Perchè i tassi di abortu sò i più bassi chì sò stati da Roe v
Cuntenutu
U tassu di abortu in i Stati Uniti hè attualmente à u più bassu da u 1973, quandu u storicu Roe v. Wade A decisione hà fattu legale in tuttu u paese, secondu un rapportu oghje da l'Istitutu Guttmacher, una urganizazione chì sustene l'abortu legale. Da u 2014 (i dati dispunibuli più recenti), a tarifa hè cascata à 14,6 aborti per ogni 1000 donne da 15 à 44 anni in i Stati Uniti, da u so piccu à 29,3 per ogni 1000 in l'anni 1980.
L'autori di u studiu suggerenu chì ci sò prubabilmente fattori "pusitivi è negativi" chì cuntribuiscenu à u declinu. Da una banda, u ritmu di gravidenza micca pianificatu hè u più bassu chì hè statu in anni (eay control di nascita!). Ma da l'altra parte, l'aumentu di e restrizioni à l'abortu puderia avè resu più difficiule per e donne l'accessu à l'abortu in certi stati, secondu u raportu. Infatti, Kristi Hamrick, un rapprisentante di u gruppu anti-abortu Americani Uniti per a Vita, hà citatu u tassu bassu cum'è evidenza chì e novi regulazioni - cum'è l'ultrasounds obligatorii prima di riceve un abortu - anu un "impattu reale è misurabile nantu à l'abortu", disse. NPR.
Ci hè parechje prublemi cù questa teoria, però. Prima, avemu avutu un tassu di natalità relativamente stabile, dice Sara Imershein, MD, M.P.H., un ob-gyn certificatu da u cunsigliu. "Se più persone parturiscenu per via di sti regulamenti, perchè ùn vedemu micca un aumentu di a natalità?" Ella dice chì a risposta hè perchè e persone impediscenu e gravidanze impreviste cù u cuntrollu di a nascita. Dopu à ghjennaghju di u 2012, e disposizioni di cuntrollu di nuvità "senza co-pay" furnite da l'Affordable Care Act probabilmente anu aiutatu à i Stati Uniti à ghjunghje à stu bassu di tutti i tempi, dice.
In più, u raportu ùn hà trovu alcuna relazione chjara trà a restrizione di l'abortu è i tassi. È in u nordeste, u tassu di l'abortu diminuitu ancu se u numeru di cliniche aumentatu. Ripitemu: iay cuntrollu di nascita.
Ma avà chì a contracepzione ùn serà più libera, parechji si preoccupanu chì u tassu di l'abortu puderia rinviallu. "Credu chì a ghjente averà menu accessu à u cuntrollu di nuvità è à l'aborti", dice u duttore Imershein. "Credu chì anderanu à chjude ogni tipu di cliniche in tuttu u paese, chì perderemu u Titulu X (una prestazione chì finanza e risorse per a pianificazione familiare è a furmazione), è Medicaid escluderà l'organizazioni chì offrenu l'accessu à a contracepzione". . sarà trà i "pazienti più disperati".
Attualmente, circa u 25 per centu di e donne cù Medicaid (di solitu persone cù redditi bassi), chì cercanu l'abortu finiscinu per dà.Hè perchè, in tutti, ma 15 stati, Medicaid ùn finanzarà micca l'abortu per via di l'Emenda Hyde, chì pruibisce i fondi federali da esse utilizati per i servizii di abortu. È per e donne in i 35 stati chì seguitanu sta riforma, alcune donne ùn ponu solu pagà a tassa di circa $ 500. Ùn pudè micca uttene un abortu quandu unu hè cercatu o necessariu ùn hà solu implicazioni per e donne chì sò nigate sti servizii, ma ancu per a salute publica in generale. "E donne chì sò furzate à dà a nascita ancu s'elli anu vulsutu un abortu sò tutte gravidanze à risicu perchè sò gravidanze involuntarie", dice u duttore Imershein. "In a maiò parte di i casi, ùn anu micca avutu cura prenatale prima di stà incinta è sò, è sò stati dimustrati di esse, à un risicu più altu per e gravidanze cumplicate, a nascita pre-termine è u pesu di nascita bassu".
Indipendentemente da a vostra pusizione nantu à l'abortu, pudemu guasi tutti accettà chì nimu mai vole per ottene unu, cusì speremu di sicuru chì stu numeru si ferma, senza compromette a salute di e donne è l'accessu à a cura riproduttiva.