Quandu Avete Arrughe è un Neunatu

Cuntenutu
Aghju sempre pensatu à mè cum'è una ghjovana mamma cù u tempu per capisce e cose. Si face chì ùn sò più cusì ghjovanu più.
L'altru dopu meziornu, mentre passava u tempu in casa solu cù u mo figliolu di 4 mesi, aghju decisu di fà un selfie di noi dui. U mo criaturu era appiccicatu nantu à e mo grotte è aghju avutu fattu i mo capelli è mi sò vestutu quella mattina, allora mi paria l'occasione perfetta di catturà un momentu simpaticu mamma-figlia.
Dopu aghju vistu u ritrattu.
È eru orruratu di capì chì era accadutu. Di colpu, appena cusì, a donna chì mi fighjava in ritrattu ùn currisponde più à a donna chì pensavu chì mi paria in capu.
Aghju ingrandatu nantu à u ritrattu in orrore, spaventatu per e rughe prufonde chì si stendenu da i mo ochji - Paria a personificazione di a vita vera di quellu filtru di invechjamentu, eccettu chì questu era assai #unfiltratu.
Mi pare veramente cusì? Aghju mandatu un SMS à u mo maritu cù una copia di u ritrattu, a maghjina affinata nantu à i mo ochji. OMG Ùn avia micca idea chì avia e rughe, Aghju mandatu un SMS à a mo surella (più chjuca di mè, allora ùn l'ha mancu capita, ugh).
Propiu cusì, aghju capitu chì a mo giuventù era finita. Si n’era andata a mamma spaventata di 22 anni chì eru stata cù u mo primu criaturu è era a donna di trent'anni chì hà tramindui figlioli più anziani è un neonatu - è avà, rughe.
Ciò chì riprisentanu e mo rughe
Permettimi di dì chì ùn eru micca spaventatu per via di e rughe o perchè avia compru l'idea chì, per qualsiasi ragione, e donne ùn devenu micca invechjà. Capiscu chì e rughe sò un segnu di u privilegiu di invechjà.
Cum'è e strie, sò cuscente chì e rughe sò segni visibili di l'amore chì avemu datu è bla, bla, bla. U mo orrore hè natu da u fattu chì ùn avessi alcuna idea di ciò chì eru veramente, è era un momentu scandalizante di rializazione chì eru ufficialmente, cumpletamente un veru adultu.
Era cum'è se avessi cuminciatu à avè figlioli à l'età di 22 anni, dopu lampatu, è di colpu, eru in trent'anni, cù l'avventu di a pelle invecchiata è senza idea di cume sò ghjuntu quì.

Avia passatu guasi tutta a mo "carriera" parentale cù l'identità di una "ghjovana mamma"; Eru a mamma chì era sempre à capì e cose, chì avia assai vita nanzu à mè, chì puderia piglià u mo tempu prima d'avè e risposte chì e mamme "più anziane" parevanu avè innate.
Ma quandu aghju guardatu u mo ritrattu quellu ghjornu, mi hè parsu un puntu di svolta monumentale in a mo vita, quandu aghju capitu duie cose assai impurtanti: 1) Ùn avessi mai avutu bisognu di pisà in quelle stupide cabine di cuncia in u liceu è 2) era tempu per abbraccià a mamma chì sò oghje.
Cù l'età vene a saviezza o qualcosa di simile
Videndu e mo rughe quellu ghjornu hà cambiatu qualcosa in mè. Hà cambiatu a mo identità da a "ghjovana", mamma per a prima volta à vede mi in ochji novi - cum'è una mamma più vechja, più stabilita. Aghju capitu chì eiu, cù a mo pelle, avia francatu una soglia.
Avemu tramindui stati attraversati da alcuni e cose.
È essenzialmente, aghju avutu duie scelte: puderia o lancià un furore di tamantu tamantu zitellu à ciò chì avia lasciatu in i mo 20 anni o puderia sceglie di avanzà è tene a testa alta, e rughe è tuttu.
Ùn mentiraghju micca. Hè assai più faciule à dì ch'è à fà. È, s’o sò onestu, mi movu sempre. Hè un mumentu assai stranu per capisce chì site ufficialmente entrendu in u Medievu. Hè un mumentu stranu di lascià andà a donna chì site stata è di entre in u vostru avvene - più vechja, più sàviu, è er, più arrugata.
Per mè, venendu à accordu per invechjà cum'è mamma, eppuru sempre ricumincià cù un novu criaturu in casa, hà significatu chì aghju avutu à esse più intenzionale chè mai di ciò chì vogliu a mo vita cum'è mamma, donna, è a moglia parenu. A verità simplice hè, ùn sò micca diventà più ghjovanu - è avà ne aghju una prova.
A differenza di prima, quandu aghju avutu u cuscinu di u tempu da u mo latu per capisce e cose, aghju avà u tempu daretu ancu à mè, è possu prufittà di què. Puderaghju fighjà e lezioni chì aghju digià amparatu. Possu valutà ciò chì hà è ciò chì ùn hà micca travagliatu. Puderaghju sceglie è sceglie da un buffet di parenting passatu, se vulete.
Benintesa, ùn ci serà mai una fine di e mo prime cum'è mamma. Seraghju una mamma "per a prima volta" in qualchì manera per u restu di a mo vita. Ma avà, invece di avè paura di tuttu ciò chì hà da vene, possu fighjà in daretu è capì chì sò dighjà passatu da una mamma - è aghju e rughe per dimustralla.
Allora, purtatelu, zitelli: i zitelli anni è i datazioni, a guida, l'anni universitarii. Sta mamma arrugata hè pronta per tuttu.
Chaunie Brusie hè una infermiera di travagliu è di consegna diventata scrittora è una mamma di cinque anni appena cuniata. Ella scrive nantu à tuttu, da a finanza à a salute finu à cumu sopravvive à i primi tempi di parenting quandu tuttu ciò chì pudete fà hè pensà à tuttu u sonnu chì ùn site micca pigliatu. Seguità quì.