Sta donna hè stata vergogna di corpu per avè mostratu a cellulite in e so foto di luna di miele
Cuntenutu
Marie Claire a cronista Callie Thorpe dice chì avia luttatu cù l'imaghjini di u corpu tutta a so vita. Ma questu ùn l'hà micca impeditu di sentasi bella è fiducia mentre era in luna di miele cù u so novu maritu in Messicu.
"Mi sentu maravigliu in vacanze", u ghjovanu di 28 anni hà dettu à PEOPLE. "Ogni volta chì sò luntanu, mi sentu sempre u mo più fiduciosu. Mi sentu soprattuttu cusì quandu facu qualcosa chì a ghjente pensa chì ùn possu micca fà, cum'è paddle boarding, kayak, ciclismu, è esplorazione di spiagge è cenoti. A ghjente pensa perchè Sò sovrappesu, ùn ci hè micca manera di fà qualcosa di queste cose ".
Mentre gode di ogni sorta di attività di mare, Thorpe hà publicatu naturalmente parechje foto d'ella stessa in un costume da bagno à i social media. Ùn hà micca pensatu duie volte à a cellulite cumpletamente naturale è nurmale chì era visibile in i ritratti, ma certi brutti odiatori di Internet anu decisu di vergugnalla per ella.
"I cumenti anu cuminciatu à vene dopu avè publicatu una foto di me stessu andendu in bicicletta in bikini un ghjornu in Tulum", hà dettu. "Aghju avutu un feedback cusì pusitivu, ma cum'è per tuttu, aghju ricevutu un coppiu di brutti chì mi chjamavanu nomi. [I cumenti dicianu]" Avissi da cuntinuà à fà a bissicletta, allora ùn serebbe micca tantu grassu "è" Salvà e balene ". Roba patetica, veramente ". (Leghjite: Impiegati Lululemon Presumibilmente hà vergugnatu sta donna dopu avè persu 80 sterline)
Hè capiscitoghju, ste parolle odiosi anu avutu un impattu tamantu annantu à Thorpe, ma micca solu dopu ch'ella abbandunassi a so luna di miele.
"Unu in particulare hà fattu cummenti nantu à mè chì aghju bisognu di grassu per entrà in u mo vestitu di nozze è chì m'hà veramente scunvurtu", hà dettu. "Pensu chì era una accumulazione di stancu dopu à un volu di 10 ore, è essendu una di e prime cose chì aghju vistu quandu aghju tornatu in casa nostra inseme. Aghju cuminciatu à pienghje, è aghju pensatu solu: "Quandu si fermarà questu. ? ' è "Perchè meritu questu solu perchè sparte foto di me stessu godendu a mo vita in Internet cum'è tutti l'altri?"
In parte, Thorpe crede chì, per via di i so grandi social media, a ghjente pensa chì anu u dirittu di dì tuttu ciò chì volenu.
"Ci hè sta supposizione chì, se site messu in ligna chì site un ghjocu ghjustu per abusi, è pensu chì hè inacceptable", dice. "Nimu ùn si merita d'esse burlatu per a so dimensione. Lasciate chì a ghjente campà a so vita cum'è vede bè ".
Fortunatamente, per ogni cumentu negativu, Thorpe hà ricevutu parechji pusitivi da i seguitori chì l'hanu difesu è ammiratu per abbraccià u so corpu cum'è hè.
È ricurdate, à a fine di u ghjornu, a bellezza hè solu a pelle profonda-è Thorpe hà un missaghju per quelli chì sò in difficultà: "Ricordate chì u vostru corpu hè solu un elementu chjucu di quale site. sì, quant'è putente è forte è intelligente site hè ancu impurtante. Pensu chì avemu fattu troppu pressione nantu à noi stessi, è a buntà hè a chjave per truvà l'amore di u corpu. "