Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 11 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Maghju 2025
Anonim
A più nova Scienza nantu à Dieti Cori-Sani - Vita Di Vita
A più nova Scienza nantu à Dieti Cori-Sani - Vita Di Vita

Cuntenutu

A dieta DASH (Approaches Dietetichi per Stop Stop Hypertension) aiuta à e persone à riduce u so risicu di malatie cardiovascolari attraversu a diminuzione di i livelli di colesterolu è a pressione sanguigna dapoi u principiu di l'anni 90. Più recentemente, a dieta DASH hè stata annunziata cum'è a dieta totale in e Linee Guida Dietetiche 2010. A dieta DASH hè caratterizata da esse ricca in frutti, verdure, cereali integrali, latticini à bassu grassu, fagioli, noce è semi. A dieta DASH hè ancu bassa in grassu saturatu, grani raffinati, zuccaru aghjuntu è carne rossa.

A carne rossa hè tipicamente "fora di limiti" in una dieta sana per u core in un sforzu per cuntrullà u grassu satu. Ma questu hè veramente necessariu? A necessità di evità a carne rossa per riduce u grassu saturatu hè un missaghju chì hè statu misinterpretatu da i media è i prufessiunali di salute. Mentre chì i taglii di qualità più bassa è i prudutti di carne rossa trasfurmata cuntenenu livelli più altimi di grassu saturatu, a carne rossa ùn hè ancu trà i primi cinque cuntributori maiò di grassu saturatu à a dieta americana (u furmagliu pienu di grassu hè u numeru unu). Ci hè ancu 29 taglioli di carne certificata cum'è magre da u USDA. Queste taglie anu un cuntenutu grassu chì cade trà petti di pollu è cosce di pollo. Alcuni di sti tagli includenu: 95 per centu di manzo macinatu, tondulu superiore, arrustitu di spalla, bistecca di lombu superiore (striscia), medaglioni di spalla petite, bistecca di fiancu, tri-punta è ancu bistecche di t-bone.


I dati di l'indagine mostranu chì unu di i motivi principali chì evitanu a carne bovina in a so dieta hè u pensamentu chì hè malsanu è male per u vostru core; malgradu u fattu chì altre inchieste mostranu chì a maiò parte di l'Americani riportanu di gode di carne bovina. Cù sta infurmazione à a mo dispusizione, 5 anni fà cum'è un studiente di PhD in nutrizione, aghju partitu cù una squadra di circadori in Penn State per risponde à sta quistione: A carne magra hà un postu in a dieta DASH?

Oghje, sta ricerca hè finalmente publicata. È dopu avè pisatu è misuratu ogni cosa 36 persone sfarente mettenu in bocca per quasi 6 mesi, avemu una risposta solida à a nostra dumanda: Iè. A carne magra pò esse inclusa in una dieta DASH.

Dopu à esse in a dieta DASH è BOLD (a dieta DASH cù 4.0oz / ghjornu di carne magra), i participanti di studiu anu sperimentatu una diminuzione di 10 per centu in u so colesterolu LDL ("bad"). Avemu dinò guardatu à una terza dieta, a dieta BOLD +, chì era più alta in proteine ​​(28 per centu di e calurie totali di u ghjornu paragunatu à u 19 per centu nantu à e diete DASH è BOLD). A dieta BOLD+ includeva 5.4oz di carne magra per ghjornu. Dopu avè seguitu a dieta BOLD + per 6 mesi, i participanti anu sperimentatu riduzioni simili in u colesterolu LDL cum'è cù e diete DASH è BOLD.


A natura rigorosamente cuntrullata di u nostru studiu (avemu pisatu è misuratu tuttu ciò chì i participanti anu manghjatu è ogni participante hà manghjatu ognuna di e trè diete) ci hà permessu di fà a dichjarazione assai conclusiva chì a carne magra pò esse inclusa in una dieta sana per u core è chì pudete godere 4-5.4oz di manzo magra à u ghjornu, puru incontrendu raccomandazioni dietetiche attuali per l'ingestione di grassi saturati.

Pudete leghje u documentu di ricerca cumpletu quì.

Rivista per

Publicità

Articuli Novi

Ciò chì duvete sapè prima di uttene un Piercing Smiley

Ciò chì duvete sapè prima di uttene un Piercing Smiley

Chì tippu di piercing hè que tu?Un piercing miley pa a per u vo tru frenulu, u picculu pezzu di pelle chì cunne a u labbra uperiore à a gomma uperiore. tu piercing hè relativ...
V8 hè bonu per tè?

V8 hè bonu per tè?

I uchji di verdura ò diventati un grande affare oghje. V8 hè for e a marca più cunni ciuta di uchju vegetale. Hè purtèvule, vene in tutte e varietà farente, è hè...