Aghju seguitu una Dieta Vegana per una Settimana è Scupertu un Novu Apprezzamentu per Quessi Alimenti
Cuntenutu
Aghju ripetutu à l'omu daretu à u comptoir. U prufume di bagels freschi è di salmone nova m'hè lampatu, a ricerca "sò bagel vegani?" apre nantu à u navigatore di u mo telefonu in a mo manu diritta. Eramu tramindui frustrati. "Crema di furmagliu di tofu. Avete u furmagliu di crema di tofu?" À a quinta dumanda, paria infine ricunnosce à ciò chì stavu accadendu, si ne vultò, è procedi à lancià un multigrain caldu in u tostapane di u trasportatore. Mi trascinai versu u cassiere, è mi ripete per a sesta volta. "Ùn avemu micca u casgiu cremosu di tofu", hà dettu perplessa. "Bè allora ùn possu micca piglià questu perchè sò vegan!" Aghju sbulicatu mentre li dessi a mo carta di debitu, aghju pagatu per un caffè neru ghiacciatu, mi vultò, è aghju messu in u trenu.
A verità hè chì ùn sò micca veramente vegan. Ma qualchì settimana fà aghju intesu parlà Chì a Salute, un documentariu chì dice chì ci hè solu una manera di manghjà sanu, è questu hè evitendu tutti i prudutti d'animali, cumpresi carne, pisci, pollame è latti. Sicondu u codirettore (è a stella) di u film, Kip Andersen, questi sò l'articuli chì ci ingrassanu è ci danu u cancheru è u diabete. Ancu s'ellu stu documentariu hà creatu una certa polemica (più nantu à questu dopu), a quistione hè venuta in mente: Sò capace di esse vegan? Mi senterebbe diversu se abbandunessi i prudutti animali da a mo dieta? Mentre pò esse difficiule per piglià B12, calcium, ferru è zincu da una dieta vegana, era dispostu à mette in u sforzu extra (è scaccià un multivitamin in u mischju) per dà un turbulente. (Psst ... evite questi errori nutrizionali cumuni chì i vegani facenu).
Malgradu questu evitazione di tutti i prudutti d'animali chì parenu cum'è a mo propria versione di l'infernu, eru per a sfida. Per una settimana, aghju da manghjà una dieta strettamente vegana. Nisun casgiu. Nisuna carne. Ditch l'ova. Caffè neru. Nisuna cattura. Eccu i più grandi lezioni chì aghju amparatu:
1. Ci hè parechje cose chì i vegani ùn ponu manghjà. Sapia chì vene in questu, ma omu. MAN. U colazione era unu di i più duri è frustranti, senza mani. Eliminà l'ova di a mo dieta significava eliminà unu di i mo prudutti regulari di a mattina: un scramble carcu di verdure saltate. Aghju avutu à pensà chì l'ova sò una fonte cusì maravigghiusa di prutezione, ricca in luteina è zeaxantina è colina, boni per i vostri ochji, boni per u cervellu è i nervi. Per furtuna, aghju avutu u tempu di fà a farina d'avena o u mo frullatu. Ma mi hà fattu pensà, se: Sì ùn hà micca avè u tempu, e mo opzioni eranu assai più limitate per grab-and-go. Un pezzu di fruttu ùn averia micca tagliatu, è ùn vogliu micca bagels (hello, carbs) in regula.
U mo ultimu è ultimu ghjornu, una fidanzata m'hà invitatu à u brunch è aghju suggeritu di fà u caffè invece perchè ùn era micca sicuru di navigà in un brunch all-vegan, salvu ùn era in un ristorante vegan sicuru, cum'è assai di i classici. (piatti d'ova, pancakes, toast francese) eranu off-limits. Pranzi è cene eranu un'altra storia. Aghju trovu chì i mo pranzi di meziornu eranu faciuli da ritruvà à vegan: Una insalata di qualchì sorte, cundita cù quinoa, pomodoro, cetriolu, fagioli neri, è -invece di pollu- una alternativa à a carne. Venite l'ora di cena, aghju avutu un pocu di più spaziu per respirà è diventà creativu. U quintu ghjornu, aghju fattu a "salsa di carne" a più incredibile aduprendu tofu sgretolatu è hamburger completi Beyond Meat, chì puderianu ingannà un mangiatore di carne è averia rendu fieru a mo minnana italiana, accumpagnendula cù a pasta di ceci Banza (ancu, yum ).
2. Santu WOW ci sò assai alternative di carne amichevuli per i vegani. Senza dubbitu, i prudutti di Beyond Meat sò a mo scuperta megliu da a mo settimana di manghjà vegan. (Sò u megliu chì succede à i vegani.) Cù 20 grammi di proteina di piselli è 22 grammi di grassu, si riempianu è in realtà. circà cum'è una spessa pasta fatta in casa. Sò sempre statu un fan di u tofu, chì significava aghjuntu à insalate è roba era piacevule per mè. U prublema cù u tofu, almenu per mè, hè chì ùn importa quantu hè marinatu o cumu hè staghjunatu, hè difficiule d'avè quellu sapore tutta a strada una fetta sana da un bloccu standard. U ghjornu trè aghju pruvatu sriracha tofu da Trader Joe's, è hà avutu un bon sapori, ma un centru insidu. Inoltre, puntelli per u chorizo di soia di Trader Joe. U gustu quasi identicu à u seitan chì cumpleta a mo insalata di taco di quinoa preferita da CHLOE. A mo soluzione per l'occasionale situazione di tofu insipido? Crumble it. Hè facilmente abbinatu cù qualcosa (aghju aghjuntu tofu à l'ovu scrambles dapoi anni) senza alterà u gustu, basta chì u pate veramente seccu prima di preparalli. (Pruvate sta tazza piccante di quinoa di tofu.)
3. A ghjente si sente MOLTE forte per manghjà vegan è vegetarianu. Aghju pocu più di 5 000 seguitori nantu à Instagram. Cum'è furmatore certificatu, allenatore di corsa, è istruttore Spin, interagiscu constantemente cù stranieri totali nantu à e mo abitudini, risponde à e dumande di salute è fitness. Questa settimana, mostrendu diverse parti di u mo viaghju veganu in a mo storia Instagram hà pruvucatu, senza dubbitu, u più DM chì aghju mai ricevutu. Cum'è mè, a ghjente in ogni locu hè ossessionata da u chorizo di soia è l'hamburger Beyond Meat. Ogni alimentariu chì aghju publicatu hà incitatu una sorta di risposta. Mentre chì certi DM-ers m'hà mandatu ricette per cumplementarii ciò chì era digià nantu à u mo menu (cum'è faux-Cesar dressing per tutte quelle insalate di pranzu), altri ci sò manghjate totalmente casuali per aghjunghje à a mo rutina (cavolfiore "risu frittu") è ancu app vegana. suggerimenti-chì ghjunghjeremu prestu.
4. Mangià fora hè assai, assai difficiule. Vivu in una cità induve quasi tutti anu una sorta di restrizzioni dietetica. Aghju amparatu rapidamente chì mentre assai ristoranti ponu dì chì opzioni vegetariane anu, u vegan hè un altru ghjocu di ballò. Certi spots ùn pudianu esse sicuru di i piatti chì eranu in u chjaru, è altri anu verificatu chì l'articuli di menu eranu sicuri quandu aghju avutu i mo dubbii (a maiò parte di tuttu hè cottu in burro in questi ghjorni). U quintu ghjornu aghju pigliatu un colpu di Jell-O cù u mo amicu prima di cena (perchè hè un cumpurtamentu di data cumpletamente nurmale) à u New York City preferitu à u Pulp Meatball Shop, solu per dumandà subitu dopu avè liccatu a buntà cù u gustu cosmo da e mo labbre: "Aspetta, era veganu? " Ùn era micca. Saria qualcosa chì diventerà assai più seconda natura cù u tempu, ne sò sicuru.
5. L'acquistu di l'alimentariu hè difficiule. In particulare sè pruvate à fà la in una buttrega nurmale. Whole Foods, induve i vegani spessu vaganu, ponu esse user-friendly, imballati cù articuli etichettati "V" per "vegan" chì u mo magazinu C-Town lucale ùn porta sicuramente. Mentre in generale manghja una dieta ricca di frutti in ligumi, ùn sapia micca esattamente ciò chì cercà qualcosa cum'è una buttiglia di ketchup. Fortunatamente per mè (è probabilmente ancu voi) ci hè una app per quessa. Hè Vegan? permette à l'utilizatori di scansà i codici à barre UPC per vede s'ellu sò vegan-friendly. Cum'è s'ellu ùn era micca digià obsessionatu cù u mo iPhone 7+, sta app l'hà colata à a mo manu in tutti i corridoi di l'alimentazione. Questu hè qualcosa, di novu, chì sò sicuru chì diventerà assai più faciule cù u tempu.
Allora mi restaraghju à u veganismu ?
Cum'è avete vistu, aghju scivolatu uni pochi di volte. Guardendu in daretu, diceraghju chì aghju fattu a mo settimana à circa 95 per centu di riescita di attaccà à una dieta vegana. Speru chì mi sentissi cum'è avessi energia in più o cum'è u mo stomacu era super pianu à a fine di u mo stretch. A verità hè chì ancu se ùn mi sentu micca sensibilmente à alta energia a mattina di u trè ghjornu, ùn aghju micca nutatu alcun grande cambiamentu o elevazione in u mo umore. Ci era ghjorni chì mi sentu più fami di u solitu subitu dopu à i pranzi, è hè diventatu un pocu frustrante. Sò sicuru chì cambierà cù u tempu quandu aghju amparatu chì aghjunghje à i mo pasti per rende li più soddisfacenti è in a zona "OK".
A verità serà detta, ùn pensu micca di pudè tene à una dieta vegana totale. Ùn vogliu micca veramente. Mi mancava u pesciu, è aghju definitivamente mancatu l'ova (bistecca, tacchinu macinatu, pollu-micca tantu). Aghju finalmente guardatu Chì a Salute in una notte di vennari riveting, è era un pocu scuzzulatu. Ancu se ci sò assai articuli chì luttanu contr'à a legittimità di u filmu, diventà veganu per una settimana mi hà fattu vulè incorpore pasti più amichi per i vegani in ogni casu. In a nostra sucietà induve quasi trè quarti di l'Americani ùn riescenu micca à manghjà abbastanza frutti è u 87 per centu ùn riesce micca à manghjà abbastanza verdura, sò più focalizatu annantu à aghjunghje prudutti à a mo dieta invece di piglià luntanu altre opzioni sane cum'è yogurt è ova. Si tratta di truvà un bilanciu chì viaghji per voi, è per mè, quellu equilibriu implica un pocu di tuttu - sia ch'ellu sia o micca un "V" nantu à l'etichetta.