Chì ci hè a Cunnessione trà Carica Virale è Risicu di Trasmissione HIV?
Cuntenutu
- U test di carica virale
- Chì significa "indetectable" viral load?
- U fattore spike
- Carica virale è trasmissione di HIV
- Q&A
- Q:
- A:
- Carica virale è gravidanza
- Carica virale comunitaria (CVL)
- Outlook
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Panoramica
A carica virale hè u livellu di HIV in u sangue. E persone HIV-negative ùn anu micca carica virale. Se una persona prova positiva per HIV, a so squadra sanitaria pò aduprà prove di carica virale per monitorà a so situazione.
A carica virale mostra quantu hè attivu u VIH in u sistema. Di solitu, se a carica virale hè alta per un bellu pezzu, u conte CD4 hè bassu. Cellule CD4 (un sottogruppu di cellule T) aiutanu à attivà a risposta immune. L'HIV attacca è distrugge e cellule CD4, chì riduce a risposta di u corpu à u virus.
Una carica virale bassa o indetectable indica chì u sistema immunitariu travaglia attivamente per aiutà à mantene l'HIV in cuntrollu. Cunnosce sti numeri aiuta à determinà u trattamentu di una persona.
U test di carica virale
U primu test di sangue di carica virale hè generalmente effettuatu subitu dopu à un diagnosticu di HIV.
Questa prova hè utile prima è dopu un cambiamentu di medicazione. Un prufessore sanitariu urdinerà testi di seguitu à intervalli regulari per vede se a carica virale cambia cù u tempu.
Un numeru virale crescente significa chì l'HIV di una persona s'aggrava, è cambiamenti à e terapie attuali ponu esse necessarie. Una tendenza à a calata di a carica virale hè un bon segnu.
Chì significa "indetectable" viral load?
A terapia antiretrovirale hè una medicazione chì aiuta à mantene a carica virale in u corpu sottu cuntrollu. Per parechje persone, u trattamentu per l'HIV pò riduce significativamente i livelli di carica virale, à volte à livelli indetectabili.
Una carica virale hè cunsiderata indetectable se un test ùn pò micca quantificà e particule HIV in 1 millilitru di sangue. Se una carica virale hè cunsiderata indetectable, significa chì u medicamentu funziona.
Sicondu a, una persona cù una carica virale indetectabile ùn hà "in effetti micca risicu" di trasmette sessualmente l'HIV. In u 2016, a Campaign d'Accessu à a Prevenzione hà lanciatu a campagna U = U, o Indetectable = Untransmittable, campagna.
Una parolla di prudenza: "indetectable" ùn significa micca chì e particule di virus ùn sò micca quì, o chì una persona ùn hà più HIV. Significa simpliciamente chì a carica virale hè cusì bassa chì u test ùn hè micca capace di misurallu.
E persone seropositive anu da cunsiderà di continuà à piglià medicinali antiretrovirali per rimanere sani è mantene i so carichi virali indetectabili.
U fattore spike
I studii mostranu chì ci ponu esse spichji di carica virale temporanea, qualchì volta chjamati "blips". Sti spichji ponu accade ancu in e persone chì anu avutu livelli di carica virale indetettabili per un periodu allargatu.
Queste cariche virali aumentate ponu accade trà testi, è ùn ci ponu esse sintomi.
I livelli di carica virale in u sangue o in i fluidi genitali o secrezioni sò spessu simili.
Carica virale è trasmissione di HIV
Una carica virale bassa significa chì una persona hè menu prubabile di trasmette l'HIV. Ma hè impurtante nutà chì u test di carica virale misura solu a quantità di HIV chì hè in u sangue. Una carica virale indetectable ùn significa micca chì l'HIV ùn hè micca prisente in u corpu.
E persone seropositive ponu vulè cunsiderà precauzioni per abbassà u risicu di trasmissione di HIV è per riduce a trasmissione di altre infezioni di trasmissione sessuale (STI).
Aduprà i preservativi currettamente è cunzistente quandu u sessu hè un metudu efficace di prevenzione di STI. Scuprite sta guida per aduprà preservativi.
Hè ancu pussibule di trasmette l'HIV à i partenarii spartendu aghi. Ùn hè mai sicuru di sparte aghi.
E persone seropositive ponu ancu vulè pensà à avè una discussione aperta è onesta cù u so cumpagnu. Puderanu chiede à i so fornitori di assistenza sanitaria di spiegà a carica virale è i rischi di trasmissione di HIV.
Q&A
Q:
Alcune fonti dicenu chì e probabilità di trasmette l'HIV cun una carica virale indetectabile sò zero. Hè vera?
A:
Basatu nantu à i risultati di, u CDC avà riporta chì u risicu di trasmissione di HIV da qualcunu chì hè in terapia "durabile" antiretrovirale (ART) cù suppressione virale hè di 0 per centu. I studii aduprati per fà sta cunclusione anu nutatu chì l'eventi di trasmissione, quandu si sò fatti, sò stati dovuti à l'acquistu di una nova infezione da un cumpagnu separatu, micca suppressu. Per via di questu, ùn ci hè praticamente alcuna possibilità di trasmette l'HIV cun una carica virale indetectabile. Indetectable hè statu definitu in modu diversu in i trè studii, ma tutti eranu <200 copie di virus per millilitru di sangue.
Daniel Murrell, MDAnswers rapprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi. Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.Carica virale è gravidanza
Pigliate medicazione antiretrovirali durante a gravidanza è a consegna pò riduce assai u risicu di trasmette l'HIV à un zitellu. Avè una carica virale indetettabile hè u scopu durante a gravidanza.
E donne ponu piglià medicazione per l'HIV in modu sicuru durante a gravidanza, ma devenu parlà cun un prufessore sanitariu nantu à regimi specifici.
Se una donna seropositiva hà dighjà pigliatu medicazione antiretrovirale, a gravidanza pò influenzà cume u corpu elabora i so medicamenti. Certi cambiamenti in u trattamentu puderia esse necessariu.
Carica virale comunitaria (CVL)
A quantità di a carica virale di e persone seropositive in un gruppu specificu hè chjamata carica virale comunitaria (CVL). Un CVL altu pò mette e persone in quella cumunità chì ùn anu micca u VIH in più risicu di cuntraelu.
CVL pò esse un uttellu preziosu per determinà quali trattamenti per l'HIV abbassanu efficacemente a carica virale. CVL pò esse utile per amparà cumu una carica virale più bassa pò influenzà i tassi di trasmissione in comunità specifiche o gruppi di persone.
Outlook
Avè una carica virale indetettabile riduce assai e possibilità di trasmette l'HIV à i partner sessuali o cù l'usu di aghi cumuni.
Inoltre, i rapporti chì u trattamentu di e donne incinte cù HIV è i so zitelli riduce u conte di carica virale è u risicu di u zitellu chì cuntrae l'HIV in uteru.
In generale, u primu trattamentu hè statu dimustratu per riduce u conte di carica virale in u sangue di e persone cun HIV. Oltre à abbassà i tassi di trasmissione à e persone chì ùn anu micca HIV, u trattamentu precoce è una carica virale più bassa aiuta i persone cun HIV à campà una vita più longa è più sana.