Cosa hè a vacuoterapia è à chì serve
Cuntenutu
A Vacuoterapia hè un trattamentu esteticu, ampiamente adupratu in a lotta contr'à u grassu lucalizatu è a cellulite, chì cunsiste à fà scorrà un apparechju annantu à a pelle, eseguisce una aspirazione chì stacca a pelle da u musculu, essendu ottima per rimuovere i contratti è migliurà a circulazione linfatica.
Sta tecnica pò esse aduprata sola o in protocolli chì implicanu altri tippi di trattamenti, cume u massaggiu di mudellazione, a radiofrequenza, a lipocavitazione o a carboxiterapia, varianu secondu e necessità di ogni persona. E sessioni devenu esse effettuate da u fisioterapeuta specializatu in dermatofunzionale o da l'estetista, cù sessioni tenute 1-4 volte à u mese, durendu 20-40 minuti per regione da trattà.
À chì serve a Vacuoterapia?
A vacuoterapia aiuta à stimulà a circulazione linfatica è, dunque, pò esse effettuata per:
- Eliminà e cuntrazzioni musculari in u collu, a schiena, i bracci o e gambe;
- Aiutà à cumbatte a cellulite in u ventre, i fianchi, e natiche è e cosce;
- Eliminà l'excedente di fluidu in a regione abdominale, gambe è caviglie;
- Cuntribuisce à l'eliminazione di e tossine;
- Stimulà è aiutà u sistema linfaticu;
- Migliurà a risposta di a pelle à l'applicazione di creme cutidiane cume creme idratanti è antirughe;
- Stimulà a produzzione di collagene è elastina;
- Migliurà l'aspettu di a cicatrice, lasciendula più fina è menu attaccata à u musculu.
L'aspirazione hè fatta da un equipagiu chì hè attaccatu à a pelle è l'aspirazione di a pelle si verifica per via di una differenza di pressione chì pò esse cuntrullata da u terapeuta chì applica a tecnica. Sicondu u scopu di l'aspirazione, deve sempre esse realizatu rispettendu a direzzione di i nodi linfatichi è di i vasi. Vede più infurmazioni nantu à cumu a vacuoterapia hè fatta per a cellulite.
Contraindicazioni per vacuoterapia
Stu trattamentu hè generalmente ben tolleratu, però hè impurtante chì a persona sia sottumessa à una valutazione in anticipu, in quale l'ughjettivu di u trattamentu è a valutazione di a regione hè definitu per verificà s'ellu ci sò e contraindicazioni.
A vacuoterapia ùn deve esse effettuata sopra una cicatrice recente, sopra vene varicose, ferita aperta, infezione locale, usu di un pacemaker cardiaco, ernia in situ, ematoma, flebite, infezione attiva, ipertensione, usu di anticoagulanti, o persone chì anu bassa tolleranza à u dulore.