Cume Vergogna à u Corpu Qualchissia Altru Infine mi hà Insegnatu à Smette di Ghjudicà i Corpi di e Donne
Cuntenutu
Tiru a mo bicicletta da a metropolitana affollata di a mattina nantu à a piattaforma è mi direttu versu l'ascensore. Mentre puderia purtà a mo bicicletta in e cinque serie di scale, l'ascensore hè più faciule - una di e cose chì aghju amparatu quandu viaghjava nantu à a mo bicicletta. Una volta ghjuntu à u nivellu di a strada, pedaleraghju u restu di u mo percorsu versu a classe spagnola. (Eiu è u mo maritu campavamu in Madrid dapoi un annu mentre ellu insignava l'inglese è aghju sviluppatu u mo lessicu al di là di "queso" è "café").
Quandu mi avvicinu à l'elevatore, aghju nutatu trè donne chì aspettanu l'ascensore. I mo ochji passanu attraversu i so corpi. Mi parenu un pocu in sovrappesu è fora di forma per mè. Forse duverianu piglià e scale, Pensu à mè stessu. Puderanu prubabilmente prufittà di qualchì cardio. Stendu quì, formulu una raccomandazione di forma fisica per ste donne in u mo capu è mi disturbu, pensendu chì puderia avè da aspittà un secondu ascensore solu perchè ste donne sò troppu pigri per piglià a scala.
Hè diventatu guasi naturale di ghjudicà à qualchissia, soprattuttu una donna, basatu annantu à u so corpu. Senza alcuna cunniscenza nantu à l'altra persona, fate determinazioni nantu à a so salute, bellezza, è ancu u so valore in a sucietà.
Finu à quandu mi ricordu, un corpu magru hè statu cunsideratu cum'è megliu corpu. Thin hè ideale, è tutti l'altri tippi di corpu meritanu una rimarca o ghjudiziu. (Ancu se, se pensate chì qualchissia hè troppu magre, probabilmente ghjudicherete ancu questu.) Ci hè una bona chance chì avete inadvertitamente utilizate termini cum'è "grassu" è "magre" è "sovrappeso" cum'è identificatori per altri esseri umani. L'etichettatura immediata di u corpu di a donna hè diventata una forza d'abitudine. Heck, probabilmente vi ancu etichettate: Sò pianu. Sò curvatu. Aghju un gran culo. I mo fianchi sò cusì largu. Senza significatu, riduce voi stessi è l'altri à certi scatuli di tipu corpu. Vi riduce à una parte specifica di u corpu.Limitate e vostre percepzioni di sè stessu, di e vostre surelle, di a vostra mamma, di i vostri amichi, è ancu di e donne casuali in a stazione di metro. Lascià a forma di un corpu dittà cumu si vede à qualchissia.
L'ascensore ghjunghje à u nostru pianu è e donne si mettenu. E donne cunnoscenu istintivamente chì a mo bicicletta ùn si adatta micca à e persone chì sò dighjà in cabina, allora si lampanu rapidamente fora di l'ascensore. Cù surrisi caldi è gesti amichevuli, mi invitanu à rutulà a mo bicicletta prima. Inclineghju u quadru in diagonale è stringhje i pneumatici per adattassi. Una volta ch'e sò intruduttu, e donne tornanu in daretu. Wow, era cusì pensativu per elli, Pensu.
Mentre cullemu nantu à trè piani inseme, ùn aghju pussutu aiutà, ma sentu vergogna per cumu l'aghju ghjudicati è vergugnati da u corpu (ancu s'ellu era solu in a mo testa). Eranu cusì gentili è cortesi per mè. Hanu pigliatu u tempu per aiutà à carricà a mo bicicletta. Eranu belle donne, è ùn sapia nunda di i so abitudini di salute.
Arrivemu à u livellu di a strada, è e donne si alluntananu da l'elevatore - ma micca senza firmà à tene e porte per mè mentre aghju a rota di a mo bicicletta. Mi auguranu una bona ghjurnata è si ne vanu.
Cumu averia pussutu pensà qualcosa di cusì significativu per e donne ch'ùn avia mai incontratu? Perchè aghju messu un'altra donna per u so aspettu senza sapè nunda di u so modu di vita o di a so persunità?
I stumbled over those questions as I cycled up the hill to the campus school school. Forse perchè andu in bicicletta in classe o aghju una cintura d'aspettu più chjucu, aghju avutu a sensazione di esse in qualchì modu megliu o in più salute di qualcunu. Forse perchè i so corpi eranu diversi da u mo, aghju capitu chì devenu esse malsani.
Ma tuttu què era sbagliatu. Non solu ste donne eranu belle per a so gentilezza, ma eranu assai più belle di mè in quelli momenti. Solu perchè puderaghju sembrà più magru o apparisce più sanu ùn significa micca chì in realtà sò. In fattu, u pesu corpu ùn hè micca un bon indicatore di u periodu di salute.
Ié, possu andà in bicicletta in classe, ma mi piace ancu a mo bona parte di dolci è ghjorni pigri quandu ùn facciu micca eserciziu. Ancu quandu provu à esse sanu, ùn sò micca perfettu. È u mo corpu hè sicuru chì ùn hè micca perfettu. Ci sò e volte chì guardu u mio corpu è mi vergugnanu per circà a manera chì facciu. Calchì volta mi vergogna à u corpu senza mancu capiscia.
Ma quellu ghjornu in l'elevatore m'hà amparatu à luttà passatu quelli ghjudizii iniziali. Ùn importa micca a vostra dimensione o forma o scelte di fitness, ghjudicà sè è altre donne hè inutile è infruttuosa. Etichettà i tippi di corpu è cunfundisce l'identità di qualcunu cù a so forma diventa un ostaculu per vede e persone per quale sò veramente. L'aspettu fisicu di u vostru corpu ùn definisce micca a vostra salute. In fatti, ùn duverebbe micca definiscevi. Sò quale site per via di ciò chì hè drentu u vostru corpu-chì hè esattamente perchè u modu in cui tutti parlanu di i corpi di e donne deve cambià.
Dapoi u mo scontru cù queste donne quellu ghjornu, sò più cuscente di i mo pinsamenti quandu aghju nutatu una donna cù un corpu sfarente di u mo propiu. Cercu di ricurdà chì u so corpu ùn mi dice nunda di elli. Mi ricordu chì ùn cunnoscu nunda di u so stile di vita o di l'abitudini di salute o di u truccu geneticu, ciò chì mi lascia nutà di più di a so vera bellezza. Pruvate ancu di vede u so core bonu è tutti i rigali chì portanu in stu mondu. Quandu imaginu tuttu què, ùn aghju micca u tempu di preoccupassi per u so corpu. Ùn dimenticheraghju mai ciò chì quelle donne m'anu mostratu quellu ghjornu. A gentilezza è l'amore sempre eclipseranu u ghjudiziu è a vergogna - sia quandu fighjate à l'altri è quandu vi fighjate à sè stessu.