Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 23 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2025
Anonim
Cosa hè a candela di l'arechja Hopi è chì sò i rischi - Salute
Cosa hè a candela di l'arechja Hopi è chì sò i rischi - Salute

Cuntenutu

E candele di l'arechja Hopi sò aduprate in a medicina tradiziunale cinese cum'è terapia complementaria per u trattamentu di a sinusite è altri prublemi di congestione cum'è rinite, influenza, mal di testa, acufene è ancu vertu.

Stu tipu di candela hè una spezia di paglia fatta cù u cotonu, a cera d'api è a camomile chì si mette in l'arechja è accende una fiamma. Perchè hè lunga è stretta, a candela hè aduprata per ammorbidisce a cera à l'internu di l'arechja per via di u calore, tuttavia, ùn hè micca una tecnica raccomandata da l'otorinolaringologi per via di u risicu di brusgiata è di rottura di u timpanu. Dunque, per trattà questi prublemi di salute hè cunsigliatu di cunsultà un duttore per lavà l'arechja.

Chì sò i risichi

A candela hopi hè un tipu di trattamentu naturale chì hè natu in u passatu aduprendu tecniche aduprate da Induisti, Egiziani è Cinesi è hè adupratu principalmente per riduce u tinnitus è u dolore di l'arechja, pulisce a cera di l'orechje è impurità, riduce a sensazione di sturdimentu. bè, per alleviare i sintomi di sinusite, rinite è altre allergie respiratorie.


Tuttavia, sti benefici ùn sò micca pruvati scientificamente è ùn sò micca raccomandati da otorinolaringologi, chì certi studii dicenu chì oltre à ùn migliurà i sintomi di a sinusite, sta tecnica pò causà allergie, brusgiature nantu à u visu è l'arechje, in più di u risicu di causà danni à u timpanu., cum'è infezioni è perforazioni, purtendu à una perdita di l'audizione temporanea o permanente. Scuprite altre tecniche naturali chì curanu veramente i sintomi sinusali.

Cumu hè aduprata a candela Hopi

Alcune cliniche specializate in medicina tradiziunale cinese realizanu stu tipu di terapia è devenu esse fatta solu in questi casi è cù l'autorizazione di un duttore, hè contraindicatu aduprà a candela Hopi in casa, per via di u risicu di brusgie è di ferite à l'arechja.

Ogni sessione di trattamentu cù a candela Hopi in e cliniche, pò piglià circa 30 à 40 minuti, vale à dì 15 minuti per ogni arechja. Generalmente, a persona hè stesa da u so latu nantu à una barella è u prufessiunale mette a punta più fina di a candela in u canale di l'arechja è poi accende a punta più spessa. Quandu si brucia a candela, e cennere si accumulanu in a foglia intornu à a candela, affinch'ella ùn caschi nantu à a persona.


Per assicurà chì a candela sia pusiziunata currettamente, nisun fume deve esce da l'arechja. À a fine di a prucedura, dopu adupratu a candela Hopi per 15 minuti in ogni arechja, a fiamma si spegnerà, in un bacinu cù acqua.

Chì duverebbe fà

In i casi induve a persona hà prublemi di salute cum'è sinusite, rinite o allergie respiratorie, a megliu opzione hè di cunsultà un otorinolaringoiatra chì raccomanderà trattamenti adatti per ogni situazione.

In certe situazioni, secondu a cundizione di a persona, u duttore pò prescrive medicinali antiinfiammatori, antidolorifici è antibiotici, se ci hè una infezione di l'arechja. U lavatu di l'arechja pò ancu esse realizatu da u duttore perchè hè una procedura simplice basata nantu à tecniche sicure. Scuprite di più cumu si face u lavatu di l'arechje è à chì serve.

Eccu alcune opzioni raccomandate per u trattamentu sinusale naturale:

Cunsigliatu À Voi

A ragione scioccante E donne sò menu attive di l'omi

A ragione scioccante E donne sò menu attive di l'omi

Certi ghjorni, ghjunghje u to culo à a cla e di barre i enti più duru chè l'altri. ite tancu, ùn ite più in a buttrega in una ettimana, è l'ora felice pare cu ...
Danielle Brooks hà cuncepitu una Capsula di Maternità Elegante cù Standard Universale - è Vulemu Tuttu

Danielle Brooks hà cuncepitu una Capsula di Maternità Elegante cù Standard Universale - è Vulemu Tuttu

ia chì ite in u vo tru primu trime teru di gravidenza è olu piegà a nutizia à i o amati, o ì po tpartum è cuminciate à ligà cù u vo tru zitellu, a ai futu...