Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 2 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 5 Aprile 2025
Anonim
Chilblains: chì sò, perchè accadenu è cumu trattalli - Salute
Chilblains: chì sò, perchè accadenu è cumu trattalli - Salute

Cuntenutu

I Chilblains sò causati da un fungu chjamatu Trichophyton, chì hè nurmalmente prisente nantu à a pelle umana è ùn face nisun segnu nantu à a pelle intatta, ma quandu trova un locu umitu è ​​caldu si pò ripruduce rapidamente pruvucendu prurito, rossu, sbucciatura è ancu rumpimentu di a pelle, aumentendu a pussibilità di una infezzione à u situ.

U trattamentu per i zitelli pò esse fattu cù l'usu di unguenti antifungali, chì devenu esse applicati ogni ghjornu finu à u miglioramentu cumpletu di i sintomi. Questi unguenti si trovanu in farmacia è ponu esse indicati da u farmacista stessu, ma quandu ùn sò micca abbastanza per curà i zitelli dopu à 1 mese di trattamentu eseguitu currettamente, pò esse necessariu piglià antifungali in forma di pillole, chì necessitanu esse indicatu da u duttore.

Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu di u chilblain consiste in l'applicazione di un unguentu antifungale cum'è terbinafine, isoconazole o ketoconazole ogni ghjornu, 2 à 3 volte à ghjornu, per 4 settimane. Amparate l'altri rimedii per u trattamentu di i zitelli è cumu aduprà.


Prima di aduprà u prufume, hè impurtante di lavà i pedi cun cura, evitendu di caccià e pelli sciolte per ùn fà cresce a ferita, è di asciugalli assai bè, cù l'aiutu di un asciugamanu peloso è un asciugacapelli.

Se u chilblain hè situatu nantu à e mani, l'applicazione di u unguentu deve esse fatta ogni volta chì a persona si lava e mani durante u ghjornu, è e mani devenu esse asciugate assai bè prima di l'applicazione. Inoltre, durante u trattamentu, hè impurtante evità di mette e mani direttamente nantu à a bocca o nantu à a regione genitale, affinchì ùn ci sia micca cuntaminazione di sti lochi da u fungu.

Cura durante u trattamentu

Per chì u trattamentu abbia l'effettu previstu è u zitellu ùn peghju, hè necessariu avè certe cure cutidiane per a vita, cume:

  • Usate pantofule quandu si bagna, soprattuttu in i lochi publichi per evità u cuntattu cù u pavimentu chì pò esse cuntaminatu;
  • Aduprate un asciugamanu solu per i chilblain è lavatelu dopu ogni usu;
  • Asciucate bè trà i pedi, dopu u bagnu è sè pussibule aduprate un asciugacapelli trà e dite;
  • Lavate e calzette cù acqua calda o lavate cù acqua fredda, ferru ogni calzetta;
  • Sceglite pantofule o sandali aperti in i ghjorni caldi, chì i vostri pedi sudanu più faciule;
  • Ùn portate micca calzetti o scarpi chjusi d'altru, perchè ponu esse contaminati;
  • Lascià scarpi è scarpi chjosi à u sole dopu l'usu;
  • Spruzza u talcum antisetticu prima di mette scarpi chjusi;
  • Cambia i calzini ogni volta chì u pede hè sudatu;
  • Evite i scarpi chjusi in materiale sinteticu, cum'è u plasticu;
  • Ùn portate mai una scarpa umida;
  • Ùn marchjà micca scalzu.

Queste precauzioni, oltre à aiutà in u trattamentu di i zitelli, sò essenziali per prevene l'apparizione di novi zitelli.


Perchè u mo figliolu ùn guarisce?

Se u trattamentu di u chilblain si estende per più di un mese è chì a ferita ùn migliora, hè raccomandatu di verificà chì tutte l'istruzzioni di cura, postu chì solu l'usu di u prufume senza seguità e linee guida di cura cutidiana ùn hè generalmente micca abbastanza per curà a malattia. chilblains.

Se tutte e linee guida sò state seguitate è u chilblain ùn hè ancu in migliurazione, hè cunsigliatu di vede un dermatologu, chì ci ponu esse altre cause, cum'è un fungu più resistente o ancu u signale di u sistema immunitariu indebolitu.

Articuli Novi

Test di Progesterone

Test di Progesterone

Un te t di proge terone mi ura u livellu di proge terone in u angue. A proge terone hè un ormone fattu da l'ovari di a donna. A proge terona hà un rolu impurtante in a gravidanza. Aiuta ...
Rash - zitellu sottu 2 anni

Rash - zitellu sottu 2 anni

Un ra h hè un cambiamentu in u culore o a texture di a pelle. Un ra h di pelle pò e e:BumpyFlatRo u, culore di a pelle, o un pocu più chjaru o più curu cà u culore di a pelle ...