Cume identificà i sintomi di a scarlatina (cù foto)
Cuntenutu
Mal di gola, macchie rosse brillanti nantu à a pelle, frebba, visu rossu è lingua rossa, infiammata cù un aspettu di lampone sò alcuni di i sintomi principali causati da a scarlatina, una malattia infettiva causata da un batteriu.
Sta malattia, in particulare, affetta à i zitelli finu à 15 anni, è di solitu appare 2 à 5 ghjorni dopu a contaminazione, perchè dipende da a risposta di u sistema immunitariu di l'individuu.
Principali sintomi di a scarlatina
Alcuni di i sintomi principali di a scarlatina includenu:
- Dolore à a gola è infezzione;
- Febbra alta sopra i 39 ° C;
- Prurite di a pelle;
- Punti rossi brillanti nantu à a pelle, simile à una testa di pin;
- Face è bocca rossu;
- Lingua rossa è infiarata di culore lampone;
- Nausea è vomitu;
- Mal di testa;
- Malessere generale;
- Mancanza d'appitittu;
- Tosse secca.
In a maiò parte di i casi, dopu à l'iniziu di u trattamentu, i sintomi cumincianu à calà dopu à 24 ore, è à a fine di 6 ghjorni di trattamentu e macchie rosse di a pelle spariscenu è a pelle sbuchja.
Diagnosticu di Scarlatina
U diagnosticu di a scarlatina pò esse fattu da u duttore cù un esame fisicu induve l'osservazione di i sintomi hè fatta. A scarlatina hè suspettata se u zitellu o u zitellu anu febbre, mal di gola, macchie rosse brillanti è vesciche nantu à a pelle o una lingua rossa, infiammata.
Per cunfirmà i suspetti di scarlatina, u duttore usa un kit di laburatoriu rapidu per fà un test chì rileva infezioni da Streptococcu in gola o pudete piglià un campione di saliva da analisà in laburatoriu. Inoltre, un altru modu per diagnosticà sta malattia hè di urdinà un test di sangue per valutà i livelli di globuli bianchi in u sangue, chì, se elevati, indicanu a presenza di una infezione in u corpu.