Veronica
Cuntenutu
- À chì serve Veronica
- Pruprietà Veronica
- Cumu aduprà Veronica
- Effetti secundarii di Veronica
- Contraindicazioni di Veronica
Veronica hè una pianta medicinale, chjamata scientificamente Veronica officinalis L, cultivatu in i lochi friddi, hà picculi fiori di culore turchinu chjaru è gustu amaru. Pò esse adupratu in forma di tè o cumpresse è pò esse acquistatu in butteghe di alimenti sanitari è in alcune drogherie.
Cù sta pianta medicinale pudete fà un ottimu rimediu casanu per migliurà a digestione, vedi cumu preparallu in: Rimedio casale per una cattiva digestione.
À chì serve Veronica
Veronica serve per trattà prublemi cum'è mancanza d'appetitu, un sintimu di pesantezza in u stomacu, emicrania causata da una cattiva digestione, è ancu per calmà i pruriti è ammulà a pelle secca.
Pruprietà Veronica
Veronica hà pruprietà astringente, diuretica, tonifiante, aperitiva, digestiva, espettorante, purificante, béquica è antitussiva.
Cumu aduprà Veronica
E parti aduprate di veronica sò tutte e so cumpunenti aeree, è ponu esse aduprate per fà tè o cumpresse.
- Tè: Fate bollire 1 litru d'acqua è poi infundite da 30 à 40 grammi di foglie di veronica per uni pochi di minuti, aspettate ch'ellu si riscalda, filtrate è beie dopu. Pigliate 3 à 4 tazze à ghjornu.
- À a fretta: Fate bollire 1 litru d'acqua cù 30 à 40 grammi di e foglie è di u troncu di a pianta per 10 minuti è poi lasciarla raffreddà. Quandu hè caldu, applica direttamente sottu à a pelle.
Effetti secundarii di Veronica
Ùn ci sò micca effetti collaterali cunnisciuti di veronica.
Contraindicazioni di Veronica
E contraindicazioni di Veronica sò scunnisciute.