Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 17 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Emanet 257 - Você não vai a lugar nenhum
Video: Emanet 257 - Você não vai a lugar nenhum

Cuntenutu

U vomitu cù u sangue, chjamatu scientificamente emematesi, hè u flussu di sangue micca digeritu per a bocca è pò accade per via di qualsiasi cambiamentu chì implichi l'organi custituenti di u tractu gastrointestinale, cum'è stomacu, esofago è gola, per esempiu.

U sangue pò esse prisente in piccula o grande quantità è deve sempre esse cumunicatu à u duttore, perchè pò indicà cundizioni gravi chì necessitanu trattamentu. U diagnosticu di ematemesi hè fattu per via di una endoscopia, in a quale l'integrità di u trattu gastrointestinale hè valutata è u trattamentu hè indicatu da un gastroenterologu o medicu generale è hà per scopu di risolve a causa di u vomitu cù u sangue, essendu differente per ogni casu.

U vomitu sanguinante pò esse una cunsequenza di parechje condizioni, per esempiu:

1. Varices esofagiali

E varici esofagiali sò vasi sanguigni dilatati in l'esofago chì ponu sorgere per via di l'ostruzzione di a circulazione di u sistema portale epaticu, chì currisponde à u sistema incaricatu di drenà u sangue da l'organi addominali. Cusì, in presenza di ostruzzioni in questu sistema, ci hè un aumentu di pressione in e vene esofagee, resultendu in un sanguinamentu chì pò esse percepitu attraversu vomitu cù sangue, sgabelli scuri è assai puzzolenti, chjamati melena, pallore è vertigini.


Cosa da fà: si sò suspettate varicesi è chì a persona vomita sangue hè assai impurtante d'andà prestu in sala d'urgenza per piantà u sangu. Quandu a persona hè dighjà diagnosticata di vene varicose, u più raccomandatu hè di seguità cun un gastroenterologu, affinchì u trattamentu possa esse iniziatu per migliurà a causa di e vene varicose è prevene i sanguinamenti. Per questu, hè generalmente raccomandatu di aduprà droghe beta-bloccanti, in più di fà una chirurgia. Capite cumu duveria esse u trattamentu per i varices esofagi.

2. Gastrite

A gastrite currisponde à l'infiammazione di u stomacu, chì pò dà a distruzzione di a mucosa gastrica quandu ùn hè micca identificata o trattata currettamente. Dunque, cume a mucosa hè distrutta, ponu apparire ulcere, chì ponu sanguinà cù u tempu è portanu à vomitu cù sangue è feci scure. Inoltre, hè pussibule chì a persona possa sperimentà altri sintomi di gastrite, cume u disagiu addominale, una sensazione di brucia in u stomacu è nausea.


Cosa da fà: U megliu da fà hè di andà à u gastroenterologu per fà e prove per identificà u gradu di inflammazione di u stomacu è, cusì, u trattamentu pò esse fattu currettamente. Hè generalmente indicatu d'utilizà medicazione protettiva per u stomacu per prevene a progressione di l'infiammazione, chì questi medicamenti creanu una barriera chì impedisce l'azione di l'acidu gastricu nantu à u muru di u stomacu, favurendu a recuperazione di u tessutu è allevendu i sintomi.

Inoltre, hè impurtante chì ci sia un cambiamentu di l'abitudini alimentari in un tentativu di riduce dinò l'infiammazione di u stomacu, è si consiglia di evità u cunsumu di alimenti piccanti, salse, grassi, bevande alcoliche è salsicce, per esempiu.

3. Esofagite

L'esofagite hè una infiammazione di l'esofago, chì hè a struttura chì cullega a bocca à u stomacu, è hè spessu causata da infezioni, gastrite è reflux. Cusì, à causa di una acidità eccessiva in l'esofago, si verifica una infiammazione, chì porta à l'apparizione di certi sintomi cum'è brusgiuli di stomacu, gustu amaru in bocca, dolore di gola è vomitu cù sangue.


Cosa da fà: Hè impurtante chì a causa di l'esofagite sia identificata in modu chì u trattamentu più adeguatu pò esse iniziatu. A maiò parte di u tempu, u medicu generale o gastroenterologu raccomanda l'usu di droghe chì diminuinu l'acidità di u stomacu, cum'è Omeprazole, in più di cambiamenti di abitudini alimentari finu à chì l'esofagite sia guarita è ùn ci sia più risicu d'infiammazione. Amparate cumu identificà l'esofagite è cume u trattamentu deve esse.

4. Ulceri gastrichi

A presenza di ulcere in u stomacu hè, in a maiò parte di i casi, una cunsequenza di gastrite cronica, perchè quandu a gastrite ùn hè micca identificata è trattata, a mucosa gastrica hè sempre irritata da l'acidu pruduttu in u stomacu, favurendu l'apparizione di ulcere.

L'ulcere di stomacu ponu esse percepite per mezu di u dolore di stomacu trà i pasti o di notte, chì ùn si ne và ancu cù l'usu di medicinali per facilità a digestione, in più di nausea è vomitu, chì ponu esse accumpagnati da sangue. Amparate à ricunnosce i segni è i sintomi di l'ulcera gastrica.

Cosa da fà: Cum'è cù gastrite è esofagite, hè cunsigliatu l'usu di medicinali di prutezzione di u stomacu, chì devenu esse aduprati cum'è raccomandatu da u duttore, per impedisce chì a mucosa gastrica diventi sempre più irritata è per facilità a guarigione di l'ulcere, in più di cambià l'abitudini alimentari.

5. Sanguinamentu da u nasu

Quandu u sanguinamentu nasale hè assai intensu, a persona pò inghjuttà involuntariamente u sangue è poi eliminallu per mezu di vomitu, caratterizendu l'emematesi. A maiò parte di u tempu, u vomitu sanguinante per via di un sanguinamentu nasale ùn hè micca grave, tuttavia, hè impurtante chì a persona osservi a frequenza di sanguinamentu è a quantità di sangue eliminata, è hè impurtante cunsultà u duttore se hè assai frequente.

Cosa da fà: Per piantà u sanguinamentu da u nasu è prevene cusì u vomitu cù u sangue, si raccomanda chì u nasu sia cumpressu cù un fazzolettu o appiccicà ghiacciu in a zona è tene a testa inclinata in avanti. Eccu cumu si ferma u sangu.

6. Cancer

A prisenza di tumori in u stomacu o esofago pò fà chì u sangue scorri fora di a bocca, tuttavia stu sintomu hè più frequente in fasi avanzate di u cancheru. Oltre à vomitu cù sangue, a maiò parte di u tempu, altri segni è sintomi chì sò indicativi di a malattia ponu esse rimarcati, cume a perdita di l'appetitu è ​​u pesu, difficoltà à inghiottire, sgabelli scuri è forte odore, sensazione di stomacu pienu , stanchezza eccessiva è disconfort addominale. Sapete ricunnosce tutti i sintomi di u cancheru esofagicu.

Cosa da fà: Se l'ipotesi di u cancheru in u stomacu o esofago hè cunsiderata, hè impurtante chì i testi di diagnosticu, cum'è l'endoscopia è a biopsia, sò fatti per chì, in casu di cunferma, u trattamentu sia iniziatu rapidamente, prevenendu a progressione di a malattia è complicazioni . per a persona.

Vumite cù sangue nantu à u zitellu

U zitellu pò ancu avè vomitu cù sangue, è a causa deve esse investigata da u pediatra. Di solitu quandu u zitellu vomita sangue pò esse indicativu di malatie emorragiche (mancanza di vitamina K), malatie di fegatu, infezioni gravi o, per esse menu gravi, assunzione di sangue durante l'allattamentu per via di a presenza di crepe o crepe in u capezzolu di a mamma.

In u casu di i zitelli, u vomitu cù u sangue pò accade per via di a perda di un dente, sanguinamentu da u nasu chì corre per a gola, tossu duru per parechji ghjorni o presa di medicazione, per esempiu.

Avemu Cunsigliatu

Addestramentu di e gambe: 8 esercizi per a coscia, u dopu è u vitellu

Addestramentu di e gambe: 8 esercizi per a coscia, u dopu è u vitellu

L'adde tramentu di e gambe pò e e divi u econdu u gruppu mu culare chì vulete travaglià, è pò e e indicatu da u prufe iunale in educazione fi ica per fà un e erciziu ...
Prolapse di a valvula mitrale: cosa hè, cumu identificallu è trattallu

Prolapse di a valvula mitrale: cosa hè, cumu identificallu è trattallu

U prolap u di a valvula mitrale hè un'alterazione pri ente in a valvula mitrale, chì hè una valvula cardiaca furmata da dui libretti, chì, quand'elli ò chju i, iparanu...