottiti, tappeti, tende, tappetti, cuscini è altri oggetti chì ponu accumulà a polvere in l'ambiente induve campanu l'individui chì anu una rinite allergica.
U cuntattu cù prudutti cum'è prufumi, fumu di sigaretta, insetticidi è inquinamentu deve esse ancu evitatu per ùn causà irritazione respiratoria.