Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 25 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 3 Aprile 2025
Anonim
@MARIA MARACHOWSKA - LIVE 4K CONCERT - 12.03.2022 - SIBERIAN BLUES - BERLIN #music #concert
Video: @MARIA MARACHOWSKA - LIVE 4K CONCERT - 12.03.2022 - SIBERIAN BLUES - BERLIN #music #concert

Cuntenutu

Per pruduce vitamina D in modu sicuru, duvete piglià u sole per almenu 15 minuti à u ghjornu, senza aduprà crema solare. Per a pelle scura o nera, sta volta deve esse da 30 minuti à 1 ora à ghjornu, perchè più a pelle hè fosca, più hè difficiule di pruduce vitamina D.

A vitamina D hè sintetizata in a pelle in risposta à l'esposizione à a radiazione solare ultravioletta B (UVB) è hè a fonte principale di sta vitamina per u corpu, chì l'alimenti ricchi di vitamina D, cum'è u pesciu è u fegatu, ùn furniscenu micca u ghjornu necessariu quantità di sta vitamina. nutriente. Scuprite chì alimenti pudete truvà vitamina D.

U megliu tempu per piglià u sole

U megliu tempu per piglià u sole è pruduce vitamina D hè quandu l'ombra di u corpu hè menu di a so altezza, chì accade di solitu trà 10 ore è 15 ore. Tuttavia, hè impurtante evità una esposizione prolungata à u sole durante i tempi più caldi di a ghjurnata, di solitu trà 12 ore è 15 ore, per via di u risicu di cancheru di a pelle. Cusì, hè megliu à piglià u sole trà 10 ore è 12 ore, cun moderazione per evità brusgiature, soprattuttu dopu à 11 ore.


U livellu di vitamina D produttu da a persona dipende da parechji fattori, cum'è a regione induve vive, a stagione, u culore di a pelle, l'abitudini alimentari è ancu u tippu di vestiti chì sò aduprati. Dunque, in generale, una esposizione di circa u 25% di a superficia di u corpu à u sole hè indicata, vale à dì, espunendu e bracce è e gambe à u sole, per circa 5 à 15 minuti à ghjornu.

Per pruduce currettamente a vitamina D, hè necessariu piglià u sole per almenu 15 minuti per a pelle chjara è 30 minuti à 1 ora per a pelle scura. U bagnu di sole si deve fà à l'aria aperta, cù a pelle esposta è senza barriere cum'è i vetri di a vittura o a crema solare, affinchì i raggi UVB ghjunghinu direttamente à a più grande quantità di pelle pussibule.

I zitelli è l'anziani anu ancu bisognu à piglià u sole ogni ghjornu per prevene e carenze di vitamina D, tuttavia, una cura particulare deve esse fatta cù l'anziani, postu chì anu bisognu di almenu 20 minuti à u sole per pruduce quantità adeguate di sta vitamina.


Ciò chì accade se ti manca a vitamina D

E cunsequenze principali di a carenza di vitamina D sò:

  • Indebulimentu di l'osse;
  • Osteoporosi in adulti è anziani;
  • Osteomalacia in i zitelli;
  • Dolore è debule musculare;
  • Diminuzione di calciu è di fosforu in u sangue;

U diagnosticu di carenza di vitamina D hè fattu per mezu di un test di sangue chjamatu 25 (OH) D, induve i valori normali sò più grandi di 30 ng / ml. Sapete ciò chì pò causà a mancanza di vitamina D.

Fighjate u video seguente è scopre ancu chì alimenti contribuiscenu à l'aumentu di vitamina D:

Scelta Di Lettori

Trattamentu per i ferite

Trattamentu per i ferite

Per curà l'herpe labiale più rapidamente, diminuite u dolore, l'inconfortu è u ri icu di cuntaminà altre per one, un unguentu antivirale pò e e applicatu ogni 2 ore ap...
Alopecia areata: chì hè, cause possibili è cumu identificà

Alopecia areata: chì hè, cause possibili è cumu identificà

L'Alopecia areata hè una malattia caratterizata da una rapida perdita di capelli, chì accade di olitu nantu à a te ta, ma pò ancu accade in altre regioni di u corpu chì an...