7 situazioni chì taglianu l'effettu contraceptivu
Cuntenutu
- 1. Aduprà i medicinali
- 2. Avè vomitu o diarrea
- 3.Malatie o cambiamenti in l'intestinu
- 4. Scurdendusi di piglià a pillula
- 5. U cunsumu di bevande alcoliche in eccessu
- 6. Pigliate tè
- 7. Piglia droghe
Piglià certi antibiotici, avè a malattia di Crohn, avè diarrea o piglià certi tè pò taglià o diminuisce l'efficacità di a pillula di cuntrollu di nascita, cù un risicu più elevatu di gravidanza.
Alcuni segni chì ponu indicà chì ci hè una diminuzione di l'efficacità di a pillola includenu cambiamenti cume mancanza di menstruazione o sanguinamentu minore fora di u periodu mestruale, questu hè unu di i segni più chjaru chì a donna ùn hà micca avutu a quantità di ormoni chì hà bisognu in u so sangue di catena fermamente.
Scopri e situazioni più cumuni chì diminuiscenu o taglianu l'efficacità di i contraccettivi orali, chì sò presi in forma di pillule:
1. Aduprà i medicinali
Alcuni antibiotici è anticonvulsivanti ponu tagliare o diminuisce l'efficacità di a pillula contraceptiva è, dunque, ogni volta chì hè necessariu piglià una di queste droghe, duverete aduprà un preservativu finu à 7 ghjorni dopu l'ultima dose di a medicina. Alcuni esempi sò rifampicina, fenobarbital è carbamazepina. Amparate più nomi di rimedii chì diminuinu l'efficacezza di a pillula di cuntrollu di nascita.
2. Avè vomitu o diarrea
Avè un episodiu di vomitu o diarrea finu à 4 ore dopu avè pigliatu u contraceptivu pò significà chì ùn hà micca avutu u tempu d'esse assorbitu, perdendulu cumpletamente o diminuendu a so efficacità.
Dunque, se vomitu o diarrea si sò verificati durante stu periodu, hè raccomandatu di piglià a prossima pillula per assicurà a dose quotidiana necessaria per pruteggevi da gravidanze indesiderate. Tuttavia, in casu di diarrea cronica o quandu ùn hè micca pussibule di cuntrullà feci liquide per più di 4 ore, un altru mètudu contraccettivu, cum'è un preservativu, un impianto o un DIU, deve esse sceltu.
Vede 10 metudi contraceptivi per prevene a gravidanza.
3.Malatie o cambiamenti in l'intestinu
Chiunque abbia una malattia infiammatoria intestinale cume a malattia di Crohn, abbia avutu una ileostomia o sia stata sottoposta a un bypass jejunoileale hà un risicu più elevatu di rimanere incinta ancu aduprendu a pillula perchè queste situazioni ponu impedisce à l'intestinu tene di assorbe currettamente l'hormoni di a pillula, diminuendu cusì a so efficacità in a prutezzione contra a gravidanza.
In questu casu, si raccomanda à a donna di aduprà un altru mètudu contraccettivu, cume un preservativu, un impianto o un DIU per pruteggersi da una gravidanza indesiderata.
4. Scurdendusi di piglià a pillula
Dimenticà di piglià u contraceptivu per 1 ghjornu o più in ogni settimana di u ciclu pò cambià a so efficacia. Listessu accade se a donna chì piglia a pillula per usu continuu, scurdate di piglià a so pillula sempre à u listessu tempu, è dunque in casu di ritardu o dimenticà si deve leghje u fogliu di u pacchettu per sapè chì fà o guardà a prossima video. :
5. U cunsumu di bevande alcoliche in eccessu
U cunsumu di bevande cum'è birra, caipirinha, vinu, vodka o cachaça ùn diminuisce micca l'efficacia di a pillula. Tuttavia, e donne chì cunsumanu stu tipu di bevande eccessivamente è si imbriacanu sò più propensi à dimenticassi di piglià a pillula à u mumentu ghjustu, aumentendu u risicu di una gravidanza indesiderata.
6. Pigliate tè
Piglià grandi dosi di tè diureticu subitu dopu à piglià u contraceptivu pò diminuisce a so efficacità, perchè u corpu pò avè micca u tempu di assorbe a medicina, chì pò esse espulsu da u corpu immediatamente per u pipì. Cusì ùn hè micca cunsigliatu di cunsumà più di 5 tazze di tè, cum'è a cavallu o l'ibiscu, mumenti prima o dopu à piglià a pillula.
Inoltre, u tè di l'erba di San Ghjuvanni, cumunemente pigliatu per luttà contr'à a depressione è l'ansietà, pò ancu interferisce cù a pillula diminuendu a so efficacia è hè per quessa chì ùn hè micca cunsigliatu di beie stu tè. Sè vo site sott'à trattamentu cù sta pianta medicinale duvete sceglie un altru metudu di contraccezione.
7. Piglia droghe
U cunsumu di droghe illecite cum'è marijuana, cocaina, crack o estasi, frà altri, ùn diminuisce micca direttamente l'efficacità di a pillula chimicamente perchè i cumposti ùn interagenu micca tra di elli, ma cume e donne chì usanu droghe sò più à risicu di dimenticassi per piglià a pillula in u tempu esattu, hè cunsigliatu chì quelli chì li usanu, anu un altru modu per evità a gravidanza, perchè sò assai dannosi è mettenu in periculu a vita di u zitellu.