Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 23 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

A crisa di rinite allergica hè causata da u cuntattu cù agenti allergenichi cum'è acari, funghi, peli d'animali è forti odori, per esempiu. U cuntattu cù questi agenti genera un prucessu infiammatoriu in a mucosa di u nasu, causendu i sintomi classici di rinite allergica.

Perchè hè un disordine ereditariu in cui a persona nasce più sensibile à l'allergeni, a rinite allergica ùn hà cure, ma pò esse evitata. Capite megliu ciò chì hè a rinite allergica è cumu si face u trattamentu.

E cause di a rinite allergica ponu variare secondu u locu induve a persona vive, a stagione è ancu i prudutti aduprati per prufumà a casa. Tuttavia, certi tipi di allergeni sò responsabili di aumentà l'irritazione di a mucosa nasale, a più cumuna di i quali pò esse evidenziata:

1. Acari

L'acaru hè a causa principale di a rinite allergica è ancu s'ella esiste tuttu l'annu, d'invernu, quandu hè più umidu è l'ambienti passanu assai tempu chjosi, finiscenu per multiplicassi di più è questu pò peghju l'irritazione di u rivestimentu di u nasu.


2. Polvara

Ci hè polvere in ogni locu è, in a maiò parte di i casi, ùn causa micca prublemi di salute. Eppuru, quandu hè in grande quantità, pò scatenà rinite allergica, è ancu prurite in l'ochji è in a pelle, in e persone più sensibili.

3. Pollenu di e piante

U polline hè un altru fattore allergenicu chì irrita a mucosa nasale di e persone più sensibili, causendu i sintomi di rinite allergica, è chì tende à esse più forte in a prima mattina o in i ghjorni di ventu.

4. Funghi

I funghi sò microorganismi chì si sviluppanu nurmalmente in i cantoni di i muri è di u tettu, quandu l'ambienti sò assai umidi, soprattuttu in autunno, è chì ponu ancu esse responsabili di i sintomi di rinite allergica.

5. Pelliccia è piume di l'animali domestichi

I capelli è e piccule piume di l'animali domestichi, postu chì sò assai fini è cuntenenu micro pezzi di pelle è di polvara di l'animali, ponu irrità u rivestimentu di u nasu, iniziendu una crisa di rinite allergica.


6. Prudutti chimichi

I prudutti chimichi cum'è i prufumi dolci o legnosi, i disinfettanti per a pulizia è ancu u cloru di a piscina, sò altamente allergeni per tutti, ma in u casu di una storia di rinite allergica, u solu fattu chì un odore sia più forte pò scatenà a crisa.

Cumu evità a rinite allergica

Per evità l'attacchi di rinite allergica, l'attenzione hè prestata à picculi dettagli, in più di cambià abitudini semplici, cume:

  • Eliminà a polvara da i mobuli o pianu cù solu un pannu umitu, evitendu di aduprà un spolveru o una scopa;
  • Evite curtains, moquette, moquette, cuscini è altre decurazione chì accumulanu a polvera;
  • Mantene l'ambiente aria per diminuisce a proliferazione di acari è funghi;
  • Usate maschere quandu si pulisce armarii, scaffali è armarii;
  • Aduprate prudutti cù perfume neutru, per a pulizia è l'igiene persunale cun prufume neutru;
  • Cambia a biancheria una volta à a settimana, è lasciate u materassi à aria à u sole;
  • Evite esse à l'aria aperta in i ghjorni di ventu, principalmente in primavera è autunno.

Per e persone chì campanu cù animali domestici, si consiglia di tene a pelliccia di l'animale tagliata è pulita, è per quelli chì anu animali cù piume, si consiglia ancu di pulisce a gabbia duie volte à a settimana.


Oghje Populu

Cumu hè trattata a varicella in adulti è zitelli

Cumu hè trattata a varicella in adulti è zitelli

U trattamentu per a varicella dura da 7 à 15 ghjorni, pò e e raccomandatu da un medicu generale o da un pediatre, in u ca u di a varicella infantile, è cun i te principalmente in l'...
Cosa hè sty, sintomi, cause è chì fà

Cosa hè sty, sintomi, cause è chì fà

U ty, ancu cunni ciutu cum'è l'ordeolu, hè una infiammazione in una piccula glàndula in a palpebra chì accade principalmente per via di l'infezzione da batteri, chì...