Perchè duvete fà pipì più vi avvicinate à un bagnu?
Cuntenutu
Sapete quellu terribile "devu andà" sintimentu chì pare diventà più forte è più forte quandu si avvicinavanu à a vostra porta d'entrata? Stai sbattulendu per e vostre chjave, prontu à scaccià u vostru saccu in terra è à scappà per u bagnu. Ùn hè micca tuttu in a vostra testa - hè una cosa vera chjamata incontinenza latchkey. (psst... Quessi sò i Perks pelvici sorprendenti di piscia in a doccia.)
"U mera sguardu di un ughjettu chì avemu in relazione cù un'azzione pò avvià u prucessu di u cervellu à una necessità più urgente di sperimentà tuttu in inconsciente", spiega a psicoterapeuta Ginnie Love, Ph.D.
Da chjucu, ci amparanu à associà u bagnu à piscià. Allora u più vicinu à unu, quella prugrammazione, situata in fondu in i fiumi di a mente subconsciente, attiva u pensamentu è u corpu agisce fisiologicamente fendu ciò chì a natura face, spiega Amore.
"Hè cum'è l'esperimentu di Pavlov", dice u duttore May M. Wakamatsu, uroginecologu è direttore di medicina pélvica femminile è cirurgia reconstructiva in l'Ospitalu Generale di u Massachusetts. In u famosu esperimentu scentificu, u fisiologu russu Ivan Pavlov hà sunatu quandu hà datu à i so cani da manghjà. Dopu qualchì tempu, pruvò à sunà a campana da solu è truvò chì u cane salivava ancu quandu u manghjà ùn era micca prisente.
Hè u listessu tippu di stimulu di risposta condizionata per a vostra vescica, spiega Wakamatsu. Avete l'abitudine di svuotà a vostra vescica appena entrate in a porta, allora improvvisamente vi sentite chì duvete fà pipì - ancu quandu ùn fate micca. (A vostra piscia sembra o puzza divertente? Decodificate e 6 cose chì u vostru pipì prova à dì.)
À u tempu, se continuate à dà in a vostra vejiga invece di lascià u vostru cervellu piglià u cuntrollu, pudete daveru principià à fughje-o peghju-pipi in u passu di fronte. (Ehi, succede!)
Per furtuna, ci sò uni pochi di cose chì pudete fà per chì a vostra incontinenza à chjave ùn ghjunghje sin'à stu puntu. "Passà per una porta diversa di a vostra casa pò aiutà à diminuisce a voglia di piscia, ma s'ellu ùn hè micca una opzione, avete bisognu di resistere à a voglia di sviutà a vostra vescica quandu entri in casa", dice Wakamatsu.
E tecniche di distrazione ponu ancu aiutà à ignorà a vostra vescica martellante. Cuminciate à coce a cena subitu quandu ghjunghjite in casa o aprite u mail per piglià a vostra mente da u sensu, suggerisce Wakamatsu. Pò esse un prucessu lentu per diventà incondizionatu, allora cuminciate vedendu se pudete aspettà finu à cinque minuti dopu à a vostra casa, dopu à 10 minuti, è aumentate gradualmente u tempu.
Un altru mètudu ch'ella suggerisce hè di sviutà deliberatamente a vostra vescica prima di parte per a casa. Allora, sapete chì u vostru cervellu hè solu invià signali falsi s'ellu vi sentite sempre chì avete da andà quandu ghjunghjite in casa, perchè ci vole circa trè à quattru ore per chì a vejiga si riempia. Cum'è cum'è spinghjendu un allenamentu duru, à volte si tratta solu di mente nantu à a materia.