Cosa hè l'affare cù a fuga di a vescica durante u vostru allenamentu?
Cuntenutu
Allora stai sfracicà intervalli durante a classe HIIT, dimustrendu à i burpees quale hè u capu, è salta in corda cù u megliu di elli quandu-oops-un pocu qualcosa filtrava. No, ùn hè micca sudatu, hè sicuramente una piccula piscia. (Questu hè solu unu di i pinsamenti assai veri chì avete definitivamente durante a classe HIIT.)
Qu'il s'agisse de double unders, jump squat, sprint, o jumping jacks chì ti portanu, site luntanu da solu sè sperimentate a perdita occasionale di a vescica durante l'allenamentu. Un stimatu di 15 milioni di donne in i Stati Uniti sperimentanu l'incontinenza urinaria di u stress (SUI). Hè quandu si piscia un pocu mentre si esercita, tossisce, starnutisce, ecc., Secondu l'Associazione Naziunale per a Continenza (NAFC).
Innò, stu "stress" ùn hà nunda di fà cù u ~emotivu ~ stress chì vi sperimentate quandu u vostru capu hè un A-hole o u vostru calendariu s'assumiglia à Rachel da Glee. In questu casu, u stress si riferisce à a pressione intra-addominale chì spinge nantu à a vostra vescica, dice Elizabeth Kavaler, MD, uroginecologu in Total Urology Care di New York. Fondamentalmente, se ci hè abbastanza pressione nantu à a vostra vescica - sia da curvatura, elevazione, starnutimentu, tossu, o eserciziu intensu - è i musculi di u pavimentu pelvicu ùn sò micca super forti, un pocu d'urina pò squirt.
Ma perchè alcune donne anu stu prublema, mentre chì l'altri s'alluntanu cun piacè à SoulCycle senza un squirt in vista? A causa sottostante generale hè un musculu sfintere debule (chì mantene a uretra chjusa) è / o pianu pelvicu debule (i musculi chì sustenenu a vescica, l'utru è l'intestinu), secondu u NAFC. Quelli ponu diventà debuli per una varietà di motivi, i più cumuni sò l'anzianu è a gravidanza / partu, dice Alyssa Dweck, MD, un ginecologu basatu in New York City è autore di U Complete A à Z per Your V. In fatti, SUI afecta in ogni locu da u 24 à u 45 per centu di e donne di più di 30 anni, secondu u ghjurnale. Medicu di famiglia americanu. Altre cause includenu chirurgia pelvica (cum'è una isterectomia), una predisposizione genetica, è pressione cronica nantu à a vescica - da cose cum'è tosse cronica, stinzia, è ancu esse in sovrappesu, dice u Dr.Kavaler. Ancu nantu à a lista? Elevazione pesante ripetuta o sport à altu impattu, secondu a NAFC.
Qualchese bona nutizia: Una piccula fuga avà ùn significa micca chì i pannolini per adulti sò in u vostru futuru vicinu. "Di solitu ùn hè micca prugressivu, dunque ùn significa micca chì quandu avete figlioli diventerà peghju", dice u duttore Kavaler. In nutizie ancu megliu, a vostra megliu scumessa per riduce u risicu di SUI hè gratisi è faciule, è avete probabilmente digià intesu parlà di sì-kegels. U duttore Kavaler ricumanda trè setti di 10 à 15 kegels in tuttu u vostru ghjornu. (Eccu cumu fà i kegels in modu giustu.) Pudete ancu piglià un tracker di kegel newfangled se vulete piglià a vostra furmazione di u pianu pelvicu à u prossimu livello. Sappiate solu chì ùn vanu micca necessariamente à travaglià magia è pò piglià uni pochi di settimane per rimarcà miglioramenti, dice u Duttore Dweck. (Bonus: Anu ancu u sessu ancu megliu.)
Sè vo site preoccupatu per u vostru sitch di perdite, basta citallu à u vostru ginecologo. Ella pò aiutà à capisce se si tratta di NBD, se u rinfurzamentu di i musculi di u pavimentu pelvicu vi aiuterà, o se duvete vede un spezialistu (cum'è un ginurologu o ancu un fisioterapeuta di u pavimentu pelvicu), dice u duttore Kavaler. E, PSA: Se questu prublema hè apparitu subitu cù una voglia più frequente di andà o cù urina sanguinosa, ci hè una probabilità chì ùn sia micca SUI è sia solu una infezzione di e vie urinarie (UTI), dice Dr. Dweck.
Pudete chjappà a vostra ghjurnata, ma una certa quantità di fuga di a vejiga durante i deadlifts pò esse solu u vostru destinu di allenamentu. Pruvate alcuni leggings neri è Biancheria Intima Icona Pee-Proof (fatta da THINX, a marca di mutandine di u periodu rivoluzionariu), è abbracciate alcune di e parti menu glamour di mette in forma.