15 boni motivi per cumincià à corre
Cuntenutu
- 15 vantaghji principali di corsa
- Cumu uttene i benefici di a corsa
- Corsa per principianti
- 1. Cumu si veste
- 2. Distanza è velocità
- 3. Respirazione
- 4. Stende
I vantaghji principali di a corsa sò a perdita di pesu è a diminuzione di u risicu di malatie cardiovascolari, ma in più di corre in strada hà altri vantaghji cum'è a pussibilità di corre à ogni mumentu di a ghjurnata, solu o accumpagnatu.
A corsa in strada hè una modalità chì hè sempre più presente è chì a corsa in natura aumenta a felicità durante è subitu dopu à a corsa, ma l'altri benefizii si trovanu ancu quandu si corre in spazi chjusi, cum'è nantu à u tapis roulant, per esempiu. Curriri in carrughju, in natura o in palestra hà i so vantaghji, ma in ogni casu, a corsa à sente musica forte vi incuragisce à corre più luntanu è distanze più grande, aumentendu i benefici per a salute.
15 vantaghji principali di corsa
Alcuni di i principali vantaggi di a corsa sò:
- Prutegge da e malatie cum'è u cancer, e malatie cardiovascolari;
- Migliurà a qualità di u sonnu;
- Lotta à a depressione;
- Riduce u risicu di diabete, infartu è infarctus;
- Stimulà a furmazione di neuroni è migliurà a memoria;
- Rinfurzà i musculi è l'osse, è diminuite u risicu di l'osteoporosi;
- Aumenta a disposizione per a routine quotidiana;
- Perda di pesu perchè brusta u grassu;
- Aumenta u condizionamentu fisicu;
- Migliurà a respirazione;
- Aumente l'autoestima;
- Cuntrolla a pressione sanguigna;
- Aumenta a massa musculare;
- Rinfurzà l'abdomen è aumentà e natiche;
- Aumenta l'aspettativa di vita.
Queste prestazioni ponu esse ottenute currendu da soli o cù un gruppu di amici, ma benefici più grandi si producenu quandu ci hè un livellu più altu di difficultà in corsa. Tuttavia, per cumincià à praticà a corsa duvete principià pianu, currendu piccule distanze nantu à una superficia piana è aumentendu gradualmente u percorsu ogni 2 settimane, per esempiu.
Cumu uttene i benefici di a corsa
Per uttene tutti i benefici chì porta a corsa, hè necessariu corre 2 à 3 volte à settimana, per 20 à 60 minuti ogni volta. Tuttavia, currendu più di 30 km à a settimana aumenta u risicu di ferite musculari è articulari, dunque e persone chì currenu grandi distanze devenu esse accumpagnate da un prufessiunale in educazione fisica per ghjunghje à i so scopi senza dannà a so salute.
Una opzione accessibile hè ancu i gruppi in esecuzione, à prezzi accessibili, in cui u volumu di furmazione è a biomeccanica di u muvimentu hè guidatu da un prufessiunale.
Corsa per principianti
Per quelli chì volenu cumincià à corre, una cunsulta medica hè prima cunsigliata per valutà a salute generale.Parechje palestre anu un quistiunariu chì deve esse cumpletatu à u mumentu di a registrazione, chì aiuta à definisce se a persona hè in più risicu di attaccu di core o di ictu, per esempiu, ma se vulete cumincià à corre da sola, in strada, duvete avè a primura di fà prima un cuntrollu. Eccu i più boni cunsiglii per cumincià à corre è gode di tutti i benefici per a salute di a corsa:
1. Cumu si veste
Per principià duvete purtà panni leggeri è scarpe da tennis adatte, sempre cù calzetti. Corsa senza u vestitu propiu, oltre à esse scomoda, pò diminuisce u tempu di corsa, è quandu si portanu scarpi bassi, ci hè un impattu più grande nantu à l'articuli è più probabilità di danneghje a spina dorsale, eccu perchè duvete sempre corre cù scarpi da corsa. Scuprite cumu sceglie i migliori scarpi da corsa.
2. Distanza è velocità
A velocità deve esse lenta, ùn duvete micca pruvà à corre longhe distanze in e prime poche di furmazione. L'ideale hè di stabilisce un limitu, chì pò esse 2-3 km per abituassi pocu à pocu. S'ellu ùn hè micca pussibule di mantene u ritmu di a corsa finu à a fine ùn ci hè nisun prublema, si pò marchjà veloce mentre ripiglià fiatu per un altru sprint, l'importante ùn hè micca di rinuncià à u primu ostaculu. Verificate un allenamentu in corsa per fà 5 è 10 km in 5 settimane
3. Respirazione
A respirazione hè assai impurtante durante a corsa è per facilità a furmazione duvete esse ispiratu da u nasu ogni 2 passi, liberendu aria per a bocca. Hè nurmale di diventà senza fiatu in e prime poche di corse, ma cù u tempu hè normale chì a respirazione diventi più faciule. e prime volte duvite evità di parlà mentre currite per ùn avè u dulore in a vostra costola, chì hè cusì cumunu in quelli chì ùn anu micca assai condizionamentu fisicu.
4. Stende
À a fine di a corsa, dopu avè righjuntu u vostru scopu, hè impurtante di fà qualchi esercizii di allungamentu cù e gambe è a schiena per evità d'avè crampi è dolori musculari. Scuprite alcuni esempi di stesi di ghjambe.