5 Trattamenti per curà u Neuroma di Morton
Cuntenutu
- 1. Rimedii è infiltrazioni
- 2. Cumu hè a Fisioterapia
- 3. Quandu fà a Chirurgia
- 4. Agopuntura
- 5. Trattamentu in casa
U trattamentu per u Neuroma di Morton consiste in a diminuzione di u dolore, l'infiammazione è a compressione in a zona dolorosa, chì hè di solitu sufficiente per chì a persona sia capace di fà e so attività quotidiane di modu normale è pò portà tacchi alti eventualmente, quandu andate in una festa o cena induve ùn avete micca da stà per un bellu pezzu.
In questu tippu di trattamentu, chì hè sempre a prima opzione, e sulette ponu esse aduprate ind'i scarpi per accoglie megliu u pettu è i pedi, hè assai impurtante di purtà scarpi cunfortevuli chì sustenenu bè i pedi, cum'è scarpi molli o da corsa. O , à u più, tacchi Anabela, limitendu i sandali piatti, i flip flops è i tacchi alti. Quandu questu ùn hè micca abbastanza, pò esse necessariu:
U situ più cumunu di Neuroma di Morton1. Rimedii è infiltrazioni
Pigliate un antidolorificu pò esse d'aiutu se sperimentate dolore in i vostri pedi, ma l'applicazione di un unguentu anti-infiammatorio cume Cataflan hè ancu una bona opzione per alleviare u dolore è u disagiu. Tuttavia, ùn duvete micca piglià analgesici ogni ghjornu, o aduprà stu tipu di unguentu per più di 1 mese, postu chì questu indica chì u trattamentu ùn hà micca avutu u risultatu previstu.
L'ortopedista pò dà una iniezione cù corticosteroidi, alcolu o fenolu, à a posizione esatta di u dolore, chì ottiene ottimi risultati è a persona hè senza dolore per settimane o mesi. Tuttavia, stu tippu di iniezione ùn deve micca esse datu più di una volta à l'annu, è dunque, sì i sintomi persistenu, si consiglia di fà alcune sessioni di fisioterapia.
2. Cumu hè a Fisioterapia
A fisioterapia deve esse capace di diminuisce u dolore, l'infiammazione è di migliurà u muvimentu è u sustegnu di u pede, fendu chì a persona sia capace di fà e so attività cutidiane di modu normale.
Ancu se a fisioterapia ùn hè micca capace di eliminà cumpletamente u groppu chì si hè furmatu, pò diminuisce a so dimensione, allevendu u dolore, è riesce sempre à migliurà l'anatomia di u pede, per impedisce a furmazione di un novu neuroma. Alcune risorse chì ponu esse aduprate in fisioterapia sò:
- Ultrasu cù gel antiinflamatoriu, per circa 5 minuti à u locu esattu di u dulore à u pede. Per cunnette megliu u dispusitivu, pudete mette u vostru pede in un seccu d'acqua perchè permette l'onde di passà à u neuroma;
- Mobilizazione di metatarsiani è dite, per migliurà a mubilità di tutti;
- Massaggio trasversale prufondu per rompe i punti di fibrosi nervosa;
- Esercizii di rinfurzamentu flettori è estensori di i diti cù banda elastica;
- Esercizii propoceptivi cumu per mantene l'equilibriu nantu à una superficia cilindrica, per esempiu;
- Stretching di u fascia plantare, chì hè un tissutu chì copre internamente tutte e strutture di u pede;
- Tecnica di crochet, chì hè un tipu di ganciu chì hè efficace per eliminà a fibrosi nervosa, per mezu di picculi muvimenti cù u ganciu in u situ di neuroma;
- Utilizazione di ghiaccio o cryoflow per rinfriscà tutta a regione, cumbattendu i segni infjammatori è u dolore;
- Massaghju rilassante di i pedi per finalizà u trattamentu fisioterapicu;
- Sessioni di reeducazione posturale glubale per curregge riallinea tuttu u corpu, permettendu di corregge cambiamenti in l'anatomia di u pede.
Questu hè solu un esempiu di trattamentu di fisioterapia, perchè u fisioterapeuta puderà sceglie altre tecniche è attrezzature per prumove u cuntrollu di u dolore è i sintomi presentati. Tuttavia, e sessioni devenu esse tenute almenu 3 volte à settimana, cù una durata minima di 30 minuti ciascuna.
Chirurgia per eliminà u Neuroma di Morton
3. Quandu fà a Chirurgia
A chirurgia hè l'ultima opzione per u trattamentu di u Neuroma di Morton, esse indicata quandu a persona hà digià pruvatu altri trattamenti senza successu. A cirurgia hè una di e megliu scelte per curà u neuroma perchè hè l'unicu trattamentu chì elimina cumpletamente u groppu chì si hè furmatu in u nervu, tuttavia, a chirurgia ùn impedisce micca di furmà un altru neuroma, essendu impurtante di travaglià inseme cù a fisioterapia.
L'ortopedistu deve sceglie chì tecnica pò aduprà per rimuovere u neuroma è indicà ciò chì a persona pò fà per recuperà più rapidamente. A cirurgia hè fatta cù anestesia lucale è dura circa 1 ora, essendu necessariu stà in a stanza di recuperu per l'osservazione è riposà cù u pede innalzatu, chì facilita a guarigione.
Prima di a chirurgia duvete informà u duttore di tutti i medicinali chì state pigliendu per prevene u sangu. Vede altre precauzioni chì duvete piglià prima è dopu a chirurgia.
4. Agopuntura
E sessioni di agopuntura sò boni opzioni di trattamentu alternativu, pudendu alleviare u dolore è l'inconfortu, quandu a persona ùn vole o ùn pò micca esse sottoposta à chirurgia. Generalmente, e sessioni si tenenu una volta à a settimana, induve l'agopunturista inserisce picculi aghi in i pedi o in i meridiani di u corpu cum'ellu ritene necessariu. Questu riequilibra l'energie di u corpu, diminuisce a tensione, u stress, in più di alleviare u disagiu.
5. Trattamentu in casa
Piazzà una cumpressa calda nantu à u situ di u dolore è massà a zona hè ancu un bonu modu per sentesi megliu. L'applicazione di un unguentu cù canfora o arnica, chì pò esse acquistatu in farmacie o magazini di cibi salutari o in manipulazione, pò ancu esse utile per massaggiare i vostri piedi dopu u bagnu, prima di dorme. Vede passu à passu cumu fà un massaghju rilassante per i pedi.