Watch This Badass Mom Finish a 1.875-Rep Workout Challenge Mentre a Sua Figlia L'Helers On
Cuntenutu
Avete da cumincià à sente quellu buzz di Capu d'annu è cercate modi novi per inspirà? Meghan McNab vi hà cupertu. A mamma cattiva è l'entusiasta di u fitness vi motiveranu à schiaccià e vostre risoluzioni subitu è eccu perchè.
Durante u weekend, unu di i furmatori di McNab, Shawn Booth (pruprietariu di BOOTHCAMP Gym in Nashville, da quale pudete ricunnosce A Bachelorette), hà pigliatu à Instagram per sparte cumu hà fattu una sfida di allenamentu assassinu cusì dura chì hè stata cuncipita per esse praticamente impossibile.
"I nostri entrenatori anu creatu un entrenamentu cù l'intenzione chì nimu l'averebbe finitu. L'avemu fattu insanely difficult è vulia vede quale puderia riesce u più luntanu, "Booth hà scrittu in Instagram à fiancu à una serie di video di McNab sudatu. "A sfida include 1,875 reps di tutti i diversi esercizii". (Related: Fit Moms sparte i modi relatable è realisticu chì facenu tempu per l'entrenamentu)
Mentre chì sona duru cum'è, Booth hà revelatu chì per ancu inizià a sfida, duvete compie un "buy-in" di 50 burpees, 50 push-ups, 50 wall balls, è 1 milla nantu à a bicicletta. Poi per a sfida stessa: 25 palle di slam, 50 burpees, 75 palle di muru, 100 deadlifts di un kettlebell à un bracciu, 125 slams di corda, 150 salti di lunge, 175 squat di calici, 200 sciatori in panca, 225 scalatori di montagna, 250 torce russi, è 500 corde à saltà-chì pudete fighjà u so putere attraversu in u post di Booth quì sottu.
Circa 50 persone anu participatu à a sfida, è McNab hè statu l'unicu à ghjunghje finu à a fine. "Questa mamma badass l'hà uccisu", hà scrittu Booth. "Hè stata a sola di circa 50 persone eri à fà la fà". (In cunnessione: Sta Mamma Hà un Messaghju per e Persone chì a Vargugnanu per travaglià)
Quandu u rillogiu era scattatu, u maritu di McNab è a so figliola di 4 anni, Sloane, anu animatu da a parte. À un mumentu datu, Sloane hè ancu calata è abbracciò a mamma mentre facia qualchì toccu cù un kettlebell in manu, per Storie Instagram di Booth. (Scuprendu cumu si unisce à un gruppu di supportu in linea puderia aiutà infine à scuntrà i vostri scopi.)
"Per mè, hè statu u mumentu maiò chì avemu avutu in Booth Camp Gym", hà scrittu Booth, prima di sparte chì McNab avia currutu 4,5 miglia prima di sfracellà ogni riprisentante. S'ellu ùn vi ispira micca - se micca per pruvà a sfida, allora almenu per uttene u to culo in palestra sta stagione di vacanze - allora nunda ne farà.