Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 28 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 4 Lugliu 2025
Anonim
Sta donna hè stata cacciata fora di una piscina perchè u so corpu era "inappropriatu" - Vita Di Vita
Sta donna hè stata cacciata fora di una piscina perchè u so corpu era "inappropriatu" - Vita Di Vita

Cuntenutu

Mentre avemu fattu salti in a direzione ghjusta quandu si tratta di pusitività di u corpu è autoaccettazione, storie cum'è Tori Jenkins 'ti facenu capisce finu à quandu devimu sempre andà. U Tennessee, nativu di 20 anni, hè andatu à a so piscina lucale u weekend è hè statu avvicinatu da dui cunsiglieri di leasing per avè purtatu un costume da bagno "inadecuatu" di una sola pezza. (Foto sottu.)

Infuriatu da l'evenimenti chì seguitanu, u fidanzatu di Jenkins, Tyler Newman, hà purtatu à Facebook per palisà chì Jenkins hà datu trè opzioni: cambià, copre, o parte. "Oghje, a mo fidanzata hè stata affruntata sia di cambià u so vestitu di bagnu, di copre cù shorts, o di abbandunà a piscina chì avemu pagatu una tarifa di $ 300 per mantene", hà scrittu. "Tori hè stata accusata di portà un" costume di bagnu perizoma "è hà dettu chì ci sò state lagnanze nantu à a manera ch'ella era vestita". (Relativu: Dopu à esse vergognatu u corpu per portà i pantaloni di ioga, a mamma impara una lezione di fiducia in sè stessu)

Mentre chì e regule in a piscina di u complexu di l'appartamenti dichjaranu chì "un vestitu debitamente adattatu deve esse purtatu in ogni mumentu", u swimsuit di Jenkins (sicondu ogni standard) pare apprupriatu. Fighjate:


https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Ftyler.newman.79%2Fposts%2F1321444714571292&width=500

"U cunsultante di leasing li hà dettu chì u so corpu, perchè hè custruitu [più curvatu] cà l'altri, hè" troppu inappropriatu "per i zitelli per esse intornu", sustene Newman in u so postu. È ùn hè micca tuttu: Jenkins hè statu dettu ancu chì era rispunsevule per u modu chì l'omi pudianu reagisce à u so tipu di corpu. (Relativu: Studiu trova chì a vergogna di u corpu porta à un risicu di mortalità più altu)

"Ci sò assai ragazzi adolescenti in questu cumplessu, è ùn avete micca bisognu di eccitalli", hà dettu u cunsultante à Jenkins.

"Pensu ch'ella hè a più bella donna di u mondu, ma a rispettu ancu", hà continuatu Newman in u so postu. "Ùn averaghju mai fattu chì ella o qualsiasi altra donna si sentinu menu di ciò ch'ella vale per via di a so vistita o di u so sguardu".

Ma forsi u puntu più impurtante chì Newman hà fattu era chì a so fidanzata "hà dettu ch'ella hè menu impurtante di quantu l'omi si sentenu intornu à ella". È hè ciò chì hà risonatu u più cù e 33.000 persone chì anu piaciutu u postu fin'à avà. "Wear. Cosa. Voi. Cum'è. E donne si preoccupanu di i cumpurtamenti di i vostri figlioli invece di vergugnà u corpu à altre donne", hà scrittu una persona. "Ùn ci hè nunda di male cù u vostru vestitu di bagnu. Pare assai ", disse un altru.


Jenkins hà da allora ringraziatu à tutti per u so sustegnu in un post di Facebook, ma hà dettu ch'ella si sentia "veramente merda" per sè stessu dapoi.

https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Ftori.jenkins.716%2Fposts%2F10207484943276575&width=500

"L'INTERU PUNTU di questu postu hè chì nisun omu o donna hà u dirittu di fà mi sentu scomodu in a mo propria pelle", hà scrittu. "Nisun dirittu di pulizziari me o qualsiasi altru umanu". Predicate.

Rivista per

Publicità

Articuli Per Voi

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè di Sugar

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè di Sugar

emu inundati di zuccaru in ogni locu chì vultemu - ia in a nutizia, dicenduci di riduce quantu avemu, è in tanti cibi è bevande chì cun uma ogni ghjornu. È tu parado u di zuc...
Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a corsa cù un passeggiu di jogging, secondu l'esperti

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a corsa cù un passeggiu di jogging, secondu l'esperti

E mamme nove ò (capi citoghju!) E aurite all.the.time., Ma e ce fora per un pocu d'aria fre ca è e erciziu (appruvatu da u duttore) pò fà un mondu di bè per mamma è z...