Curcuma per a Pelle: Benefici è Rischi
Cuntenutu
- Contene pruprietà chì contribuiscenu à un bagliore naturale
- Pò guarì e ferite
- Pò aiutà a vostra psoriasis
- Pò aiutà cù cicatrici da l'acne
- Hè stata ligata à u trattamentu di a scabbia
- Pò aiutà cù una serie di altre condizioni dermatologiche
- Rischi di l'usu di curcuma per a vostra pelle
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Curcuma
Durante centinaia d'anni, e persone in u mondu sanu anu ligatu a curcuma à e pruprietà curative è i benefici cusmetichi. A spezia luminosa, giallu-aranciu hè in leia cù u zenzeru. Hè dispunibule cum'è spezia di terra o in supplementi è altri prudutti di bellezza è dermatulugia.
A curcuma ottiene i so benefici per a salute principalmente per via di a curcumina, un cumpunente bioattivu. A curcumina hà proprietà antiinflamatorie è antioxidanti.
A ricerca scientifica muderna principia à studià l'impattu pusitivu di a curcuma, ma parechji credenu chì hà parechji usi benefichi per a pelle. Eccu alcuni modi chì a curcuma pò prufittà di a vostra pelle.
Pruvate a curcuma avà.
Contene pruprietà chì contribuiscenu à un bagliore naturale
A curcuma cuntene antioxidanti è cumpunenti antiinflamatori. Queste caratteristiche ponu furnisce splendore è lucentezza à a pelle. A curcuma pò ancu rinvivisce a vostra pelle dendu u so splendore naturale.
Pudete vulete pruvà una maschera di curcuma in casa per vede se a spezia hà effetti pusitivi nantu à a vostra pelle. Pudete mischjà piccule quantità di yogurt grecu, meli è curcuma inseme è applicalli à a to faccia. Mantene a maschera accesa per 15 minuti è poi lavate cù acqua.
Pò guarì e ferite
A curcumina truvata in curcuma pò aiutà e ferite à guarisce diminuendu l'infiammazione è l'ossidazione. Abbassa ancu a risposta di u vostru corpu à e ferite cutanee. Quì risulta chì e vostre ferite guariscenu più rapidamente.
I studii anu trovu chì a curcuma pò influenzà positivamente u tessutu è u collagene. A rivista Life Sciences raccomanda di applicà a curcumina cum'è una formula ottimizzata per travaglià megliu nantu à e ferite di a pelle.
Pò aiutà a vostra psoriasis
E qualità antiossidanti è antiinfiammatorie di a curcuma ponu aiutà a vostra psoriasi cuntrullendu i flares è altri sintomi.
A Fundazione Naziunale di Psoriasi dice chì pudete aduprà cum'è supplementu o aghjunghjendu à l'alimentu. Prima di pruvà, a fundazione raccomanda di discutere a dosa adatta cun un prufessiunale.
Pò aiutà cù cicatrici da l'acne
Pudete vulete pruvà una maschera di curcuma per aiutà à riduce l'acne è tutte e cicatrici resultanti. E qualità antiinfiammatorie ponu destinà i vostri pori è calmà a pelle. A curcuma hè ancu cunnisciuta per riduce e cicatrici. Sta cumbinazione di usi pò aiutà a to faccia à schjarisce da l'acne.
Hè stata ligata à u trattamentu di a scabbia
In un primu studiu realizatu in India, una cumbinazione di curcuma è neem, una pianta originaria di l'India, era efficace in u trattamentu di a scabbia. A scabbia hè una cundizione causata da acari microscopichi chì lascianu un rash in a pelle.
Pò aiutà cù una serie di altre condizioni dermatologiche
Ùn ci hè micca abbastanza studii per furnisce evidenze conclusive nantu à cume a curcuma pò aiutà altre condizioni di a pelle.Tuttavia, hè suggeritu chì pò aiutà cù eczema, alopecia, lichen planus, è altri prublemi di pelle.
Un studiu in Ricerca di Fitoterapia raccomanda ulteriori ricerche nantu à l'effetti di a curcuma in varie condizioni di a pelle. L'interessu à studià a curcuma cum'è trattamentu di a pelle cresce.
Rischi di l'usu di curcuma per a vostra pelle
Ci hè rischi di aduprà curcuma. Quandu aduprate a curcuma, duvete esse attenti à a dosa, à u tippu di pruduttu chì aduprate, è cumu puderia reagisce à altri medicamenti chì pigliate.
A curcuma hà una biodisponibilità bassa. Questu significa chì u vostru metabolismu u brusgià rapidamente è u vostru corpu ùn assorbe micca assai.
Evita di piglià troppu curcuma à tempu è aspittà per vede cumu u vostru corpu reagisce prima di piglià di più. Se pigliate altre medicazione, discutite l'usu di curcuma cù u vostru duttore.
Quandu si applica à a pelle, a curcuma pò macchia temporaneamente a pelle o lascia un residu giallu. Questu hè normale. Ma sì site allergicu, u cuntattu direttu cù a pelle pò causà irritazione, rossu è gonfiore.
Pruvate curcuma nantu à u vostru avambracciu, applicendu una quantità di dimensione è aspittendu 24 à 48 ore per vede s'ellu reagisce prima di aduprà nantu à a vostra faccia. Ùn aduprate micca curcuma nantu à a vostra pelle se sì allergicu à a spezia in l'alimentu.