I Trolls di Twitter anu attaccatu solu à Amy Schumer in a nova controversia di l'imaghjini di u corpu
Cuntenutu
A principiu di sta settimana, Sony hà annunziatu chì Amy Schumer hà da ghjucà à Barbie in u so prossimu filmu d'azione in diretta, è i trolls di Twitter ùn anu persu tempu à scaccià.
Barbie hà ricentamente ottenutu u cambiamentu più putente, chì hè solu una di e molte ragioni per chì Schumer hè perfettu per u rolu. Un grande difensore di u muvimentu pusitivu di u corpu, l'attrice è u cumediante ùn hè mai stata timida di parlà di l'importanza di l'amore di sè. (Da leghje: 8 volte Amy Schumer s'hè rializatu per abbraccià u vostru corpu)
U filmu stessu seguita u caratteru di Schumer mentre intraprende un viaghju per truvà a fiducia in sè dopu esse stata cacciata da Barbieland per ùn esse "abbastanza perfetta".
Sfurtunatamente, (è cum'è sempre) ùn tutti ùn sò cuntenti chì Schumer sia ghjittatu in u rolu, cù i critichi chì affirmanu chì u so tipu di corpu ùn si compara micca cù a figura plastica inaccessibile è irreale di Barbie. (Inserite l'ochju-rollu quì.)
Per furtuna, i fan è i sustenidori sò venuti à a difesa di Schumer, argumentendu chì u so talentu còmicu, lacciatu cù u so approcciu pusitivu per l'industria di l'intrattenimentu, hè ancu di più ragione per prumove è incuragisce u so casting.
Schumer hà commentatu pocu fà a situazione sana è hà pigliatu à Instagram per difende si.
"Hè vergugnante se sapete chì ùn site micca grassu è avete zero vergogna in u vostru ghjocu? Ùn pensu micca. Sò forte è fieru di cumu campu a mo vita è dicu ciò chì vogliu dì è lotta per ciò chì credu in e mi diverte à fà cù e persone chì amu ", hà scrittu a donna di 35 anni in a so didascalia.
"Quandu mi fighjulà in u specchiu, so quale sò. Sò un grande amicu, surella, figliola è fidanzata. Sò un bellu comic headliner arene in u mondu sanu è fà tv è filmi è scrive libri induve stendu tuttu. quì è sò senza paura cum'è pudete esse ".
Schumer, chì hè statu numinatu pocu fà per dui premii Grammy, hà aghjustatu chì a reazione à u so casting potenziale prova solu ch'ella hè adatta per u rolu è puderia fà una vera differenza se avesse ghjucatu Barbie.
"Grazie à tutti per e parolle gentile è u sustegnu è di novu a mo più profonda simpatia va à i trolls chì anu più dulore di ciò chì avemu mai capitu", dice. "Vogliu ringrazià elli per fà cusì evidenti chì sò una grande scelta. Hè quellu tipu di risposta chì vi permette di sapè chì qualcosa hè sbagliatu cù a nostra cultura è tutti avemu bisognu di travaglià inseme per cambià ".
Facemu per voi, Amy!