Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Rossore in faccia: 7 cause principali è cosa fà - Salute
Rossore in faccia: 7 cause principali è cosa fà - Salute

Cuntenutu

U rossu in faccia pò accade per via di una esposizione prolungata à u sole, durante i mumenti d'ansietà, vergogna è nervosità o quandu si pratica l'attività fisica, essendu cunsideratu nurmale. Tuttavia, questu rossu pò ancu esse indicativu di malatie autoimmune, cum'è lupus, per esempiu, o indica allergie.

Cum'è u rossu in u visu pò esse indicativu di parechje situazioni, a cosa più adatta à fà hè di cercà guida da un dermatologu quandu a causa di u rossu ùn pò esse identificata o quandu altri sintomi appaiono, cume u dolore articulare, a febbre, u gonfiore in a faccia o una sensibilità aumentata di a pelle, per esempiu.

E principali cause di rossu in faccia sò:

1. Calore è esposizione à u sole

Esse espostu à u sole per un bellu pezzu o in un ambiente assai caldu pò ancu rende a to faccia un pocu più rossa, ciò chì hè cunsideratu nurmale.


Cosa da fà: Hè impurtante di aduprà a crema solare ogni ghjornu, micca solu quandu passerete assai tempu espostu à u sole. Hè perchè in più di prutege a pelle da i raghji di u sole, u prutettore impedisce l'apparizione di macchie è rallenta l'invecchiamentu di a pelle. Inoltre, hè cunsigliatu di purtà panni più leggeri, per alleviare u disagiu causatu da u calore eccessivu, è di beie assai liquidi durante a ghjurnata, postu chì hè ancu pussibule di evità a disidratazione.

2. Situazioni psiculugiche

Hè cumunu per u visu diventà rossu quandu a persona hè in situazioni più stressanti, chì genera ansietà, vergogna o nervosità, perchè in queste situazioni ci hè una corsa adrenalina, chì face u core accelerà è a temperatura di u corpu cumincia à cresce, in più di a dilatazione di i vini sanguini, aumentendu u flussu di sangue. Cum'è a pelle di u visu hè più fina, sta crescita di u flussu di sangue pò esse facilmente rimarcata attraversu u rossu in faccia.

Cosa da fà: Cum'è a rossu riflette solu un statu psiculogicu in u mumentu, hè megliu pruvà à rilassassi è esse cunfortu cù a situazione. Perchè u tempu passa, i cambiamenti causati da l'adrenalina, inclusa a rossa in faccia, diminuiscenu. Sì sti cambiamenti sò frequenti è venenu à disturbà a vita persunale o prufessiunale, hè impurtante cercà aiutu da un psicologu, in modu chì e tecniche di rilassamentu ponu esse aduttate, per esempiu.


3. Attività fisica intensa

U rossu in u visu per via di l'attività fisica hè cumunu, cum'è in questi casi ci hè un aumentu di a frequenza cardiaca è, dunque, un aumentu di u flussu di sangue, chì face chì a faccia diventi più rossa.

Cosa da fà: Cum'è a faccia rossa hè solu una cunsequenza di a pratica di l'attività fisica, ùn hè micca necessariu di piglià alcuna misura specifica per questu, perchè quandu a persona si rilassa, i cambiamenti momentarii causati da l'eserciziu spariscenu, cumpresu u rossu in faccia.

4. Lupus eritematosu sistemicu

U lupus eritematosu sistemicu, o SLE, hè una malatia autoimmune caratterizata principalmente da l'apparizione di una tacca rossa in faccia in forma di farfalla. In questa malattia, e cellule di u sistema immunitariu attaccanu e cellule sane di u corpu, causendu infiammazione di e articulazioni, stanchezza, frebba è l'apparizione di piaghe in a bocca o in u nasu, per esempiu. Sapete cumu ricunnosce i sintomi di lupus.


Cosa da fà: U lupu ùn hà micca cura è, dunque, u so trattamentu deve esse fattu per a vita cù u scopu di alleviare i sintomi. U trattamentu varieghja secondu i sintomi presentati è l'estensione di a malattia, è l'usu di farmaci antiinflamatori, corticosteroidi o immunosoppressanti pò esse raccomandatu.

Inoltre, u lupus hè carattarizatu da periodi di crisa è di remissione, vale à dì periodi in i quali i sintomi ùn sò micca osservati è periodi in i quali i segni è i sintomi sò abbastanza prisenti, ciò chì ghjustifica u trattamentu da fà ininterrompu è chì u duttore di seguitu accade regularmente.

5. Allergii

U rossu in u visu pò ancu esse un segnu di allergie, è hè generalmente legatu à l'alimenti alimentari o di cuntattu. L'allergia hè dinò in leia cù u fattu chì a pelle di a persona hè più sensibile, ciò chì pò dà un rossu quandu a persona passa una crema diversa nantu à a faccia o lava cù un sapone ch'ellu ùn era micca abituatu, per esempiu.

Cosa da fà: In questi casi, hè impurtante identificà u fattore chì innesca l'allergia è evità u cuntattu o u cunsumu. Inoltre, hè impurtante cunsultà un dermatologu per fà una valutazione di a pelle è ponu esse raccomandate creme o saponi specifici per u tippu di pelle, evitendu reazioni allergiche è d'ipersensibilità. Verificate cumu cunnosce u vostru tipu di pelle.

6. Rosacea

A rosacea hè una malatia dermatulogica di causa scunnisciuta, chì hè carattarizata da rossi in faccia, soprattuttu nantu à e guance, u fronte è u nasu. Questa rossu nasce in cunsequenza di esposizione à u sole, calore eccessivu, usu di alcuni prudutti dermatologichi, cum'è acidi, cunsumazione di alimenti piccanti, abusu d'alcol è fattori psicologichi, cume ansietà è nervosità.

In più di u rossu in u visu, in certi casi hè ancu pussibule osservà una sensibilità aumentata à a pelle, una sensazione di calore nantu à a pelle di u visu, gonfiore nantu à a faccia, l'apparizione di lesioni cutanee chì ponu cuntene pus è pelle più secca.

Cosa da fà: U trattamentu di a rosacea deve esse indicatu da u dermatologu è hà per scopu di alleviare i sintomi è di migliurà a qualità di vita di a persona, postu chì ùn ci hè cure. Cusì, pò esse indicatu per applicà una crema nantu à u situ di rossu o solu un sapone idratante neutru, in più di a crema solare cun un elevatu fattore di prutezzione. Capite cumu si deve fà u trattamentu per a rosacea.

7. Malatia di Slap

A malatia Slap, chjamata scientificamente eritema infettivu, hè una malattia infettiva causata da Parvovirus B19 caratterizata da compromissione di e vie aeree è di i pulmoni, in particulare in i zitelli. In più di i sintomi respiratorii simili à l'influenza, cum'è a frebba è u nasu chì cola, hè pussibule verificà l'apparizione di macchie rosse nantu à a faccia di u zitellu, cum'è s'ellu fussi statu schiaffu nantu à a faccia, è ancu nantu à i bracci, e gambe è troncu, assuciatu à una prurigine lieve. A presenza di una tacca rossa in faccia hè unu di i fattori principali chì differenzianu l'eritema infettivu da l'influenza.

Cosa da fà: In quessi casi, hè impurtante chì u zitellu sia purtatu à u pediatra per cunfirmà u diagnosticu è u trattamentu pò esse iniziatu, ciò chì pò esse fattu ripusendu è bevendu assai liquidi, postu chì u sistema immunitariu pò eliminà facilmente u virus da l'organisimu, è altri medicazione per u sollievu di i sintomi, cum'è antipiretici o antiinflamatori, cum'è Paracetamol o Ibuprofen, per u dolore è a febbre, è antihistaminici, cum'è Loratadine, per prurite.

Ancu se u sistema immunitariu pò risolve l'infezzione, hè impurtante chì u zitellu sia accumpagnatu da un pediatra per vede s'ellu ci hè un risicu di cumplicazioni, cum'è anemia severa, in i zitelli cù sistemi immunitari debilitati o chì anu un disordine di sangue cunnisciutu, postu chì a malatia hè facilmente trasmessa à l'altri populi, spessu affettendu parechji membri di a stessa famiglia.

Selezziunà Amministrazione

Danazol

Danazol

Danazol ùn deve micca e e pigliatu da e donne chì ò incinte o chì puderanu diventà incinte. Danazol pò dannà u fetu. Duvete avè un te t di gravidanza negativu p...
Prughjettu guaiac di feci

Prughjettu guaiac di feci

U te t guaiac di feci cerca u angue piattu (occultu) in un campione di feci. Pò truvà angue ancu è ùn pudete micca vedelu da per voi. Hè u tippu u più cumunu di te t di a...