Bonus Web Diary Perdita di Peso
Cuntenutu
A bellezza hè veramente in l'ochju di u spettatore.
A settimana passata, Ali MacGraw m'hà dettu ch'e era bella.
Sò andatu cù a mo amica Joan in Novu Messicu per una cunferenza di scrittura. Prima di principià, avemu tombu uni pochi di ghjorni in Santa Fe, induve a stella di tali filmi classici cum'è Storia d'Amore è A Fugacampà.
Dopu un massaggio svedese è un colazione di bianchi d'ova è tortillas blu, Joan è eiu andemu apposta in una piccula tenda di vestiti esclusiva. Aghju subitu subitu un vestitu di guaina di seta (taglia media, grazie!) Da u 75percent-off rack è andatu versu u vestitori.
Quì, aghju trovu trè picculi banchetti, un venditore, un pruprietariu di una buttrega, Ghjuvanna (tirà nantu à una cima di seta, sminticata) è sapete quale. Aghju pruvatu assai à ùn squillà, "O MIE DIEU, SI ALI MACGRAW!" e invece andò, tremando, in un vestiario vuoto.
Quand'e sò surtitu (cù un vestitu delicatu di tonalità tarra, scarpe nere è calzetti bianchi di sudore), MacGraw m'hà indirizzatu: "Quelli culori ti parenu magnifici! Aspetta, lascia mi piglià una sciarpa!" U venditore si trasfirìu in cue.
Mentre mi sguillava à a mo propria riflessione, MacGraw cuntinuau, "Fighjate à voi. Sì bella". È, per una volta in a mo vita, mi lasciu crede à queste parolle.
Per e statistiche di u mese 9 di Jill è a nona entrata cumpleta di u Diariu di perdita di pisu, pigliate u numeru di settembre 2002 di SHAPE.
Avete una dumanda o cummentariu? Jill risponde à i vostri missaghji quì!