Chì Amanda Bingson, Lanciatrice di Martelli Olimpichi, ama di più a so forma
![Chì Amanda Bingson, Lanciatrice di Martelli Olimpichi, ama di più a so forma - Vita Di Vita Chì Amanda Bingson, Lanciatrice di Martelli Olimpichi, ama di più a so forma - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
Se ùn avete micca cunnisciutu a lanciatrice di martelli olimpica Amanda Bingson, era ora di fà. Per principianti, avete bisognu di vede ciò chì pare in azzione. (Ci hè statu sempre una definizione di vita megliu di a parolla "putenza?") Dopu, intimatevi cun ella daretu à e quinte à a so tappa nuda cù A Rivista ESPNEmissione di u corpu di u 2015. È l'ultimu, ma certamente micca menu, ascolta quì sopra u mutivu inspiratore chì ama u so corpu badass.
A speranza di Rio è l'atleta di "Team Budweiser" ci hà parlatu di quali musculi portanu u pesu di u travagliu in u lanciamentu di martellu (suggerimentu: ùn sò micca i vostri braccia!), Cumu hà iniziatu cù u sportu (è u fattu chì l'odiava à l'atleta). prima), è perchè ella ùn suda lanciate davanti à grande folla. Hà fattu a squadra olimpica di i Stati Uniti à tempu per andà à l'Olimpiadi di Londra 2012, induve hà finitu 13th in a volta di qualificazione. Avà, dopu avè stabilitu un record americanu di 75,73 metri (quasi 250 piedi!) è vince un titulu naziunale in u 2013, hè sparata per Rio. (Seguitate cun ella è questi altri bisogni à seguità i speranti di Rio nantu à Instagram.) Prima, ella hà da qualificassi per a squadra à e prove olimpiche di questu annu - hà da lancià mercuri 6 lugliu. A nostra predizione? Ella hà da sfracicà, cum'è ella hà sfracicatu a risposta à a nostra dumanda: perchè amate a vostra forma?
ICYMI, simu tutti circa l'amore di u corpu; Hè per quessa chì avemu lanciatu a campagna #LoveMyShape. Avemu dumandatu e donne ispiranti - superstar trainers, paralympians, mamme fieri, è più - ciò chì amanu di più di u so corpu. Ùn pudemu micca esse più à bordu cù a risposta di Bingson: "Amu a mo tuttu".